Vind je dat gek. Wie speelt er wel goed bij fnoord?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Absoluut, ik zag gister ook weer de bevestiging dat Ajax er goed aan heb gedaan Tiendalli te laten gaan.
kuytquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je dat gek. Wie speelt er wel goed bij feyenoord?
Er zijn aardig wat Ajacieden die de beleving van de supporters, vooral uit bij Feyenoord, mee hebben gemaakt afgelopen seioen. Denk dat het mede daardoor echt wel leeft. En ook bij een speler als Perez bijvoorbeeld. Hopelijk doet hem dat niet forceren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Het is dus meer aan Ajax of ze het waar kunnen maken dan aan f'noord. met f'noord gaat het HEEL slecht, dus die willen wel. Ajax wil ook wel denk ik, maar kunnen ze het onderbewust ook opbrengen tegen een ploeg die hopeloos uit vorm lijkt.
Als Ajax begint zoals tegen Utrecht bijv zie ik het wel zitten, denken ze er wel even van te winnen zal het een hele nare pot voetbal worden van beide kanten.
Klopt. Maar als ze zich tegen Feyenoord al niet kunnen opladen, tegen wie dan wel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Het is dus meer aan Ajax of ze het waar kunnen maken dan aan f'noord. met f'noord gaat het HEEL slecht, dus die willen wel. Ajax wil ook wel denk ik, maar kunnen ze het onderbewust ook opbrengen tegen een ploeg die hopeloos uit vorm lijkt.
Als Ajax begint zoals tegen Utrecht bijv zie ik het wel zitten, denken ze er wel even van te winnen zal het een hele nare pot voetbal worden van beide kanten.
Bahia is sterk achterin. Dan heb je het ook wel gehad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je dat gek. Wie speelt er wel goed bij fnoord?
Ik hoop het, voordeel is wel dat er weer wat meer nederlanders bij Ajax spelen, een buitenlander moet je dan altijd weer uitleggen dat het net (ik noem maar wat) Real-Barca is, en dan nog zullen ze dat nooit 100% snappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat Ajacieden die de beleving van de supporters, vooral uit bij Feyenoord, mee hebben gemaakt afgelopen seioen. Denk dat het mede daardoor echt wel leeft. En ook bij een speler als Perez bijvoorbeeld. Hopelijk doet hem dat niet forceren.
Mja dat zegt dus alles. En Saidi speelt nu voor hem he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bahia is sterk achterin. Dan heb je het ook wel gehad.
Naast hem. Doet het wel redelijk maar laat teveel steekjes vallen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mja dat zegt dus alles. En Saidi speelt nu voor hem he.
Dat kan je dus vergeten met Temmink als scheids.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:07 schreef HeatWave het volgende:
En ik hoop op een scheids die een beladen partij als dit WEL eens kan lnschatten.
Oja. Waarom speelt Vlaar eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Naast hem. Doet het wel redelijk maar laat teveel steekjes vallen.
Ach Temmink is een van de minst slechte scheidsrechters.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Naast hem. Doet het wel redelijk maar laat teveel steekjes vallen.
[..]
Dat kan je dus vergeten met Temmink als scheids.
quote:
Al tijden een voetblessure.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja. Waarom speelt Vlaar eigenlijk niet
Dan wordt het Zondag dus een gelijk spelletjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:27 schreef piertje2 het volgende:
De laatste 2 wedstrijden van feyenooit Ajax(in competitieverband) zijn gefloten door Temmink.
1x winst Ajax
1x winst feyenooit
Dan kan je beter bij Feyenoord zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik geniet anders ook wel van een goede stevige tackle hoor.
Een harde tackel op de bal is mooi, maar zo als die mongool van gisteren bij Feyenoord is het gewoon diep en diep triest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dan kan je beter bij Feyenoord zijn.
Beter kijken, mongool. Hij speelde eerst de bal, daarna de man.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een harde tackel op de bal is mooi, maar zo als die mongool van gisteren bij Feyenoord is het gewoon diep en diep triest.
Van deze post moest ik toch echt wel huilenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beter kijken, mongool. Hij speelde eerst de bal, daarna de man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |