Ik geef jullie de kans om galant te zijn en een nieuw topic te openenquote:
Je zat gewoon te denken aan harde slungelsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geef jullie de kans om galant te zijn en een nieuw topic te openen
HOER !quote:
Daar zou ik het wel overheen kennen spuitenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:33 schreef Armageddon het volgende:
Geil kontje hè. brrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ja nu die van jou!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef miss_bleu het volgende:
kont!
Volgens mij heb jij een extreem goeie kont, bleuquote:
Nou post ze dan rip !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een extreem goeie kont, bleu
Ik moet het persoonlijk meer van de jesters hebben
Sjeweets, met een lichte kromming.quote:
Zonder handen is mijn specialiteit!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dat moet niet zo moeilijk zijn toch
Ow... Wacht nogsteeds op foto's.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn extreem goeie kont (jawel vriendlief blijft dat ook zeggen) komt niet meer op het internet. Die heeft er lang genoeg op gestaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mijn extreem goeie kont (jawel vriendlief blijft dat ook zeggen) komt niet meer op het internet. Die heeft er lang genoeg op gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |