Ik vindt hem meer het type Davids fel en een echte balafpakker.Een houthakker vindt ik een lompe en houterige speler, en daarvoor is Gabri te dynamisch.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gabri vind ik meer een type houthakker, meer een feyenoorder dus.
Dat is absoluut niet zo, maar je zult wel weinig wedstrijden van Ajax hebben gezien. Hij gaat altijd het duel in, maar zeker niet op een manier om zijn tegenstander te blesseren, maar puur om de bal te veroveren. Davids bijvoorbeeld is een hardere speler, maar is Davids een houthakker? Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gabri vind ik meer een type houthakker, meer een feyenoorder dus.
Kneus.quote:
Zeker niet de enige hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat dan een psv-er de enige nuchtere is, is dan wel weer grappig.
Begrijp niet waar die overmoed opeens vandaan komt. Zo goed gaat het nou ook weer niet...
En feyenoord uit is feyenoord uit, ongeacht de vorm. Ik denk dat het nog knap lastig wordt.
Nee, ik zou inderdaad niet weten hoe, Ben maar een achterlijk dom tyfusjoch.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zou namelijk niet weten hoe.
.
Ik ben ook weel realistisch, maar het heeft bij velen die 0-3, 0-5, 1-4 roepen gewoon weinig zin om te reageren. Dat doe ik dan dus ook niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat dan een psv-er de enige nuchtere is, is dan wel weer grappig.
Begrijp niet waar die overmoed opeens vandaan komt. Zo goed gaat het nou ook weer niet...
En feyenoord uit is feyenoord uit, ongeacht de vorm. Ik denk dat het nog knap lastig wordt.
Nee idd, we staan alleen maar bovenaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Zo goed gaat het nou ook weer niet...
Het zal best meevallen, maar soms kom je ECHT zo over ja, nofiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ik zou inderdaad niet weten hoe, Ben maar een achterlijk dom tyfusjoch.![]()
Zelfspot heb je wel voor een kakkiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ik zou inderdaad niet weten hoe, Ben maar een achterlijk dom tyfusjoch.![]()
Tuurlijk, maar ik ga niet achteraf trots zijn dat een Ajacied een andere speler voor een half seizoen het veld uit heeft getrapt. Zeker niet wanneer het expres gebeurd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik geniet anders ook wel van een goede stevige tackle hoor.
Ik ben gewoon andersdenkend. Daarom ben jij ook ajaxsupporter en ik Feijenoordsupporter.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal best meevallen, maar soms kom je ECHT zo over ja, nofi.
Halen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef jna het volgende:
Hebben we nog een linksback nodig? Utrecht wil Braafheid kwijt voordat ie deze zomer gratis de deur uit loopt
Er is bij Feyenoord tegenwoordig te weinig beleving. Het is geen Feyenoord, maar een bij elkaar geraapt zooitje eredivisie-subtoppers. De enige die wat beleving erin kan brengen is Buijs. Voor de rest was die strijd de afgelopen 4 wedstrijden met Feyenoord echt nergens te vinden. Laat staan bij de keel pakken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Een agressieve tegenstander die Ajax meteen bij de keel pakte.
Vind Davids toch wel technisch een stukje beter ontwikkeld dan Gabri. (die ik nog niet vaak op een technisch hoogstandje heb kunnen betrappen)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet zo, maar je zult wel weinig wedstrijden van Ajax hebben gezien. Hij gaat altijd het duel in, maar zeker niet op een manier om zijn tegenstander te blesseren, maar puur om de bal te veroveren. Davids bijvoorbeeld is een hardere speler, maar is Davids een houthakker? Ik vind van niet.
Ik hoorde van Ton Lokhoff (of all people) een aardige opmerking aan Ali B ten tijde van z'n transfervrije tocht naar Feyenoord:quote:
Ik was in de zomer al voor Braafheid (Tiendalli trouwens ook).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoorde van Ton Lokhoff (of all people) een aardige opmerking aan Ali B ten tijde van z'n transfervrije tocht naar Feyenoord:
"Zouden ze je ook graag willen als je nog geld had gekost, en niet transfervrij had geweest?"
Nee, dat hadden ze niet. En datzelfde geldt voor Braafheid en Ajax. Ik vind niet dat je lagere kwaliteit spelers moet halen wanneer ze transfervrij zijn, en ik vind Braafheid geen materiaal voor Ajax. Ik heb liever dat er goed gescout wordt, wat geld uitgegeven wordt aan echt een goede back.
Oh, dat zeker. Davids is een aardige pleintjesvoetballer en heeft dus een redelijke voetbaltechniek. Gabri heeft dat niet, maar is wel heel handig in z'n actie met mensen op een verkeerd been zetten e.d.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:53 schreef PyTh het volgende:
Vind Davids toch wel technisch een stukje beter ontwikkeld dan Gabri. (die ik nog niet vaak op een technisch hoogstandje heb kunnen betrappen)
Gabri is een hardwerkende en felle middenvelder maar niet meer dan dat.
Bedoelde met Houthakker ook niet het feit dat Gabri een lompe speler is die alleen anderen kan blesseren.
Maar wel een speler die het vooral van z'n werklust en loopvermogen moet hebben.
Tiendalli en Braafheid zijn mijn inziens ook zwaar overschat en zeer beperkte voetballers.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik was in de zomer al voor Braafheid (Tiendalli trouwens ook).
Daarom juist, we doen het meestal goed in de Kuip. Dit zal dus helemaal het geval moeten zijn als Feyenoord niet in vorm is, je kan ook gewoon slecht zeggen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Absoluut, ik zag gister ook weer de bevestiging dat Ajax er goed aan heb gedaan Tiendalli te laten gaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tiendalli en Braafheid zijn mijn inziens ook zwaar overschat en zeer beperkte voetballers.
Braafheid is tegen die tijd al 24, loopt dus relatief 3 jaar in z'n ontwikkeling achter op Tiendalli. Tiendalli had dus leuk geweest, maar Braafheid vind ik toch veel minder interessant en een veel minder talent.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef Nashje het volgende:
Ik was in de zomer al voor Braafheid (Tiendalli trouwens ook).
Vind je dat gek. Wie speelt er wel goed bij fnoord?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Absoluut, ik zag gister ook weer de bevestiging dat Ajax er goed aan heb gedaan Tiendalli te laten gaan.
kuytquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je dat gek. Wie speelt er wel goed bij feyenoord?
Er zijn aardig wat Ajacieden die de beleving van de supporters, vooral uit bij Feyenoord, mee hebben gemaakt afgelopen seioen. Denk dat het mede daardoor echt wel leeft. En ook bij een speler als Perez bijvoorbeeld. Hopelijk doet hem dat niet forceren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Het is dus meer aan Ajax of ze het waar kunnen maken dan aan f'noord. met f'noord gaat het HEEL slecht, dus die willen wel. Ajax wil ook wel denk ik, maar kunnen ze het onderbewust ook opbrengen tegen een ploeg die hopeloos uit vorm lijkt.
Als Ajax begint zoals tegen Utrecht bijv zie ik het wel zitten, denken ze er wel even van te winnen zal het een hele nare pot voetbal worden van beide kanten.
Klopt. Maar als ze zich tegen Feyenoord al niet kunnen opladen, tegen wie dan wel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Het is dus meer aan Ajax of ze het waar kunnen maken dan aan f'noord. met f'noord gaat het HEEL slecht, dus die willen wel. Ajax wil ook wel denk ik, maar kunnen ze het onderbewust ook opbrengen tegen een ploeg die hopeloos uit vorm lijkt.
Als Ajax begint zoals tegen Utrecht bijv zie ik het wel zitten, denken ze er wel even van te winnen zal het een hele nare pot voetbal worden van beide kanten.
Bahia is sterk achterin. Dan heb je het ook wel gehad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je dat gek. Wie speelt er wel goed bij fnoord?
Ik hoop het, voordeel is wel dat er weer wat meer nederlanders bij Ajax spelen, een buitenlander moet je dan altijd weer uitleggen dat het net (ik noem maar wat) Real-Barca is, en dan nog zullen ze dat nooit 100% snappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat Ajacieden die de beleving van de supporters, vooral uit bij Feyenoord, mee hebben gemaakt afgelopen seioen. Denk dat het mede daardoor echt wel leeft. En ook bij een speler als Perez bijvoorbeeld. Hopelijk doet hem dat niet forceren.
Mja dat zegt dus alles. En Saidi speelt nu voor hem he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bahia is sterk achterin. Dan heb je het ook wel gehad.
Naast hem. Doet het wel redelijk maar laat teveel steekjes vallen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mja dat zegt dus alles. En Saidi speelt nu voor hem he.
Dat kan je dus vergeten met Temmink als scheids.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:07 schreef HeatWave het volgende:
En ik hoop op een scheids die een beladen partij als dit WEL eens kan lnschatten.
Oja. Waarom speelt Vlaar eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Naast hem. Doet het wel redelijk maar laat teveel steekjes vallen.
Ach Temmink is een van de minst slechte scheidsrechters.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Naast hem. Doet het wel redelijk maar laat teveel steekjes vallen.
[..]
Dat kan je dus vergeten met Temmink als scheids.
quote:
Al tijden een voetblessure.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja. Waarom speelt Vlaar eigenlijk niet
Dan wordt het Zondag dus een gelijk spelletjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:27 schreef piertje2 het volgende:
De laatste 2 wedstrijden van feyenooit Ajax(in competitieverband) zijn gefloten door Temmink.
1x winst Ajax
1x winst feyenooit
Dan kan je beter bij Feyenoord zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een harde tackel op de bal is mooi, maar zo als die mongool van gisteren bij Feyenoord is het gewoon diep en diep triest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dan kan je beter bij Feyenoord zijn.
Beter kijken, mongool. Hij speelde eerst de bal, daarna de man.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een harde tackel op de bal is mooi, maar zo als die mongool van gisteren bij Feyenoord is het gewoon diep en diep triest.
Van deze post moest ik toch echt wel huilenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beter kijken, mongool. Hij speelde eerst de bal, daarna de man.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die is in principe nog een stuk schandaliger dan die 2 van Leonard van gisteren samenquote:
Mwoah, ik vind die tweede van Leonard eigenlijk in dezelfde categorie zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is in principe nog een stuk schandaliger dan die 2 van Leonard van gisteren samen
Die tweede van Leonard raakt in ieder geval de bal nog, deze heeft niet echt de intentie om uberhaupt de bal te raken hoor!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind die tweede van Leonard eigenlijk in dezelfde categorie zitten.
Aah komop man, huntelaar gaat duidelijk voor het kuitbeen van de Guzmanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind die tweede van Leonard eigenlijk in dezelfde categorie zitten.
Om in de woorden van Cart_man te spreken: "Eerst bal, dan man, zie je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is in principe nog een stuk schandaliger dan die 2 van Leonard van gisteren samen
Die Huntelaar toch..quote:
We maken hem alvast hard voor de CL van volgend seizoen, voor ploegen zoals Inter, Ac Milanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die Huntelaar toch..![]()
Als je die kop van hem ziet denk je: zoiets zal hij nooit doen.
schijn bedriegt..
Snap best dat er wat Feyenoord-spelers (Danny Buijs en Philippe Léonard voorop) gefrustreerd zullen raken, als Ajax ze helemaal wegtikt en ik verwacht dan ook wel wat aanslagen, maar dat hoort er gewoon bij. Ben benieuwd welke Ajacied het aandurft om het record hooghouden tegen Feyenoord van Richard Witschge als eerste zal aanvallen en bij welke stand.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:09 schreef PyTh het volgende:
Dat jullie mekaar maar lekker verrotschoppen zondag![]()
![]()
![]()
Helemaal wegtikt, dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap best dat er wat Feyenoord-spelers (Danny Buijs en Philippe Léonard voorop) gefrustreerd zullen raken, als Ajax ze helemaal wegtikt en ik verwacht dan ook wel wat aanslagen, maar dat hoort er gewoon bij. Ben benieuwd welke Ajacied het aandurft om het record hooghouden tegen Feyenoord van Richard Witschge als eerste zal aanvallen en bij welke stand.
Die hebben momenteel ook allemaal een hoger niveau dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal wegtikt, dat zal wel meevallen denk ik.
Jullie doen allemaal net zo of ajax zo geweldig staat te ballen dit seizoen (of het vertoonde spel tot nu toe is jullie maatstaaf?)
Verlies tegen Roda, krappe overwinning tegen Utreg en een matige pot tegen Groningen waar je redelijk gelukkig nog met winst wegkomt.
Mag toch wel op een sarcastische wijze de arrogante Jood uithangen hier?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal wegtikt, dat zal wel meevallen denk ik.
Jullie doen allemaal net zo of ajax zo geweldig staat te ballen dit seizoen (of het vertoonde spel tot nu toe is jullie maatstaaf?)
Verlies tegen Roda, krappe overwinning tegen Utreg en een matige pot tegen Groningen waar je redelijk gelukkig nog met winst wegkomt.
Utrecht had geen schijn van kans totdat van Egmond zich ermee ging bemoeien. Ik vind dat je de wedstrijd van zondag wel met deze kan vergelijken. Dat zou betekenen dat alleen de scheidsrechter roet in het eten zou kunnen gooien (wat niet ondenkbaar is uiteraard).quote:
Excuse me?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:
Jullie doen allemaal
Jij bent een van de weinige die dat niet doet inderdaad.quote:
Score boeit me geen fuck in Utrecht, als we maar winnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige die dat niet doet inderdaad.
En je hebt gelijk snert maar de score was wel wat krapjes
Maar wees eerlijk, dat lag niet aan ons, want een goed afspiegeling was 1-3, 1-4 geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige die dat niet doet inderdaad.
En je hebt gelijk snert maar de score was wel wat krapjes
Klopt, vond de overwinning uit bij Utreg meer verdient dan die van vorig weekend tegen Groningen ondanks dezelfde score.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, dat lag niet aan ons, want een goed afspiegeling was 1-3, 1-4 geweest.
Die treinreis is lang, hoor. Zeker na een nederlaag!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:32 schreef PyTh het volgende:
Heb zin in 12 November, lang niet meer in die betonnen schuur van jullie geweest
Dat zal best dat jij dat weet ja, ik heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die treinreis is lang, hoor. Zeker na een nederlaag!En helaas kan ik dat weten.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Om in de woorden van Cart_man te spreken: "Eerst bal, dan man, zie je."
De eerste die dat gaat proberen wordt hopelijk invalide getrapt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke Ajacied het aandurft om het record hooghouden tegen Feyenoord van Richard Witschge als eerste zal aanvallen en bij welke stand.
Ik kan er wel van genieten, het hoort bij het voetbal, het is geen ballet, hockey of korfbal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ach, zulke overtredingen komen voor. Die hierboven is niet leuk, wel mooi.
Door Danny Buijs of Phillip Léonard?quote:[..]
De eerste die dat gaat proberen wordt hopelijk invalide getrapt.
Heeft iemand die gif. nogquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ach, zulke overtredingen komen voor. Die hierboven is niet leuk, wel mooi.
[..]
De eerste die dat gaat proberen wordt hopelijk invalide getrapt.
quote:
Auto Charisteas vernield in Amsterdam
Vrijdag 20 oktober, door jelle, Amsterdam, 16.47u GMT+01.00, AD
De auto van Angelos Charisteas is begin deze week het doelwit geweest van vernielingen.
Dat gebeurde in Amsterdam. Toen de vandalen in de gaten kregen dat het auto betrof van de Feyenoorder, vernielden zij onder meer de voorruit. Zo lag op de achterbank een aantal voetbalfoto's van Charisteas.
De Griekse voetballer wil aan het incident geen ruchtbaarheid geven, maar bevestigt het incident. Er is dan ook geen aangifte gedaan. Charisteas speelt zondag voor het eerst met Feyenoord tegen zijn oude club Ajax. In Rotterdam leidde zijn transfer eind augustus tot felle emoties onder Feyenoord-supporters, maar die zijn inmiddels wel gaan liggen.
Lees verder op http://www.ad.nl/rotterdam/article729381.ece
Hopen dat ze onder een trein komen, kankerdebielen.quote:
http://youtube.com/watch?v=__VLhhThBMYquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke Ajacied het aandurft om het record hooghouden tegen Feyenoord van Richard Witschge als eerste zal aanvallen en bij welke stand.
En dan mag diezelfde trein nog even achteruit rijden,en er weer overheen denderen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:00 schreef Panick het volgende:
[..]
Hopen dat ze onder een trein komen, kankerdebielen.
door de bal er net in te kunnen trappen vlak voor de wedstrijd als er geen keeper voor het doel staat. "kijk eens mama,ik kan het"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:12 schreef Cart_man het volgende:
Charidinges neemt sportieve wraak zondag.
Maakt ie dan ook een auto van een Ajacied kapot?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:12 schreef Cart_man het volgende:
Charidinges neemt sportieve wraak zondag.
Wat begrijp je niet aan sportieve?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:47 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Maakt ie dan ook een auto van een Ajacied kapot?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan sportieve?
Voor zover ik weet 0.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef M0NTANA het volgende:
Hoeveel Ajacieden in de huidige hebben er eigenlijk een Feyenoord-verleden? Feyenoord begon gisteren aan de wedstrijd met vier oud-spelers van Ajax, best veel zeg!
Voor Ajax natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef M0NTANA het volgende:
Soort van oud-Ajax tegen Ajax dus, komende zondag! Voor wie zal Ron Vlaar juichen eigenlijk?
Zou hij nog steeds posters van Ajax in zijn kamer hebben hangen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |