Pcies, en daarom is deze bb zaai, hummie moet ze meer te doen geven !!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef arneaux het volgende:
Ik snap wel dat ze gaan slapen. Op die manier gaan de dagen wat sneller, je hebt heel de dag geen fuck te doen man.
eehh, een vaas lijmen dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef arneaux het volgende:
Ik snap wel dat ze gaan slapen. Op die manier gaan de dagen wat sneller, je hebt heel de dag geen fuck te doen man.
Ik gok op het Tijn groepjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:15 schreef Bartoli het volgende:
ben benieuwd wie de opdracht gehaald heeft straks![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
Hidiho: ik heb leren cappen van je![]()
![]()
De vorige BB had gewoon veel meer weekopdrachten, dat ze dus heel de dag bezig waren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pcies, en daarom is deze bb zaai, hummie moet ze meer te doen geven !!
En ook meer geheime opdrachtenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
De vorige BB had gewoon veel meer weekopdrachten, dat ze dus heel de dag bezig waren.
Klopt ja.quote:
mja hummie moet er eens geheime opdrachten ingooien om dingen te laten mislukkenquote:
weggieten ?? dat doen we dus nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja hummie moet er eens geheime opdrachten ingooien om dingen te laten mislukken. Of net zoiets als Dido verleden jaar de drankvoorraad weggieten
![]()
Semih is heel erg pissed, indeed!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef 2live het volgende:
waahhh, semih [pissed]; ohh gezellig mich dus je opdracht gaat voor een kopje thee!
klopt toch na 6 edities BB is de lol en de nieuwigheid er egl wel vanaf. En toch blijven we kijken in de hoop dat Hummie wat creatiefs en nieuws gevonden zou hebben. Waar was die tijd van BB the battlequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:24 schreef demins het volgende:
Was het maar weer vorig jaar!
Zeiden we vorig jaar ook!
dat zou nog beter zijn jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
weggieten ?? dat doen we dus niet![]()
zonde man, opzuipen zonder dat de rest het door heeft![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef BONG4002 het volgende:
Kortom: BB5 was duidelijk meer onderhoudend voor zowel de bewoners als de kijkers
Áls ze weer een nieuwe BB gaan doen (en dan kunnen ze beter een jaartje overslaan) dan moeten ze dat idd weer opnieuw invoerenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
klopt toch na 6 edities BB is de lol en de nieuwigheid er egl wel vanaf. En toch blijven we kijken in de hoop dat Hummie wat creatiefs en nieuws gevonden zou hebben. Waar was die tijd van BB the battleof de rijke en arme kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |