Dat eerste gaat toch wel gebeuren, al is het alleen maar voor het geld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:25 schreef M0NTANA het volgende:
Talenten uit China zie ik niet zitten, laat die maar lekker daar. Een afhaal-Chinees op de omloop klinkt echter wel interessant, ben benieuwd!
ja echt kk irritant he. In 3 wedstrijden hebben ze misschien 4 kansen gehad en dan zo'n resultaatquote:
hehe net weer met poker de mist ingegaan ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef PLAE@ het volgende:
wat boeit mij dat nou. Het was m'n slechtste tvp ooit en had niks met psv te maken
Heeft je dat een licht vochtig onderbroekje opgeleverdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:13 schreef PLAE@ het volgende:
Nee net 2 seconde wakker. Wel wild gedroomd uiteraard![]()
quote:Afgelopen zomer meldde Michael Krohn-Dehli zich nog met grote verwachtingen bij Ajax. De middenvelder was overgenomen van RKC Waalwijk en wilde er alles aan doen om een basisplaats af te dwingen in de hoofdmacht.
Dit is de 23-jarige Deen echter niet gelukt. Sterker nog, hij speelt zijn wedstrijden tegenwoordig in Jong Ajax en moet het tot dusverre doen met slechts één mager invalbeurtje bij Ajax 1.
Tegenover Highlow reageert de teleurgestelde Krohn-Dehli op zijn huidige positie in de selectie van de Amsterdammers. "Als je helemaal niet aan voetballen toekomt in het eerste, dan moet je wel ergens anders je minuten pakken. Dan is Jong Ajax wel goed."
Afgelopen maandag speelde de allrounder voor het eerst sinds lange tijd weer eens 90 minuten. Dit gebeurde tegen Jong FC Groningen. "Het is een lange tijd geleden dat ik een hele wedstrijd heb meegespeeld. Het was weer even lekker, maar ik zat wel redelijk stuk op het eind. Als je een paar weken geen hele wedstrijden meer speelt, dan heb je op een gegeven moment wel wedstrijdritme nodig."
Ondanks de weinige speelminuten bij Ajax, maakte Krohn-Dehli onlangs wel zijn debuut voor het Deense nationale elftal. "Het is wel een heel verschil als je daar met hele grote spelers loopt te trainen en het goed doet, dan nog mag invallen ook en een paar dagen later moet je weer met het tweede spelen. Dat is best wel lastig. Dan moet je maar een knopje omzetten en gewoon verder voetballen."
quote:Ajax-coach Henk ten Cate wil meer eenheid binnen de club. Mede door de trainingen van het eerste elftal te verhuizen van de trainingvelden naast de ArenA naar De Toekomst hoopt hij dit te bereiken, weet Voetbal International.
"Ik wil de afstand tussen het eerste elftal en de rest van de club kleiner maken", zo laat de oefenmeester optekenen in het weekblad. "En dan vooral in visueel opzicht. De Toekomst, de opleiding, is het hart van deze club. Het is een stimulans als het eerste elftal op De Toekomst gaat trainen. Jonge spelertjes kunnen zich zo identificeren met de grote jongens."
Ook denkt de Amsterdammer dit te kunnen bereiken door jeugdcoaches stage te laten lopen bij het eerste elftal. Hierdoor zullen jeugdteams met dezelfde gedachten gaan spelen als het grote Ajax en kunnen jeugdspelers beter doorstromen. Onder leiding van Ten Cate trainde Ajax al meerdere keren op het veld van De Toekomst.
Maar deze keer kan het serieus ingezet wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:27 schreef PLAE@ het volgende:
Utrecht uit heb ik m anders nog gehoord.
Tsja, denk ook niet dat iemand verwacht had dat ie wel een basisplaats zou veroveren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |