Alsof Feijenoord aanvallend iets in te brengen heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Heitinga heeft aanvallend te veel balverlies en die wil jij op zo'n belangrijke positie (waar hij nooit speelt) zetten tegen Feyenoord?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou Stam er wel graag een keer zien spelen. Die kan volgens mij uitstekend uit de voeten op die positie.
Laat Stam maar lekker centraal achterin spelen. Daar doet hij het uitstekend. Ik zie geen enkele reden om met Stam te schuiven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou Stam er wel graag een keer zien spelen. Die kan volgens mij uitstekend uit de voeten op die positie.
Kan hij ook wat meer rushes maken.
Liever nog even niet Heitinga.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
---------------- Stekelenburg -------------------
------ Heitinga Ogararu---- Grygera ---- Vermaelen ------
------------------ Stam ------------------------
-------- Gabri ------------- Emanuelson ----
----------------- Sneijder --------------------
----- Perez --- Huntelaar --- Rosenberg----
Eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Laat Stam maar lekker centraal achterin spelen. Daar doet hij het uitstekend. Ik zie geen enkele reden om met Stam te schuiven.
(Schele) Ali B. deed het gisteren best aardig, van wat ik gezien heb.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alsof Feijenoord aanvallend iets in te brengen heeft.
Is eigenlijk helemaal niet om te lachen.
En inderdaad Stam gewoon centraal achterin.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit zijn de wedstrijden waarin je kan experimenteren![]()
Z'n techniek zal allemaal wel in orde zijn, maar hij heeft bij mij kwa instelling de schijn tegen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:40 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
WTF is er mis met Roger? Ideale speler voor zulke potjes. Technisch goed, goed schot
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Zowel Roger als gabri hebben me nog niet ECHT kunnen overtuigen van hun meerwaarde helaas.
Daarom, en dat is OPZICH iemand die we wel kunnen gebruiken, maar als hij teveel kaarten pakt en penaties uitlokt heb je er weinig aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het niet zo'n begaafde voetballer, maar vooral een harde werker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |