Dat is fijn voor je maar met die smaak kom je bij een verkeerde terechtquote:
Serius, ken je instellen he ?? Hoelang kom je hier al ????quote:
zei het oude mannetjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:26 schreef BB6kijker het volgende:
Wat blijft Tijn toch zeiken over die vaas. Ga toch pitten man of heb het eens over iets anders, oud wijf.
ben je malquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je maar met die smaak kom je bij een verkeerde terecht![]()
Sinds BB6quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Serius, ken je instellen he ?? Hoelang kom je hier al ????
Ik help je welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:31 schreef latevogel het volgende:
[..]
ben je malkomt allemaal goed
zei
de blinde![]()
Ben hem nog niet tegengekomen in de metroquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:32 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Welnee, jij had vorig jaar toch (ook) zo'n hekel aan Roel?
*doet ff haar werk en geeft een lekker drankjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik help je wel
zei de lamme (maar nu nog niet lam, geen drank genoeg op)![]()
![]()
En dan zeggen ze dat Eggie zo met het spel bezig was, deze zijn nu gewoon berekenendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:35 schreef BB6kijker het volgende:
Nobele Tijn zou als hij zou winnen met het geld arme mensen gaan helpen. Dat moet ik nog zien, mischien een paar honder deuro, maar echt niet de helft (want de andere helft is voor Rik)
Nu is het echt heel erg ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Eggie zo met het spel bezig was, deze zijn nu gewoon berekenend
Ach lief van je, maar je moet je werk niet mee naar huis nemen hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:37 schreef latevogel het volgende:
[..]
*doet ff haar werk en geeft een lekker drankje![]()
Je vergeet Sem maar ff voor het gemak die daarnet zei ik wil niet dat Rik het wint want dan gaat helft naar Tijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:37 schreef BB6kijker het volgende:
Zou Tijn nog steeds durven te beweren dat hij niet met het spel bezig is? Op dit moment degene die er het meeste mee bezig is.
Is ook absoluut zo, hij is er ook heel erg mee bezig en hij is net zo manipulatief bezig als Tijn. Maar er zijn er een paar die er niet echt mee bezig zijn, zoals de zusjes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
Je vergeet Sem maar ff voor het gemak die daarnet zei ik wil niet dat Rik het wint want dan gaat helft naar Tijn![]()
sttttttttttttt zit sinds vandaag in ziektewetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ach lief van je, maar je moet je werk niet mee naar huis nemen he![]()
![]()
Proost![]()
Laat DE ZUSJES maar schuiven die zijn slimmer dan wij allemaal denkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo, hij is er ook heel erg mee bezig en hij is net zo manipulatief bezig als Tijn. Maar er zijn er een paar die er niet echt mee bezig zijn, zoals de zusjes.
Voorlpig heeft hij 4 nominaties overleefdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
Je vergeet Sem maar ff voor het gemak die daarnet zei ik wil niet dat Rik het wint want dan gaat helft naar Tijn![]()
Zou gaaf zijn dat na de serie blijkt dat ze wel slim zijn. Nou, als dat zo is, verdienen ze de hoofdprijs!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:43 schreef latevogel het volgende:
[..]
Laa DE SUSJES maar schuiven die zijn slimmer dan wij allemaal denken![]()
jeroen heeft ook toegevene dat hij met het spe bezig is iederen denk behalve sa en molquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |