je moeder.quote:
koggie drinken doe je maar in de baas zijn tijd sjef. Dit is puur quality time.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
Ga je even koggie drinken mis ik hier weer hilarische toestanden.
ik vind het meer Old Amsterdam + Worst + Bier tijd .quote:
nee vrouw , bier en old amsterdamquote:
Koggie en meergranen croissantje hier!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:09 schreef Joene het volgende:
[..]
koggie drinken doe je maar in de baas zijn tijd sjef. Dit is puur quality time.![]()
ik kan er geen harde plasser van krijgenquote:
Nou, mijn erectie is ruim terug hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kan er geen harde plasser van krijgen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef miss_bleu het volgende:
hij gaat toch trouwen?
Laat es zien !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, mijn erectie is ruim terug hoor![]()
Zo 1 heb ik zojuist geweigerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Denk dat ik voor deze leasewagen ga.![]()
http://www.seat.nl/home/m(...)16173,_D0Lnl,00.html
Ik vind hem leuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Koel, uit welke bakken mag je kiezen dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef Armageddon het volgende:
geen gele doen hoor! Dat vind ik echt vreselijkquote:
In de prijsklasse die Joene zojuist heeft geweigerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel, uit welke bakken mag je kiezen dan?
zwart?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
geen gele doen hoor! Dat vind ik echt vreselijk
Zwarte auto's zijn zeker okayquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
zwart?![]()
Ga je dan een keer mee een rondje rijden?
Dus ook net geen golfje?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In de prijsklasse die Joene zojuist heeft geweigerd.
Fabia is toch niet zo erg?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:39 schreef Joene het volgende:
ik vind de aanbieding die ik kreeeg voor een leasewagen van mijn potentiele nieuwe werkgever qua lease gebeuren MATIG . Nu een Renault Megane Expression LUXE , komen ze als tegenbod met een VW POLO, Toyota Yaris , Seat Ibiza , of Skoda Fabia.
De Fabia Combi zou ik evt willen overwegen , de rest is KLEIN.quote:
Past goed bij je pielemandokiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:40 schreef Joene het volgende:
[..]
De Fabia Combi zou ik evt willen overwegen , de rest is KLEIN.
Ter compensatiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Past goed bij je pielemandokie![]()
Grapje joene![]()
Vroeger was dit een lachertje, maar tegenwoordig is het niet verkeerd.quote:
Moet je ff voelen Hoe Klein ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Past goed bij je pielemandokie![]()
Grapje joene![]()
VAG groep is zeker niet verkeerd hoor , en skoda redelijk veel auto voor een redelijk okay bedrag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Vroeger was dit een lachertje, maar tegenwoordig is het niet verkeerd.
Ok dan is het goed en anders zie je me vanzelf wel bij de saunaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof je wel op je woord Joene
Platvoeten van het gewicht was het toch?quote:
Psies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:44 schreef Joene het volgende:
[..]
VAG groep is zeker niet verkeerd hoor , en skoda redelijk veel auto voor een redelijk okay bedrag.
Minstens maarja wat voor mij klein is kan voor hun wel groot zijn natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Platvoeten van het gewicht was het toch?
Muy grande cohones!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Minstens maarja wat voor mij klein is kan voor hun wel groot zijn natuurlijk![]()
Toppertje J!quote:
ik vond het wel een waardevolle toevoeging.quote:
Dat zou het zomaar kunnen zijn inderdaad!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vond het wel een waardevolle toevoeging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |