Ik snap je probleem niet helemaal?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef BigBadPete het volgende:
Dat is mij afgelopen weekend bijna overkomen.
Nu lijkt mij de vraag interessant: Is hier - juridisch gezien - sprake van verkrachting?
Ja okay, klopt. Maar zonder penetratie kan iets ook tegen je zin in zijn. Geen verkrachting dus. Ik vraag me dan alleen af hoe dat plaatsvindt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zoals gezegd, op grond van de feiten gesteld in de casus, kan direct geconcludeerd worden dat dit geen verkrachting is, en ook geen poging verkrachting trouwens; daar is immers penetratie voor vereist.
Dat valt in sommige gevallen onder aanranding.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:19 schreef Fawn het volgende:
[..]
Ja okay, klopt. Maar zonder penetratie kan iets ook tegen je zin in zijn. Geen verkrachting dus. Ik vraag me dan alleen af hoe dat plaatsvindt?
Whahaha,..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Het was laat en ik was moe, absoluut geen zin in sex. Maar toch begon ze (mijn vriendin) met te pijpen. Uiteindelijk ben ik over stag gegaan en heb haar t karwei af laten maken. Vandaar de "bijna".
Help! Straks word ik nog aangeklaagd als ik mijn eigen vriendje aanrandquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef BigBadPete het volgende:
Nu lijkt mij de vraag interessant: Is hier - juridisch gezien - sprake van verkrachting?
Je werd wakker en dacht nee ik wil dit niet, maar toen wilde je ineens wel?!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef BigBadPete het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Het was laat en ik was moe, absoluut geen zin in sex. Maar toch begon ze (mijn vriendin) met te pijpen. Uiteindelijk ben ik over stag gegaan en heb haar t karwei af laten maken. Vandaar de "bijna".
Aah joh rot op gek met je zielige aandachtstrekkerij wees blij dat je een vriendin hebt. anti zulke mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
dan komt zn vriendin zo met de zelfde vraag over aanranding of verkrachtingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:13 schreef FuifDuif het volgende:
Als je gepijpt wordt tegen je zin in is er een mogelijkheid om het te stoppen:
Pak haar hoofd met beide handen stevig vast en, verdomme man, stoot goed door zodat het een potje ruige deepthroaten wordt!
eenschquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:30 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Aah joh rot op gek met je zielige aandachtstrekkerij wees blij dat je een vriendin hebt. anti zulke mensen.
dat heeft ie dus al gedaan; "pijpen is pijpen" gaat dus niet op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe nou ff normaal. nee dan niet, wil je daarmee een punt gaan maken?
Ga jij toch met je autootjes spelen, friese aardappelrooierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:01 schreef WesHell het volgende:
Wat ben jij een ziellig figuurtje...
en toch heeft die friese aardappelrooier die met autotjes speelt wel gelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:26 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Ga jij toch met je autootjes spelen, friese aardappelrooier
Eeehh.. ik meende dat bij fellatio er wel degelijk iets ergens penetreert...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zoals gezegd, op grond van de feiten gesteld in de casus, kan direct geconcludeerd worden dat dit geen verkrachting is, en ook geen poging verkrachting trouwens; daar is immers penetratie voor vereist.
Ik denk dat er meer op de geslachtsdaad wordt gedoeld. Anders zou je ook verkracht worden als iemand, tegen je wil in, zijn vinger in je oor stoptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:20 schreef wokje het volgende:
[..]
Eeehh.. ik meende dat bij fellatio er wel degelijk iets ergens penetreert...Dus toch verkrachting?
je kan ook met vingers verkracht worden... maar das dan vaak wel op een andere plek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:17 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer op de geslachtsdaad wordt gedoeld. Anders zou je ook verkracht worden als iemand, tegen je wil in, zijn vinger in je oor stopt![]()
in dit geval wordt het "slachtoffer" niet gepenetreerd tenzij de vriendin van TS het prettig vindt om in zijn endeldarm te roeren met een paar vingers tijdens het pijpenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:20 schreef wokje het volgende:
[..]
Eeehh.. ik meende dat bij fellatio er wel degelijk iets ergens penetreert...Dus toch verkrachting?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:45 schreef Angst het volgende:
[..]
je kan ook met vingers verkracht worden... maar das dan vaak wel op een andere plek.
en als iemand een lul in je oor steekt?
Op dezelfde manier als een vrouw nat word als ze verkracht word.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef bellerophon81 het volgende:
Hoe krijg je een stijve als je geen zin hebt?
Of wouden ze een knakworstje gaan aflebberen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |