abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:06:16 #1
39974 Snoeppapiertje
Het gaat om de inhoud!
pi_42796261
Ik moet even wat van me afschrijven. Wellicht dat het voor mezelf de hele situatie wat overzichtelijker maakt.

Ik heb nooit echt geluk gehad met vrouwen. Ik heb twee keer een relatie gehad, maar beide keren ben ik bedrogen. De laatste vriendin wist me ook nog eens heel erg onzeker te maken in bed. Door me continu te vergelijken met haar ex werden mijn prestaties in bed niet beter.
Nu word ik wel vaker verliefd, maar durf de stap verder niet meer te maken. Als een vrouw interesse terug hebben, dan zoek ik redenen er niets mee te willen. Niet echt een makkelijke basis om iets op te bouwen. Ik ben bang geworden van vrouwen.

Nu ben ik de afgelopen weken zelf in een overspel situtatie terecht gekomen. Ik ben verliefd geworden op een vriendin die ik al jaren ken (11 jaar) alleen zit daar ook een vriend aan vast die ik al jaren ken, namelijk net zo lang. Via Msn zijn er tussen haar en mij dingen besproken die eigenlijk verzwegen zouden moeten blijven. Maar eenmaal gezegt is er geen weg meer terug.
Dus de afgelopen paar dagen waren eigenlijk geweldig. Veel msn, mailen,sms, bellen, ondanks dat ik weet dat het allemaal niet mag. Ik kreeg wat zelfvertrouwen terug. Had het idee dat ik weer leefde. Na jaren lang had ik weer iemand gezoent.
Nu zit er natuurlijk geen mooi einde aan. Ik geloof ook niet dat dat mogelijk is. Gisteren heeft ze het tegen haar vriend gezegt. Hij was niet eens boos, maar keurde het af. "Als ze zoiets wilde doen, dan liever met een onbekende" Verder neemt hij mij niets kwalijk... Ruimdenkende jongen...

Gisterenavond kwam ze dit tegen mij zeggen. Maar afstand bewaren was nogal lastig. Zo lastig dat we uiteindelijk in mijn bed belande. Maar ik was te onzeker.. het werkte niet.. stuk.. kapot... Godver. Uiteindelijk is zij wel klaargekomen. We willen dit eigenlijk maar tussen ons beide houden.. 1 keer, daarna nooit meer. Wellicht dat er een deel van de spanning tussen ons nu weg is. Ergens hoop ik dat wel, maar ook een groot deel niet.

Vanacht natuurlijk niet geslapen. Ik had een deel van mijn zelfvertrouwen terug, maar nu is er zelfs meer weg. Er is nog maar bitter weinig over. En vanavond heb ik samen met andere vrienden bij hun beide afgesproken. Ik weet het allemaal even niet meer. Is er een manier om weer zelfvertrouwen terug te krijgen?
Als je me maar netjes weggooit
pi_42796483
Zucht..je maakt jezelf kapot met dit soort geintjes..

Je moet gewoon meer voor jezelf opkomen in relaties, je laat met je sollen. Niet doen! (Been there too you know..)
pi_42796553
chicks van vrienden zijn een no-go!

verder, tsjah, op zo een manier win je je zelfvertrouwen echt niet terug kerel! zij al bij hem blijven en dan ga jij je alleen maar kutter voelen!
pi_42796585
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:06 schreef Snoeppapiertje het volgende:

.... We willen dit eigenlijk maar tussen ons beide houden.. 1 keer, daarna nooit meer. Wellicht dat er een deel van de spanning tussen ons nu weg is. Ergens hoop ik dat wel, maar ook een groot deel niet.
allereerst goed dat je het 'tussen jullie beiden houd, en niet bv het geval op een publiek internet-forum post'

ten tweede, wat je doet is gewoon een soort van spelletje spelen, waarbij beide personen kennelijk op zoek zijn naar iets...
Zij overduidelijk een nieuwe vorm van erotische tijdelijke spanning en platte, betekenisloze sex (maar wel met de twist dat het dus met een 'bekende' is, juist datgene waarvan ze weet dat ze dr vriend er wél mee treft)..
Zij heeft geen sex met jou, maar via jou, heeft ze eigenlijk nog steeds sex met haar vriend, enkel poogt ze hem ermee, 'jaloers' te maken ... zolang die vriend waarschijnlijk 'héél begrijpend' blijft, blijft bij haar de behoefte bestaan vreemd te gaan...

En Voor jezelf?
Wat denk jij te bereiken hiermee?
Eeerlijk gezegd ben jij volgens mij in deze omgang weer degene die 'uitgenut' wordt en die de 'onderliggende partij' is, net zo goed als in je vorige relaties, gebruikt een vrouw je eigenlijk om haar eigen doelstelling te bereiken en let je zelf weinig op dat je je eigen gerief bereikt, sterker nog, dat lukt je ook niet
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:26:57 #5
39974 Snoeppapiertje
Het gaat om de inhoud!
pi_42796594
Dat ik mezelf kapot aan het maken ben dat klopt aardig.. En dat ik met haar moet stoppen is ook duidelijk... helaas, zij heeft voor hem gekozen. (ook niet echt prettig om te horen)

*zucht*

Het zal waarschijnlijk gewoon heel erg lang duren voor ik hier weer overheen ben. Heeft er iemand een shortcut?
pi_42796611
De bedrogene bedriegd zichzelf!
pi_42796621
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Dat ik mezelf kapot aan het maken ben dat klopt aardig.. En dat ik met haar moet stoppen is ook duidelijk... helaas, zij heeft voor hem gekozen. (ook niet echt prettig om te horen)

*zucht*

Het zal waarschijnlijk gewoon heel erg lang duren voor ik hier weer overheen ben. Heeft er iemand een shortcut?
wat stippen zegt! die kan het een stuk beter verwoorden dan ik hehe!

shortcut? die bestaat niet kerel.... je hebt een lange weg te gaan!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:31:41 #8
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_42796678
komt vanzelf weer terug....
maar wat lukte er niet?klaarkomen of een stijve krijgen??
je hebt haar wel klaargekregen..dat vind ik ook wel een prestatie..is nooit zo makkelijk bij vrouwen!
dus wat was precies het probleem..of lees ik er overheen...
Bas heeft gesproken...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:31:44 #9
39974 Snoeppapiertje
Het gaat om de inhoud!
pi_42796679
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef Stippel het volgende:

[..]

allereerst goed dat je het 'tussen jullie beiden houd, en niet bv het geval op een publiek internet-forum post'

ten tweede, wat je doet is gewoon een soort van spelletje spelen, waarbij beide personen kennelijk op zoek zijn naar iets...
Zij overduidelijk een nieuwe vorm van erotische tijdelijke spanning en platte, betekenisloze sex (maar wel met de twist dat het dus met een 'bekende' is, juist datgene waarvan ze weet dat ze dr vriend er wél mee treft)..
Zij heeft geen sex met jou, maar via jou, heeft ze eigenlijk nog steeds sex met haar vriend, enkel poogt ze hem ermee, 'jaloers' te maken ... zolang die vriend waarschijnlijk 'héél begrijpend' blijft, blijft bij haar de behoefte bestaan vreemd te gaan...

En Voor jezelf?
Wat denk jij te bereiken hiermee?
Eeerlijk gezegd ben jij volgens mij in deze omgang weer degene die 'uitgenut' wordt en die de 'onderliggende partij' is, net zo goed als in je vorige relaties, gebruikt een vrouw je eigenlijk om haar eigen doelstelling te bereiken en let je zelf weinig op dat je je eigen gerief bereikt, sterker nog, dat lukt je ook niet
God oh god, nu wil ik heel hard huilen... Ik had er zo nog niet naar gekeken, maar het lijkt me aardig te kunnen kloppen. Godverdomme..
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:32:44 #10
39974 Snoeppapiertje
Het gaat om de inhoud!
pi_42796704
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:27 schreef dolledingo het volgende:
De bedrogene bedriegd zichzelf!
Daar voel ik me ook niet al te best over, nee...
Ik begreep ineens mijn vijanden... dat is eigenlijk niet iets wat ik wil.
pi_42797286
Wat ben je eigenlijk een onnadenkende eikel. Een speelbal van je emotie en onzekere piemel. Kan je nou niet rationeel nadenken dat dit nooit zou werken? Dat zelfs al koos ze voor je en maakte ze het uit met dr relatie, dat het dan nog weinig kans van slagen had?

Verder vergelijk je je zelfvertrouwen met het beeld dat vrouwen van je hebben. Ga eens diep in jezelf kijken en kom dan (hopelijk) tot de conclusie dat de echte wijze mensen ook prima alleen kunnen zijn. Wees simpelweg gelukkig met jezelf en verwacht niet dat een vrouw je die zekerheid kan geven. Want liefde is grillig, relaties gaan vaak gepaard met diepe dalen en dus moet je een ruggegraat hebben die dat aankan. Op dit moment is dat nog niet zo.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42797297
Je gooit alles op je zelfvertrouwen.. wat een onzin zeg. Je kon seks hebben met een meid dat je leuk vond en dat je daarbij die vriendschap op het spel zette dat vergat je dan maar even.. donder toch op zeg
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:36:11 #13
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_42797973
TS heeft kennelijk niks geleerd van zijn levenservaring... *honk-honk* There's the schoolbus...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_42798040
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:02 schreef Mordreth het volgende:
Je gooit alles op je zelfvertrouwen.. wat een onzin zeg. Je kon seks hebben met een meid dat je leuk vond en dat je daarbij die vriendschap op het spel zette dat vergat je dan maar even.. donder toch op zeg
Helemaal mee eens en je dan zo zielig vinden om het idee dat ze je misbruikt heeft..
JIj had de fatsoen moeten hebben om nee te zeggen.. je weet wel vrienden en zo..
Plus je zelf weet hoe het is bedrogen te worden,maar daar kan je niet alles op gooien bij ieder misstap die je zelf maakt..
Salsa Española
pi_42798122
eerst eens even uit de slachtofferrol komen en beseffen dat dat zelfmedelijden nergens voor nodig is dan praten we verder...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:30:27 #16
39974 Snoeppapiertje
Het gaat om de inhoud!
pi_42799309
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
eerst eens even uit de slachtofferrol komen en beseffen dat dat zelfmedelijden nergens voor nodig is dan praten we verder...
Hmm.. morgen? Al gaat het een stuk beter na een gezond ontbijtje.
pi_42799654
vriendin van vriend neuken is erg laag, En ja ik ga weer keihard oordelen.
Eigen schuld dikke bult.
Hoop voor je dat je vriend nu nog steeds zo ruimdenkend is als hij erachter komt. Ik geef je iig weinig kans, en zie weer een prozac patientje aankomen.

Verder:
Je eigenwaarde is iets wat je ZELF creeerd,
niet zo mieten!! en gewoon verstand op NUL en gewoon je ding doen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Njah.. ik dnek dat ik ongeveer met hetzelfde probleem kamp.. maar ik ben in mijn leven 8x afgewezen en 1x een relatie gehad.. en zij maakte mij ook heel onzeker.. uiteindelijk heeft zij het uitgemaakt .. ik ga dat hele verhaal niet vertellen.. maar ik kan haar wel schieten.. maar ik ben nu ook verliefd op een meisje dat ik al een tijd ken.. en ze smst elke dag.. en volgens mij wacht ze op het moment dat ik geen stap ga zetten.. maar ja mijn zelfvertrouwen is ook gedaald naar 0.. maar ja.. ik wacht mooi af.. ik wacht al langer..
pi_42800342
De eerste stap naar zelfvertrouwen is om het niet buiten jezelf te zoeken.
In de OP kun je lezen dat je zelfvertrouwen haalt uit sex en relaties.
Als dat dus mis gaat, gaat je zelfvertrouwen het afvoerputje in.

Zoek het bij jezelf, niet bij activiteiten of bij anderen.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:14:47 #20
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42800540
Alles wat hier al staat eigenlijk.

Wat wil JIJ zelf eigenlijk?
KISSSSSSSSSSS
pi_42800548
En reageer eens ergens inhoudelijk op. Ik hoop dat je de rest van je leven ongelukkig bent, omdat je bewust egoïstisch bent en niet openstaat voor verbetering.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42807768
Wacht even ... Die vriendin is naar TS huis gekomen, Zij heeft een relatie,TSj niet. De sex is met wederzijds goedvinden gedaan. Zij is dus zelf verantwoordelijk en TS in veel mindere maten of helemaal niet. Waarom reageert iedereen hier zo overdreven op? Haar probleem toch???
Maak jij je leven interessant genoeg of laat je het door iemand anders doen?
pi_42807855
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:06 schreef henry_101 het volgende:
Wacht even ... Die vriendin is naar TS huis gekomen, Zij heeft een relatie,TSj niet. De sex is met wederzijds goedvinden gedaan. Zij is dus zelf verantwoordelijk en TS in veel mindere maten of helemaal niet. Waarom reageert iedereen hier zo overdreven op? Haar probleem toch???
TS heeft de chick van een vriend geneukt! anders zou ik ook niks zeggen. hij is single!

maar chicks van je vrienden neuken is een zeer duidelijke NO-GO!
pi_42807932
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef rival het volgende:

[..]

TS heeft de chick van een vriend geneukt! anders zou ik ook niks zeggen. hij is single!

maar chicks van je vrienden neuken is een zeer duidelijke NO-GO!
inderdaad!!
ieder andere chick was niet boeiend geweest!!! dit dus wel!!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:10:52 #25
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42807947
Hij neemt hem niets kwalijk nee. Maar dat weet hij van te voren niet lijkt me. Of ze hebben overlegd...Dus omdat het ook een vriend van hem is vind ik dat hij naar zijn vriend toe ook verantwoordelijkheid heeft.
KISSSSSSSSSSS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')