Ik geef jullie de kans om galant te zijn en een nieuw topic te openenquote:
Je zat gewoon te denken aan harde slungelsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geef jullie de kans om galant te zijn en een nieuw topic te openen
HOER !quote:
Daar zou ik het wel overheen kennen spuitenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:33 schreef Armageddon het volgende:
Geil kontje hè. brrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ja nu die van jou!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef miss_bleu het volgende:
kont!
Volgens mij heb jij een extreem goeie kont, bleuquote:
Nou post ze dan rip !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een extreem goeie kont, bleu
Ik moet het persoonlijk meer van de jesters hebben
Sjeweets, met een lichte kromming.quote:
Zonder handen is mijn specialiteit!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dat moet niet zo moeilijk zijn toch
Ow... Wacht nogsteeds op foto's.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn extreem goeie kont (jawel vriendlief blijft dat ook zeggen) komt niet meer op het internet. Die heeft er lang genoeg op gestaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mijn extreem goeie kont (jawel vriendlief blijft dat ook zeggen) komt niet meer op het internet. Die heeft er lang genoeg op gestaan
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik laat de meisjes ook lekker zitten waar ze zitten
Dat was een toffe avondquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:01 schreef Joene het volgende:
ik vind net nog een foto van mezelf in betere tijden
[[url=http://www.upithere.com/thumb/6033.jpeg]afbeelding][/URL]
Klikbaar
oe!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:52 schreef Ripley het volgende:
Dan mogen wij dames ook wat leuks tussendoor:
[afbeelding]
![]()
Wat een heaumeau.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:52 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:
is dat die piraat ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:52 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik ben veul knapper.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe eens lief over mijn ideale man ja!
![]()
Orlando ben ik daarentegen niet zo dol op, die heeft iets melkmuilerigs
Da vinnik ook !quote:
Doe nog eens?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef Armageddon het volgende:
zak nog een kont posten?
Maak ook even zo'n foto dan vergelijken we evenquote:
Zal van het weekend even een shoot doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maak ook even zo'n foto dan vergelijken we even
maak dan ook gelijk die ontbrekende smileys.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal van het weekend even een shoot doen.
Mennnn.... dat achterwerk... Krijg gelijk weer nare herinneringen aan die foto's van Inge Schrama..quote:
Hij is gewoon sexyquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:25 schreef Joene het volgende:
Wat is er dan zo hendig sjiek aan die piraat dat elk meisje gillend op hem klaar komt.
Euh... hoe heet dat deuntje dan, in je telefoon?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net een deuntje uit een GSM en ik ken die tune maar weet niet meer waar van arrghhh
Wat nou gewoon , zo gewoon is die blijkbaar nietquote:
Een telefoon.. Niet zijn telefoon n00b!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh... hoe heet dat deuntje dan, in je telefoon?
Zorrie hoor Tally.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Een telefoon.. Niet zijn telefoon n00b!
Dat woest erotische heeft elke man toch in zijn broekquote:
Ik weet het denk ik al. Het is dat deuntje wat je altijd hoorde bij Bassie & Adriaan als er iets spannends ging gebeuren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh... hoe heet dat deuntje dan, in je telefoon?
Nee ik denk zelfs dat hij me kan laten komen zonder zn schwans uit zn broek te halenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat woest erotische heeft elke man toch in zijn broek![]()
Das ook geen kunst.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik denk zelfs dat hij me kan laten komen zonder zn schwans uit zn broek te halen
LoLz!quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef n00cL30n het volgende:
Ow dat is Tubular Bells... Mike Oldfield...
Mennnn... Dat heeft een van die managers hier ook op zijn telefoontje....
(Je zit nu toch ook niet stiekum op Schiphol Rijk he?)
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSmokinnnnnnnnnnn'quote:
Die van mij is anders ook bloedje heet heurquote:
Okee, anders had ik bier moeten halen!quote:
Das evengoed geen slecht plan hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Okee, anders had ik bier moeten halen!
Niet?quote:
Helaas wel... Ik moet nog naar huis rijden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Das evengoed geen slecht plan hoor![]()
![]()
LoLz....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet?![]()
Dan nodig ik je bij deze uit om het eens te proberen Arma..
Das nog nooit iemand gelukt
Even aan mijn moeder vragen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet?![]()
Kan voor jouw nooit duur zijn met de taxi.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helaas wel... Ik moet nog naar huis rijden.![]()
Wie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz....
Ik moet in ene denken aan Howard Stern.
wel even de cam aan dan, he?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet?![]()
Mwah.... Nog geen zin in... Morgen of overmorgen is dan een beter alternatief!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan voor jouw nooit duur zijn met de taxi.![]()
Howard Stern, die amerikaanse shockjock die een(of meer) vrouw(en) klaar heeft laten komen door ze op een speaker te laten zitten en vervolgens een pulserend geluid te maken.quote:
Ik zal je dan mailen en de cam aan doen Ripley!quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Howard Stern, die amerikaanse shockjock die een(of meer) vrouw(en) klaar heeft laten komen door ze op een speaker te laten zitten en vervolgens een pulserend geluid te maken.
Dinsdagochtend doen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal je dan mailen en de cam aan doen Ripley!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik zou bijna zeggen Ghost Bells of Harmonics.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:08 schreef Armageddon het volgende:
n00b
01 - Introduction.mp3 8 Mb02 - Fast Guitars.mp3 2 Mb03 - Basses.mp3 1 Mb04 - Latin.mp3 3 Mb05 - A Minor Tune.mp3 2 Mb06 - Blues.mp3 3 Mb07 - Thrash.mp3 1 Mb08 - Jazz.mp3 1 Mb09 - Ghost Bells.mp3 1 Mb10 - Russian.mp3 1 Mb11 - Finale.mp3 10 Mb12 - Harmonics.mp3 8 Mb13 - Peace.mp3 4 Mb14 - Bagpipe Guitars.mp3 4 Mb15 - Caveman.mp3 8 Mb16 - Ambient Guitars.mp3 7 Mb17 - The Sailor's Hornpipe.mp3
Welk nummer is het dan?
Uhm kom ik klaar als ik jou met een dildo in je kont neem dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dan sta ik straks zoals een Stefan Postma op het wereldwijde interpret.
jij zit anders al vanaf dinsdagochtend te geilenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]je hebt wel wat losgemaakt geloof ik, arma
Ook jou is het niet geluktquote:
Wat ga je doen? Thuis voor de cam live mee fappen ofzo?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef Joene het volgende:
Dinsdagochtend *vrijhouden*
Je weet het niet Tal. Je weet het niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm kom ik klaar als ik jou met een dildo in je kont neem dan?
Uhm ik moet ook nog werken enzoquote:
kijken hoe tally klaarkomt zonder arma's pielemans.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Thuis voor de cam live mee fappen ofzo?![]()
Dat zei je idd nietquote:
Dat schijn ik op te roepen bij mensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]je hebt wel wat losgemaakt geloof ik, arma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |