Ik ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik geniet anders ook wel van een goede stevige tackle hoor.
Die is in principe nog een stuk schandaliger dan die 2 van Leonard van gisteren samenquote:
Mwoah, ik vind die tweede van Leonard eigenlijk in dezelfde categorie zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is in principe nog een stuk schandaliger dan die 2 van Leonard van gisteren samen
Die tweede van Leonard raakt in ieder geval de bal nog, deze heeft niet echt de intentie om uberhaupt de bal te raken hoor!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind die tweede van Leonard eigenlijk in dezelfde categorie zitten.
Aah komop man, huntelaar gaat duidelijk voor het kuitbeen van de Guzmanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind die tweede van Leonard eigenlijk in dezelfde categorie zitten.
Om in de woorden van Cart_man te spreken: "Eerst bal, dan man, zie je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is in principe nog een stuk schandaliger dan die 2 van Leonard van gisteren samen
Die Huntelaar toch..quote:
We maken hem alvast hard voor de CL van volgend seizoen, voor ploegen zoals Inter, Ac Milanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die Huntelaar toch..![]()
Als je die kop van hem ziet denk je: zoiets zal hij nooit doen.
schijn bedriegt..
Snap best dat er wat Feyenoord-spelers (Danny Buijs en Philippe Léonard voorop) gefrustreerd zullen raken, als Ajax ze helemaal wegtikt en ik verwacht dan ook wel wat aanslagen, maar dat hoort er gewoon bij. Ben benieuwd welke Ajacied het aandurft om het record hooghouden tegen Feyenoord van Richard Witschge als eerste zal aanvallen en bij welke stand.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:09 schreef PyTh het volgende:
Dat jullie mekaar maar lekker verrotschoppen zondag![]()
![]()
![]()
Helemaal wegtikt, dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap best dat er wat Feyenoord-spelers (Danny Buijs en Philippe Léonard voorop) gefrustreerd zullen raken, als Ajax ze helemaal wegtikt en ik verwacht dan ook wel wat aanslagen, maar dat hoort er gewoon bij. Ben benieuwd welke Ajacied het aandurft om het record hooghouden tegen Feyenoord van Richard Witschge als eerste zal aanvallen en bij welke stand.
Die hebben momenteel ook allemaal een hoger niveau dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal wegtikt, dat zal wel meevallen denk ik.
Jullie doen allemaal net zo of ajax zo geweldig staat te ballen dit seizoen (of het vertoonde spel tot nu toe is jullie maatstaaf?)
Verlies tegen Roda, krappe overwinning tegen Utreg en een matige pot tegen Groningen waar je redelijk gelukkig nog met winst wegkomt.
Mag toch wel op een sarcastische wijze de arrogante Jood uithangen hier?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal wegtikt, dat zal wel meevallen denk ik.
Jullie doen allemaal net zo of ajax zo geweldig staat te ballen dit seizoen (of het vertoonde spel tot nu toe is jullie maatstaaf?)
Verlies tegen Roda, krappe overwinning tegen Utreg en een matige pot tegen Groningen waar je redelijk gelukkig nog met winst wegkomt.
Utrecht had geen schijn van kans totdat van Egmond zich ermee ging bemoeien. Ik vind dat je de wedstrijd van zondag wel met deze kan vergelijken. Dat zou betekenen dat alleen de scheidsrechter roet in het eten zou kunnen gooien (wat niet ondenkbaar is uiteraard).quote:
Excuse me?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:
Jullie doen allemaal
Jij bent een van de weinige die dat niet doet inderdaad.quote:
Score boeit me geen fuck in Utrecht, als we maar winnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige die dat niet doet inderdaad.
En je hebt gelijk snert maar de score was wel wat krapjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |