Sneijder laat hem grabbelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is die Henk Timmer verschrikkelijk slecht bij afstandschoten, zondag eitje dus!
Eens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:56 schreef Freak187 het volgende:
Oprollen die kakkerlakken. Rijp voor de slacht!
Ik zeg Roger erbij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is die Henk Timmer verschrikkelijk slecht bij afstandschoten, zondag eitje dus!
En Anderlechtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
Zulte Waregem heeft met 4-1 gewonnen bij Austria Wien, knappe prestatie.
Ja ik hoorde het ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef devv05 het volgende:
"En wie niet springt die is een jood" bij AZ
zullen er weinig gesprongen hebben daar
ja redelijk debiel, al die stadionsongs bij hun. Allemaal van die blije carnavals deuntjes zonder tekstquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook.
Vrij triest om in een wedstrijd voor de uefa-cup zo'n nummer te zingen. En dan helemaal als je publiek bestaat uit 80% die paar jaar geleden nog zeiden voor Ajax te zijn.![]()
Ja, dat is een echte mongoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Sethje het volgende:
Zo die Leonard van Feyenoord...haha wat een lomp zwijn. Die laatste tackle was dieprood. Hopelijk staat die erin zondag, staan ze binnen een half uurtje met 10 man.
En dan nog even op het laatst gezellig de wave in beeld. Echt allemaal van die gemaakte sfeer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja redelijk debiel, al die stadionsongs bij hun. Allemaal van die blije carnavals deuntjes zonder tekst
Krohn Dehli of De Mul rechtsbuiten zetten. Oeps, zei ik dat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Sethje het volgende:
Zo die Leonard van Feyenoord...haha wat een lomp zwijn. Die laatste tackle was dieprood. Hopelijk staat die erin zondag, staan ze binnen een half uurtje met 10 man.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:00 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En dan nog even op het laatst gezellig de wave in beeld. Echt allemaal van die gemaakte sfeer.![]()
Als die nou eens fijn gelijkspelen zondag, lijkt mij een goed idee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef koningdavid het volgende:
De titelstrijd met PSV en vooral AZ gaat nog pittig worden verwacht ik.
He! Toekomstig modje!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
Man, man debieltjes weer hier.
Niveau weer wat omhoog geschroefd.
Heb ook tig keer dat overgewaaide lied vanuit Turkije (ofzo?) gehoord.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja redelijk debiel, al die stadionsongs bij hun. Allemaal van die blije carnavals deuntjes zonder tekst
Jij wel hoor met je nietszeggende posts.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
Man, man debieltjes weer hier.
Niveau weer wat omhoog geschroefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |