Ja, ergens in het begin zit het. 'Dance like you just won the Paralympics.' Zoiets.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:15 schreef dVTB het volgende:
Zit dat stuk wel in de single-versie van Rudebox? Volgens mij niet, dus is het niet zo gek dat er nu pas commentaar op komt.
Wat zou trouwens de derde single worden na Lovelight, vraag ik me af
Ik hoorde het in de albumversie ja, maar zit het ook in de singleversie? Vaak is die korter dan de albumversie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef JeroenV het volgende:
Ja, ergens in het begin zit het. 'Dance like you just won the Paralympics.' Zoiets.
mensen kunnen ook zeurenquote:
Daar heb ik het over. Ik hoorde die zin al vanaf het begin dat ik het nummer kende.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:59 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik hoorde het in de albumversie ja, maar zit het ook in de singleversie? Vaak is die korter dan de albumversie.
Nog steeds?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Megalomaniac het volgende:
Hij's echt zenuwachtig he voordat ie op moet!![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:24 schreef partyyboyy het volgende:
Zkr een lekker album! Beter dan Intensive Care qua dansniveau.
Hoezo een carrière overzicht? Interessante dubbelaar!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (2 Disc Set) - DVD Region 2
![]()
EUR 18.99
release-/verzenddatum:
Monday 13 Nov
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1052263&subcat=region2
Klopt ook wel. Ik koop allesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |