Maddy en Robbie liefhebbert!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 05:23 schreef Hapertje het volgende:
Als Madonnafan vind ik de nieuwe single echt helemaal geweldig! Maar de clip vind ik een behoorlijke no-go... sowieso zijn zijn clips veel te donker. En te vaak poseert Robbie in onderbroek... uitermate onaantrekkelijk.
bron: showbizzsite.bequote:Robbie Williams kiest terug voor de gouden formule
Robbie Williams gaat een nieuw ’swing’ album uitbrengen tegen het einde van de volgende zomer.
De verantwoordelijken bij EMI, het platenlabel van de Britse zanger, willen dat Robbie terug overschakelt naar de succesformule van vroeger. Het meest recente album "Rudebox" deed het immers niet goed bij de fans.
Rudebox verkocht minder goed dan alle voorgaande albums en dat maakte EMI bezorgd. Daarom wil men zo snel mogelijk een opvolger klaar hebben.
"Bij EMI waren ze tevreden over de kwaliteit van "Rudebox", maar het publiek pikte de koerswijziging niet. En het publiek heeft altijd gelijk", zegt een insider.
Robbie scoorde enkele jaren geleden erg hoog met "Sing When You’re Winning’ en de opvolger "Swing When You’re Winning". Ook "Intensive Care" en "Eescapology" deden het voortreffelijk.
De hoeveelheden lijken me sterk inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef superhaagie het volgende:
Ik geloof er geen zak van...
Niet omdat het robbie is maar omdat de hoeveelheden lekker overdreven worden...
kom ff onder je steen vandaan aubquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef DANILXL het volgende:
komt er dit jaar nog een concert van hem??
Is ie al te koop als single dan? Dacht dat dat pas volgende week zou zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef dVTB het volgende:
Volgens Wikipedia (en vorige week klopte het ook) klimt She's Madonna deze week in de Top 40 van 36 naar 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |