Amfibien is inderdaad de klassequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Amfibiën?
`quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:27 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Amfibien is inderdaad de klasse
Yurithemaster +1
Orde is salamander, en het is een olm ofwel human fish ofwel proteus. Het is een klein blind diertje dat kieuwen heeft, maar wel naar boven moet voor adem. Hij leeft in Slovenie.....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Sjit, Amerika dan?
maar die figuur was overleden, tijdje terug.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:31 schreef TrickyDick het volgende:
Cuba, maar niet officieel ...
je hebt inderdaad gelijk, maar ik bedoelde zijn broertjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
maar die figuur was overleden, tijdje terug.
Daarnaast zijn de oudste mensen gewoon vrouwenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
je hebt inderdaad gelijk, maar ik bedoelde zijn broertje![]()
Dat is toch ook zo, dat de verschillen kleiner worden? Vrouwen schijnen tegenwoordig ook steeds meer slechte gewoontes te hebben die mannen vroeger alleen hadden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:37 schreef MarkPeterse het volgende:
ja, waarom worden vrouwen eigenlijk ouder? komt dat puur doordat ze vroeger minder hard werkten? in dat geval zou het verschil bijn onze generatie veel kleiner moeten zijn....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:42 schreef MarkPeterse het volgende:
dokwerker
februaristaking
andriessen
net gelezenen een persoon waar geen wikipediaartikel over bestaat en een vriend was van de maker heeft er voor model gestaan
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:42 schreef MarkPeterse het volgende:
dokwerker
februaristaking
andriessen
net gelezenen een persoon waar geen wikipediaartikel over bestaat en een vriend was van de maker heeft er voor model gestaan
Wie is dat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
je bent niet toevallig asmo undercover???
quote:
ik ben gewoon mezelf gebleven....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
je bent niet toevallig asmo undercover???
Een fotoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:50 schreef MarkPeterse het volgende:
ik bedoel meer, wat is het?
Soempie +1 Ben er nog nooit overheen gereden, lijkt me erg tof. Ben er weleens op vakantie was toen ik nog een klein MarkPetersje wasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:53 schreef Soempie het volgende:
Millau!!!!
Veel plezier met het overheen rijden van een brug alvastquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:54 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Soempie +1 Ben er nog nooit overheen gereden, lijkt me erg tof.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Bam groep?
Naar huis-ga-ze!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
ik ga naar huis![]()
![]()
Veel plezier nog![]()
slavendrijverquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:57 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Niet feesten, vraag maken jij![]()
![]()
Jeejquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
ik ga naar huis![]()
![]()
Veel plezier nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |