jij gaat ook een keer dood, hopelijk is er dan iemand die om je treurtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef Zyggie het volgende:
Ze gaan altijd een keer dood.
7 jaar oud, nog behoorlijk jong dus. Maar sinds de zomervakantie had ie altijd wel kwaaltjes, hij trok het heel slecht toen we op vakantie gingen. Kreeg toen last van haaruitval.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef Zyggie het volgende:
Ai, ja dan is ie nog jong.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
7 jaar oud, nog behoorlijk jong dus. Maar sinds de zomervakantie had ie altijd wel kwaaltjes, hij trok het heel slecht toen we op vakantie gingen. Kreeg toen last van haaruitval.
Zeg dan gewoon niks.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef Zyggie het volgende:
Hij was echt als een klein broertje van me. We hebben hem net precies in de tuin begraven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Erg om mee te moeten maken .....Is toch een beetje je kindje na 7 jaar, wat ook nog es erg jong is..
Sterkte !!
Rest in peace litlle buddy, een laatste groet van mij...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:34 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Hij was echt als een klein broertje van me. We hebben hem net precies in de tuin begraven.
Af laten voeren door de dierenambulance?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:07 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook een kat, mocht ie ooit doodgaan, wat moet ik er dan mee doen?
Ik heb geen tuin maar wel een balkon dus begraven kan niet ( is trouwens wel een serieuze vraag ).
Naar de dierenarts brengen. Dan wordt je beestje door een destructiebedrijf vernietigd. Of een crematie regelen. In mijn geval heeft de dierenambulance daarvoor gezorgd en heb ik de as gekregen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:07 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook een kat, mocht ie ooit doodgaan, wat moet ik er dan mee doen?
Ik heb geen tuin maar wel een balkon dus begraven kan niet ( is trouwens wel een serieuze vraag ).
Vernietigdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Naar de dierenarts brengen. Dan wordt je beestje door een destructiebedrijf vernietigd. Of een crematie regelen. In mijn geval heeft de dierenambulance daarvoor gezorgd en heb ik de as gekregen.
Sterkte voor TS.
Kattenvraagbaak, deel 4quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vernietigd
Mijn solito'tje wordt niet vernietigd
[afbeelding]
Ik vond een crematie ook een minder naar idee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vernietigd
Mijn solito'tje wordt niet vernietigd
[afbeelding]
Ik heb ook een tuin, maar daar wilde ik mijn poezen niet begraven. Ik wilde er niet voor komen te staan dat ik zou verhuizen en daar mijn poezen achter zou laten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:15 schreef sjakie007 het volgende:
Iedereen bedankt, naar een destructie of crematie zouden we nooit doen. Nu hebben we een flinke tuin, dus dat scheelt wel. 2 maanden geleden waren het er nog drie, nu hebben we alleen Lientje nog, maar omdat ze is aan komen lopen is ze behoorlijk schuw. Ze durft eigenlijk alleen maar aangehaald te worden door mijn moeder.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef Zyggie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |