Semih zal geen ochtendmens zijn ;-). Ik ben geen fan van hem maar vond hem gisteravond/nacht opvallend grappig en vrolijk met z'n mislukte vaas. Natuurlijk baalde hij er eerst even van dat zijn team die kutvaas had maar da's vrij menselijk als je iets kunt winnen. Verder was hij wat mij betreft gister prima!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:20 schreef Woepsje het volgende:
Semih kan het niet uitstaan dat iedereen complimenten maakt over de vaas van TIjn en co.
Semih is gewoon een slechte verliezer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:23 schreef Lyza het volgende:
[..]
Semih zal geen ochtendmens zijn ;-). Ik ben geen fan van hem maar vond hem gisteravond/nacht opvallend grappig en vrolijk met z'n mislukte vaas. Natuurlijk baalde hij er eerst even van dat zijn team die kutvaas had maar da's vrij menselijk als je iets kunt winnen. Verder was hij wat mij betreft gister prima!
En ik zit ook niet de godganse dag te lachen om niks. Hij zit gewoon te ontbijten. Je kunt ook álles van iemand afkraken he.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef Flurrie het volgende:
Het valt me wel op dat Tijn en Co zijn tijd neemt voor de vaas.
De vaas wordt in alle rust gemaakt (terwijl de andere bewoners aan het pitten zijn)
En het water komt er pas laat in.
Hou even op zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Semih is gewoon een slechte verliezer.![]()
Goed beargumenteerde bijdragequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Semih is gewoon een slechte verliezer.![]()
Tijn voelt zich dan weer overdreven schuldig dat zij de enige zijn met fatsoenlijk etenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef Coraatje het volgende:
beetje jammer dat de vaas van tijn en cornuiten het het beste eruit ziet en mogenlijkerwijs het gaat doen ,niet dat ik het ze niet gun,maar ik zie tijn monique enmarlies gewoon veel meer genieten van luxe op de een of andere manier
Ik geloof dat ook zij geen lijm meer hebben of die pistolen zijn stukquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:40 schreef Kinga het volgende:
Heeft het groepje van Semih opgegeven eigenlijk?
ja dan ben je echt niet normaal als je je dan schuldig voeltquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tijn voelt zich dan weer overdreven schuldig dat zij de enige zijn met fatsoenlijk etenMisselijk mannetje.
5000e post![]()
Het is toch nog niet zover.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:41 schreef 2live het volgende:
[..]
ja dan ben je echt niet normaal als je je dan schuldig voelt
![]()
Het gaat dan op de Tijn manier let maar op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:41 schreef 2live het volgende:
[..]
ja dan ben je echt niet normaal als je je dan schuldig voelt
![]()
Heeft ie ook niet gedaan toen hij en Rik allemaal extras hadden hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat dan op de Tijn manier let maar op.
Bij elke hap gaat ie er over zeiken dat het zo zielig voor de anderen is. Ondertussen schrokt ie alles op en vind hij zichzelf nog zieliger dan degene die niets te eten hebben
Inderdaad. Toen hij en Rik als enige dat eten hadden gewonnen liep hij ook al voortdurend zo te zeiken om zich vervolgens vol te proppen. Net als met die joker waar hij zo zielig om doet. Wees dan een vent en doe zonder te miepen of laat het staan (of in geval van de joker; gebruik hem dan niet).quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat dan op de Tijn manier let maar op.
Bij elke hap gaat ie er over zeiken dat het zo zielig voor de anderen is. Ondertussen schrokt ie alles op en vind hij zichzelf nog zieliger dan degene die niets te eten hebben
Wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:46 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Heeft ie ook niet gedaan toen hij en Rik allemaal extras hadden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |