Is dat serieus stuk?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef saa het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verder hé zonder werkend lijmpistool.
Die heeft nog steeds hoofdpijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef Marrije het volgende:
HUh? waarom is het andere topic gesloten? Sinds wanneer maakt het uit welk topic eerder is?![]()
OT: Monique zit nog steeds sip te zijn.
Beetje respect voor die man, hij had met Gullit kunnen voetballen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
Lijmen en het been. Oh nee, BB-5 Rob zit er niet bij.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
Lijmen en het been. Oh nee, BB-5 Rob zit er niet bij.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beetje respect voor die man, hij had met Gullit kunnen voetballen..
Plaatvervangende pijn. Ze wordt niet meer afgeranseld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Logisch. Afkickverschijnselen. Ze zit niet bij Tijn in het groepje.
Heb jij BB5 niet meegemaaktquote:
Ja ze kunnen onmogelijk met z'n drieën tegelijk plakken, denk dat ze stilzwijgend besloten hebben dat Saa beter niet te dicht in de buurt van de vaas mag komen, grinn.quote:
Die samen tellen als een halve.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:29 schreef Marrije het volgende:
Als ik het goed begrijp hebben ze per groepje 2 lijmpistolen gekregen?
Zelfkennisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
Marcia :"Ahhh, wat ben iik een hoer."
Inderdaad. En die jongen heeft haar echt helemaal niks misdaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:31 schreef kukeleku het volgende:
Marlies heeft echt een aversie tegen Jeroen zeg...staat ze hem tegenover Rik net weer even belachelijk te maken.![]()
ze wil er gewoon bij horen, terwijl het een nietszeggend persoon is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:33 schreef Day het volgende:
[..]
Inderdaad. En die jongen heeft haar echt helemaal niks misdaan.
Jeroen is het makkelijkste de groep uit te werken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:33 schreef Day het volgende:
[..]
Inderdaad. En die jongen heeft haar echt helemaal niks misdaan.
De Menno van dit jaar, de pispaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:31 schreef kukeleku het volgende:
Marlies heeft echt een aversie tegen Jeroen zeg...staat ze hem tegenover Rik net weer even belachelijk te maken.![]()
Ze stond hem na te doen hoe hij bij de vaas stond en deed dat nogal idioot.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef Lady-night het volgende:
Wat zei Marleis over Jeroen??
Hij vraagt er ook omquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:31 schreef kukeleku het volgende:
Met als grote verschil dat ik t Jeroen wél gun om te winnen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Menno van dit jaar, de pispaal![]()
Ik vand het wel natuurgetrouwquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ze stond hem na te doen hoe hij bij de vaas stond en deed dat nogal idioot.
Hardlopers zijn doodlopers hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef Kinga het volgende:
Ik zie me toch een kier op stream 1...dat wordt niks.
quote:
Denk dat het een opdracht is. ze bleef wel erg lang weg in de DBK om de envelope voor de week opdracht te halen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Monique niet gewoon met haar anus in bed liggen.
Eigenlijk hoop ik op Sabrina of Rik (hoewel ik begrijp dat hij dan z'n centen met Tijn gaat delenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat ik t Jeroen wél gun om te winnen.
ja joh, laat ze die broeken toch eens ophijsenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef Kinga het volgende:
das de bilspleet van rik hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef Kinga het volgende:
Konden Mo en Sab dan niet zien?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ze stond hem na te doen hoe hij bij de vaas stond en deed dat nogal idioot.
Ik zeg: lijm erinquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
das de bilspleet van rik hoor.
quote:
nee hoor das de baby.... alleen weet ze het niet...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef kukeleku het volgende:
Lies heeft last van een spastisch darm![]()
[afbeelding]
net een bouwvakker zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef kukeleku het volgende:
[afbeelding]
Ergens moet die ingehouden spanning heen hé, ik zeg Marlies laat het losssssssss dan voel je je vast weer geweeeelllddiiigggquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef kukeleku het volgende:
[afbeelding]
"Heb je ook altijd van die kriebels hier als je wat gedronken hebt."quote:
Vraag je dit aan Marcia ? ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Heb je ook altijd van die kriebels hier als je wat gedronken hebt."
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:46 schreef mazaru het volgende:
Jemig, wat een grote scheuren in die vaas van rik en co
Da's een leuke voor de fakesquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Heb je ook altijd van die kriebels hier als je wat gedronken hebt."
LOL, net op de stream, dat is geen kier meer, maar een derde rijstrook op de snelweg (vaas van Semih)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef Woepsje het volgende:
Die vaas van Semih en Co is ook naast de gaten dicht zeg.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar laat ik alles voor vallen, zelfs een vaas
[afbeelding]
Oh, daar ben ik vóór!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:00 schreef ruby het volgende:
Marlies zou ook haar bek dicht kunnen lijmen. Er komt toch weinigs zinnigs uit.
En terecht...die pizza's kunnen wel effe wachtenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef ruby het volgende:
Jeroen sommeert Tijn om hem te helpen met hun vaas.
denk dat dat wel meevalt, probleem is dat het aardewerk is, en dat is zo klote om te lijmen, het brokkelt af en absorbeert heel veel lijm, kortom moeilijk om weer in de juiste vorm te krijgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef marky het volgende:
Ze doen er veel te veel lijm tussen denk ik.
kortom: noodrantsoenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Timon223 het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt, probleem is dat het aardewerk is, en dat is zo klote om te lijmen, het brokkelt af en absorbeert heel veel lijm, kortom moeilijk om weer in de juiste vorm te krijgen
Ik versta Micheline uberhaupt nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef ruby het volgende:
Ik versta Tijn en Micheline vrijwel niet.
Wees blijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef ruby het volgende:
Ik versta Tijn en Micheline vrijwel niet.
Denk eerder dat ze te snel willen werken. Je moet zoiets af en toe even tijd geven om uit te harden. Nu valt alles steeds weer uit elkaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Timon223 het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt, probleem is dat het aardewerk is, en dat is zo klote om te lijmen, het brokkelt af en absorbeert heel veel lijm, kortom moeilijk om weer in de juiste vorm te krijgen
zou je dat graag willen danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ik versta Micheline uberhaupt niet![]()
dat ook.... bedoel e onderkant zit nu een uurtje of 6 in elkaar? terwijl het zeker 24 uur nodig heeft om uit te hardenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:12 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze te snel willen werken. Je moet zoiets af en toe even tijd geven om uit te harden. Nu valt alles steeds weer uit elkaar.![]()
ze mochten zelf een doos kiezen in het washokquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef pullup het volgende:
Waarom zijn die stukjes van die groep van Semih niet eens een kwart zo groot als die van de andere![]()
semih is ook klein van stuk, misschien daarom ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef pullup het volgende:
Waarom zijn die stukjes van die groep van Semih niet eens een kwart zo groot als die van de andere![]()
Of gewoon 'r stembanden doorknippen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet...... als mijn vriendin zo'n stem had, was ik allang verhuisd![]()
ja johquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet...... als mijn vriendin zo'n stem had, was ik allang verhuisd![]()
Wat een moeite voor zo'n slechte grapquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:15 schreef BorTheWolf het volgende:
o je bedoelde de stukjes van de vaas. solly
kikkuh !!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:16 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ok, correctie dan:
Dan had ik haar het huis uit getrapt![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef Timon223 het volgende:
maar goed, mensjes..... ik ga mijn mandje opzoeken, er wacht morgen weer een werkgever op me om een uur of 8.
groetjes!![]()
![]()
Nog steeds? Wat is zij voor een freak!? Dat is vanochtend gebeurd geloof ik. Raar wijf.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Marlies weer over Jeroen omdat ie een kwartier op het toilet heeft gezeten en enkel een keuteltje heeft kunnen poepen.
Het feit dat ze het altijd over hem heeft, geeft aan dat ze gewoon op 'm geilt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Marlies weer over Jeroen omdat ie een kwartier op het toilet heeft gezeten en enkel een keuteltje heeft kunnen poepen.
Het is dan ook een heks.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nog steeds? Wat is zij voor een freak!? Dat is vanochtend gebeurd geloof ik. Raar wijf.
volgens mij is haar levensmotto : geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nog steeds? Wat is zij voor een freak!? Dat is vanochtend gebeurd geloof ik. Raar wijf.
Daar zijn we inderdaad wel over uit.quote:
Leedvermaak om iemand hebben die niet kan scheiten? Sorry hoor, maar de grens van retardatie komt zo wel behoorlijk dichtbij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:21 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij is haar levensmotto : geen beter vermaak dan leedvermaak
Ik snap t niet helemaal. De bouwers moeten dat toch zelf ook wel zien?!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:23 schreef NorthernStar het volgende:
Die van Semih kunnen ze straks mooi als vergiet gebruiken.
Dat wilde ik net opmerken, ze pakt alleen de (in haar ogen) zwakke van de groep.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef schatje het volgende:
Ze durft niet zo bijdehand te doen tegen Monique. Nee, want dan krijgt ze de wind van voren.
Wat een gaven heeft dat mens toch ook. Gewoon bizar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Marlies ziet een Afrikaanse vrouw die een pot ging maken.
Ja maar ze hebben ook wel de beroerste geloof ik, met allemaal kleine stukjes. Tis bijna gruis.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap t niet helemaal. De bouwers moeten dat toch zelf ook wel zien?!
Ja dat zal allemaal we, maar ze kunnen toch zelf ook wel zien dat dat ding natuurlijk nóóit volgegoten kan worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben ook wel de beroerste geloof ik, met allemaal kleine stukjes. Tis bijna gruis.
Als ze genoeg lijm hebben kunnen ze het misschien opvullen.
Mjah, misschien schat je ze toch wat te hoog in.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal we, maar ze kunnen toch zelf ook wel zien dat dat ding natuurlijk nóóit volgegoten kan worden.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef NorthernStar het volgende:
Vanavond in Opsporing Verzocht: De kont van Marlies.
Ja, ik geloof van wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef Sonique het volgende:
Er moet water in kunnen? (kom net kijken...)
Of bierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef Sonique het volgende:
Een half uur lang en dat mag niet onder een bepaald niveau komenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef Sonique het volgende:
hij hoeft maar te lekken dan is het al misluktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
Dat wil ik vandaag nog zien, dat ze er water in doen en dat ie uit elkaar dondert.![]()
Die neerwaartse kracht is niet zo erg. Het geeft juist een lijmklem effect.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze moesten de vaas in meerdere ringen gaan maken en die uiteindelijk in elkaar gaan zetten. Dan konden de ringen afzonderlijk uitharden en drogen en had je niet de hele massa in één keer die neerwaartse kracht uitoefent.
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze moesten de vaas in meerdere ringen gaan maken en die uiteindelijk in elkaar gaan zetten. Dan konden de ringen afzonderlijk uitharden en drogen en had je niet de hele massa in één keer die neerwaartse kracht uitoefent.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Sonique het volgende:
Is niet zo moeilijk waterdicht lijk me. Gewoon helemaal dichttjetten met die lijm...
Mja, volgens mij ook.quote:
Vreselijk he? En dan nog zo popiejopie doen ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef Day het volgende:
Kijk Marlies nou tof doen.
Rik heeft het meeste werk gedaan.
Gaat ze in elk geval nog met íets van bil.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Zoals Marlies over de vaas praat lijkt het er op of ze er vannacht mee van bil gaat....![]()
Het rotte is dat er bij iedere groep wel één of meer personen zitten die ik het niet zo gun.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef arneaux het volgende:
De groep die nu het verste is gun ik t eigenlijk het minst.
Het mooiste zou zijn als ze dat zelf zou doen. Dat wordt 'r vast in dank afgenomen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
vannacht per ongeluk tegen die tafel lopen, oops sorry marlies![]()
Ik kreeg ook dat visioen idd...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
vannacht per ongeluk tegen die tafel lopen, oops sorry marlies![]()
Hoelang moet dat spul uitharden?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik neem aan dat de lijm eerst moet drogen voordat ze 't kunnen uitproberen?![]()
Geen flauw idee. Als ik eerlijk ben, vind ik het eigenlijk een onboeiende kutopdracht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoelang moet dat spul uitharden?
Idem. Het BB team had niet de meest creatieve dag toen ze dit bedachten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Als ik eerlijk ben, vind ik het eigenlijk een onboeiende kutopdracht.
Opzich wel. maar ik vind het top dat BB de groep uit elkaar aan het trekken is door drie groepjes te maken. Helemaal door de koppels in het huis ook van elkaar te halen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Als ik eerlijk ben, vind ik het eigenlijk een onboeiende kutopdracht.
Heb je gelijk in. Maar denk je dat het nog lukt om de kliekjes uit elkaar te halenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Opzich wel. maar ik vind het top dat BB de groep uit elkaar aan het trekken is door drie groepjes te maken. Helemaal door de koppels in het huis ook van elkaar te halen.
Het mooie is dat die groepjes blijven bestaan tot de volgende weekopdracht, omdat de winaars luxe eten krijgen en de rest op rantsoen wordt gezet..
Heel luxe eten en Een heel karig rantsoen voorspel ik...![]()
Jawel hoor, is een makkie... vooral met een stel zeikerds als michelinne en Jeroen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar denk je dat het nog lukt om de kliekjes uit elkaar te halen
En bij voorkeur door haarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
De vaas kan ook omvallen, natuurlijk![]()
[afbeelding]
Idemquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de Jroenbasher hier!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef itsme het volgende:
Goh Marlies en Micheline kunnen hier niets goeds doen lees ik.
En Jeroen is tot God verklaart?![]()
Euhhh Marlies is gewoon niet zo'n aardig meisje.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef itsme het volgende:
Dat heb je goed gelezen wat mij betreft, en je vergeet nog Marciaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef itsme het volgende:
Je kan beter wachten tot de gebruikte lijm droog is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Gooi alle kit die er nog is tegen de buitenkant voor de kieren en dan op hoop van zegen....................![]()
Goed zo!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de Jroenbasher hier!![]()
![]()
Eerder gedaan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je kan beter wachten tot de gebruikte lijm droog is.
Als je nu die zooi dicht gaat voegen, maak je die gebruikte lijm weer zacht door de warmte
quote:
Maar het is wel heel makkelijk bij dat leeghoofd hoorquote:
Vervelend is dat he?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
Kunnen ze die opdrachten niet eens vanaf 'sochtends doen. Het is telkens nachtwerk.
Opzich niet erg, maar ik heb ook nog zoiets als een sociaal leven (tm) enzo
Dan ben je dus een expert in deze materie....quote:
Heel makkelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het is wel heel makkelijk bij dat leeghoofd hoor![]()
Hebben ze dan mooi getimed voor de live uitzendingquote:
Met dat handschoentje ziet Rik eruit of ie straks tot z'n elleboog Jeroen gaat onderzoeken.quote:
En de enigste die Marlies door heeft en haar dat in haar gezicht zegtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Heel makkelijk.![]()
Maar blijkbaar is hij de Held nadat hij 1 nachtje op de grond heeft geslapen.![]()
JE kijkt te veel filmsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Met dat handschoentje ziet Rik eruit of ie straks tot z'n elleboog Jeroen gaat onderzoeken.![]()
Niet zo wantrouwend joh.........quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Met dat handschoentje ziet Rik eruit of ie straks tot z'n elleboog Jeroen gaat onderzoeken.![]()
zowiezo moeten ze de lijm eerst laten drogen, de sukkelsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:00 schreef Lyza het volgende:
Ik snap niet dat ze er niet bij nagedacht hebben dat het misschien wel niet voor niets is dat ze tot morgenmiddag 16.00 uur hebben gekregen voor die opdracht. Ze werken gewoon veel te snel en hadden eerst afzonderlijke delen moeten laten uitharden (wat hier ook al eerder gezegd is overigens).
Denk ik..
Bek houwe stomme aapquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de Jroenbasher hier!![]()
![]()
Dat is wel een goeie!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:03 schreef Sonique het volgende:
Dan kan je de vaas in het zwembad doen... dan heeft hij ook letterlijk water in de vaas...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:33 schreef Djep het volgende:
[..]
Een half uur lang en dat mag niet onder een bepaald niveau komen
Ondersteboven andersom rechtop beginnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:09 schreef natronic het volgende:
is niemand op het heldere idee gekomen om andersom te beginnen omdat de bovenkant nogal zwaar is en die hele vaas uit z'n verband drukt
ja simpel tochquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ondersteboven andersom rechtop beginnen![]()
Makkiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja simpel toch
onderste buiten en binnenste boven
dan is het de onderkant die de bovenkant uit zijn verband rukt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:09 schreef natronic het volgende:
is niemand op het heldere idee gekomen om andersom te beginnen omdat de bovenkant nogal zwaar is en die hele vaas uit z'n verband drukt
100 % op zekerquote:
jammer. de vaas moet gevult worden met water om te testen of hij lekt...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie!!![]()
Er zal niet in de weekopdracht staan dat de buitenkant van de vaas niet omgeven met water mag zijn.![]()
aanvulling: in z'n lekbak.![]()
ja lijkt me ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:14 schreef avonne het volgende:
[..]
dan is het de onderkant die de bovenkant uit zijn verband rukt.
Bovendien is omkeren een risico.
Ze hadden langzamer moeten werken. Net zoals je glasstenen bouwt. Laag maken, lint erom heen, paar uur drogen, laag bouwen.
Denk ik
Dat denk ik ook, die tijd die ze hebben ervoor is niet voor niks. Team Rik heeft er gewoon weer eens een frutselwerk van gemaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:14 schreef avonne het volgende:
[..]
dan is het de onderkant die de bovenkant uit zijn verband rukt.
Bovendien is omkeren een risico.
Ze hadden langzamer moeten werken. Net zoals je glasstenen bouwt. Laag maken, lint erom heen, paar uur drogen, laag bouwen.
Denk ik
Op is Opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:23 schreef avonne het volgende:
Ik dacht eerst dat team Semih goed bezig was, omdat ze nog maar 15 centimeter hadden toen de anderen al bijna bovenaan waren, maar blijkbaar dus niet.
Komt er nog nieuwe lijm of is het op=op?
Dat hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:25 schreef Morwen het volgende:
Mon heeft echt geen migraine hoor, dan sta je niet in het volle licht de afwas te doen![]()
Ze heeft het wel enorm koud, dat kan idd een voorverschijnsel zijn. Ik hoop het niet voor haar, migraine is kutquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor.
Ik heb bijvoorbeeld wel de voorverschijnselen en de hoofdpijn, maar gelukkig niet zo erg dat ik niet gewoon kan fuctioneren.
Ik heb wel één keertje kotsmisselijk op bed gelegen van de pijn, maar dat is bij mij zeer zeldzaam...
Dan moet ze in bed gaan liggen en niet de afwas gaan doen. t Zal best dat ze t heeft hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze heeft het wel enorm koud, dat kan idd een voorverschijnsel zijn. Ik hoop het niet voor haar, migraine is kut![]()
Kan ook gewoon een griepje zijn hé ,dat heerst nuquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze heeft het wel enorm koud, dat kan idd een voorverschijnsel zijn. Ik hoop het niet voor haar, migraine is kut![]()
sterker nog: ik heb zoiets van, geef maar aan mijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ze zeuren. Je hebt heel de dag geen fuck te doen in dat huis?! Ik zou blij zijn als ik 1 of andere kutvaas in elkaar mag zetten.
Nou, leuk, dat wil ik ook niet zeggen. t Is gewoon dat je ergens mee bezig kan zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog: ik heb zoiets van, geef maar aan mij
Lijkt me leuk werkje
Yep, die gaan het ook winnen denk ik. Ze doen het met beleid, rustig aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:33 schreef Bigblahbla het volgende:
vaas van team tijn ziet er redelijk uit of lijkt het zo?
nee, dat is niet goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:32 schreef Day het volgende:
Groepje van TIjn pakt 't het slimst aan.
Romp apart, kop apart, beide laten drogen en morgen op elkaar.
Dus jij zegt: stukje plakken, laten drogen en dan de volgende stuk. Ben je wel uren bezig, maar goed, die tijd hebben ze ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat is niet goed.
Het is altijd een beetje scheef, dus dan past het niet meer op elkaar.
Je moet echt stukje voor stukje
Ik vind het wel jammer dat er 2 teams zowiezo op noodrantsoen staan.quote:
Team Semih wil de boel eerst even laten drogen, gelook ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:46 schreef avonne het volgende:
Hebben team Rik en team Semih nu geen lijm meer?
Zijn ze definitief out?
Ik vind het niet erg, ik ben er dit weekend niet. En het zal me niks verbazen als ze het allemaal niet halenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er 2 teams zowiezo op noodrantsoen staan.
Hebben we verdorie geen dronken toestand dit weekend![]()
Laat de drank dus nu maar stromen![]()
Dat effect heb ik vaker op mensenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een stilte hier
Waarom doe je dat danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Net herhaling gekeken. Is dat altijd bij de herhaling, die smstjes ? VET irritant !
Hoi hoi, ben ik weer
Klussen met kijkers ?
http://bigbrother.fok.nl/blog/2221quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:26 schreef Coraatje het volgende:
eh ik probeer de stream verslagen te lezen over de vazen helaas staat daar niks over in fill me in please is er al een af en wat hoor ik ze over water?
thank uquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/2221
Het lijkt mij sterk dat jij nog een verhandeling over fout geplakte vazen gaat houden.quote:
Er gebeurt gewoon Fokking niks, eendquote:
Nou dan nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat jij nog een verhandeling over fout geplakte vazen gaat houden.Dus....
![]()
![]()
Nou niks is sterk overdreven hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er gebeurt gewoon Fokking niks, eend![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou niks is sterk overdreven hoor
Zo, me huiswerk weer gedaan, afleveringen geupdatequote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan![]()
Ik heb dat een keer gedaan, toen ik dat niet wist...
Als ik er weer een keer 1 mis wacht ik mooi ff op een link van jou
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo, me huiswerk weer gedaan, afleveringen geupdate![]()
slim maar ik denk niet dat dat magquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:45 schreef Bigblahbla het volgende:
team semih vult de gaten van de vaas met blauwe handschoenen
Zeker wel, was op het scherm dat ze alles mochten gebruikenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
slim maar ik denk niet dat dat mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |