Is het goed? Kun je me dan punt toekennen dan kunnen we verderquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1981 om precies te zijn over het jaartal
Die was al weg dacht ikquote:
Als ik het wist had ik het wel goed gehad hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Is het goed? Kun je me dan punt toekennen dan kunnen we verder![]()
Owjah heeft daar ook gevoetbald natuurlijkquote:
Juiste clubnaam vind ik toch wel wat relevanter dan een wat op verschillende manieren weergegeven kan wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het wist had ik het wel goed gehad he
Jij verbetert AZ naar AZ'67, dan verbeter ik 81 naar 1981
Volgens Wikipedia wonnen ze inderdaad het landskampioenschap in 1981.
Erkel +1
Ik dacht dat je bedoelde dat van Hanegem er toen ook speeldequote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Owjah heeft daar ook gevoetbald natuurlijkIs allemaal voor mijn tijd, maar dit is algemene kennis natuurlijk
![]()
Heel goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:16 schreef tong80 het volgende:
Kom kmaar op met een moeilijke Voetbalvraag.
Haha mooier kon het antwoord nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
Joop van Daele die in de uitwedstrijd scoorde met een schot vanaf 30 meter. Later in de wedstrijd werd het brilletje van Joop vanj zijn hoofd getrokken en door een speler van Estudiantes kapot getrapt. Het brilletje is momenteel te ien in het Feijenoord museum.
Was dat niet die wedstrijd op IJsland die niet uitgespeeld kon worden toen liepen ze er thuis maar ff met 11-0 overheen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:37 schreef tong80 het volgende:
Tijdens welke wedstrijd werd Feijenoord voor het eerst geconfronteerd met supportersgeweld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |