Ik had het door jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef superhaagie het volgende:
hehe ja weet ik ook wel :p
maar dat mag helemaal niet O:)
maar dat is op al z'n tourneesquote:Op woensdag 6 december 2006 22:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Die tienduizenden bakvisjes in het publiek trouwens
Waarom neppe gasten? Achter Robbie zit net zo'n marketingmachine als achter Take Thatquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zonder Robbie is het geen hol aan!![]()
Iemand laatst nog Take That special gezien? (afgelopen vrijdag was dat volgens mij)
Wat een neppe gasten zeg! Behalve Robbie natuurlijk!![]()
Ik vind ze niet zo authentiek als Robbie.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef Asile het volgende:
[..]
Waarom neppe gasten? Achter Robbie zit net zo'n marketingmachine als achter Take That![]()
lolquote:Op donderdag 7 december 2006 18:37 schreef Hapertje het volgende:
Take That is back and they relight my fire!
Klopt ook wel, mar goed, ze hebben niet zo n cariere achter de rug als robbie.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo authentiek als Robbie.
Die Gary en Jason enzow komen erg nep op me over.
Mark valt ook wel opzich.
De andere is ook DTS.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:44 schreef ChatGirl het volgende:
ff een (noob-) vraagje
Op CD-WOW staan 2 verschillende benamingen voor de dvd, namelijk:
Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (DTS) DVD Region 2 EUR 18.99
en
Robbie Williams - And Through It All: Live 1997 - 2006 2 - Europe and Japan EUR 18.49
Wat is het verschil hiertussen eigenlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |