allereerst goed dat je het 'tussen jullie beiden houd, en niet bv het geval op een publiek internet-forum post'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:06 schreef Snoeppapiertje het volgende:
.... We willen dit eigenlijk maar tussen ons beide houden.. 1 keer, daarna nooit meer. Wellicht dat er een deel van de spanning tussen ons nu weg is. Ergens hoop ik dat wel, maar ook een groot deel niet.
wat stippen zegt! die kan het een stuk beter verwoorden dan ik hehe!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Dat ik mezelf kapot aan het maken ben dat klopt aardig.. En dat ik met haar moet stoppen is ook duidelijk... helaas, zij heeft voor hem gekozen. (ook niet echt prettig om te horen)
*zucht*
Het zal waarschijnlijk gewoon heel erg lang duren voor ik hier weer overheen ben. Heeft er iemand een shortcut?
God oh god, nu wil ik heel hard huilen... Ik had er zo nog niet naar gekeken, maar het lijkt me aardig te kunnen kloppen. Godverdomme..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef Stippel het volgende:
[..]
allereerst goed dat je het 'tussen jullie beiden houd, en niet bv het geval op een publiek internet-forum post'
ten tweede, wat je doet is gewoon een soort van spelletje spelen, waarbij beide personen kennelijk op zoek zijn naar iets...
Zij overduidelijk een nieuwe vorm van erotische tijdelijke spanning en platte, betekenisloze sex (maar wel met de twist dat het dus met een 'bekende' is, juist datgene waarvan ze weet dat ze dr vriend er wél mee treft)..
Zij heeft geen sex met jou, maar via jou, heeft ze eigenlijk nog steeds sex met haar vriend, enkel poogt ze hem ermee, 'jaloers' te maken ... zolang die vriend waarschijnlijk 'héél begrijpend' blijft, blijft bij haar de behoefte bestaan vreemd te gaan...
En Voor jezelf?
Wat denk jij te bereiken hiermee?
Eeerlijk gezegd ben jij volgens mij in deze omgang weer degene die 'uitgenut' wordt en die de 'onderliggende partij' is, net zo goed als in je vorige relaties, gebruikt een vrouw je eigenlijk om haar eigen doelstelling te bereiken en let je zelf weinig op dat je je eigen gerief bereikt, sterker nog, dat lukt je ook niet
Daar voel ik me ook niet al te best over, nee...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:27 schreef dolledingo het volgende:
De bedrogene bedriegd zichzelf!
Helemaal mee eens en je dan zo zielig vinden om het idee dat ze je misbruikt heeft..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:02 schreef Mordreth het volgende:
Je gooit alles op je zelfvertrouwen.. wat een onzin zeg. Je kon seks hebben met een meid dat je leuk vond en dat je daarbij die vriendschap op het spel zette dat vergat je dan maar even.. donder toch op zeg![]()
Hmm.. morgen? Al gaat het een stuk beter na een gezond ontbijtje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
eerst eens even uit de slachtofferrol komen en beseffen dat dat zelfmedelijden nergens voor nodig is dan praten we verder...
TS heeft de chick van een vriend geneukt! anders zou ik ook niks zeggen. hij is single!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:06 schreef henry_101 het volgende:
Wacht even ... Die vriendin is naar TS huis gekomen, Zij heeft een relatie,TSj niet. De sex is met wederzijds goedvinden gedaan. Zij is dus zelf verantwoordelijk en TS in veel mindere maten of helemaal niet. Waarom reageert iedereen hier zo overdreven op? Haar probleem toch???
inderdaad!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
TS heeft de chick van een vriend geneukt! anders zou ik ook niks zeggen. hij is single!
maar chicks van je vrienden neuken is een zeer duidelijke NO-GO!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |