quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:23 schreef alwaysleft het volgende:
Jensen is toch wel grappig he mensen![]()
Ze hadden een rode bal, dwaas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:41 schreef Adagio het volgende:
Het viel me gister al op, volgens mij is er verkeerd geknipt na de eerste beurt. De dames zijn ineens aan de beurt terwijl de heren het woord goed hadden...
Dat was vroeger niet zo, dan bleef je gewoon aan de beurt toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:50 schreef toma het volgende:
[..]
dat is toch altijd zo ? Eerst team 1 een woord en dan team 2 ? en zo om en om behalve bij t laatste woord.
ja me moeder zei dat ook alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet zo, dan bleef je gewoon aan de beurt toch?
Je blijft nog steeds aan de beurtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet zo, dan bleef je gewoon aan de beurt toch?
Onzin, de eerste beurt had Jensen een cijfer en Jan een vraagteken en toch ging de beurt over om nix.quote:
duidelijk: volgens een lingo expert hier naast me worden er altijd 3 woorden gespeeld voor de bekendmaking van die postcodeprijzen, en in deze aflevering maar 2....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon in geknipt
Kijk je vaker naar de kijkcijfers? Dit is heel goed hoor!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:16 schreef Symer het volgende:
946.000 kijkers is niet echt spectaculair. Ik had meer verwacht.
Goede cijfers hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:16 schreef Symer het volgende:
946.000 kijkers is niet echt spectaculair. Ik had meer verwacht.
Je bedoelt, lucille is halverwege 't programma keihard genomen en dat hebben ze d'r maar uitgekniptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon in geknipt
Ach hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze kunnen wel veel met make up en belichting zeg, wat een bolle kop had Jensen daar, terwijl het in z'n eigen programma nog wel meevalt
dat zou pas gebeuren als dit soort lingo op de buis kwamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef Samsonneke het volgende:
Wedde al die oma's helmeaal voor de TV zo van ";( MIJN LINGO!!! WAT DOE JE!!!!" enzo.
En nu gaan ze er niet meer naar kijken en is de enigste doelgroep van Lingo ook weg en dalen de kijkcijfers naar het vriespunt en zal Lingo verdwijnen en gaan ze allemaal heel hard huilen.
Lingo zit wel vaker rond de 900.000, ik had verwacht dat Jensen een hele horde extra kijkers mee zou nemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Kijk je vaker naar de kijkcijfers? Dit is heel goed hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |