Ach, houd je bekquote:
Psies. Dat gelul om die joker.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:13 schreef BorTheWolf het volgende:
pfffffff mies je lult.
Je hebt hem genominnerd om dat je hem zat bent.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, houd je bek![]()
Pieppiephallo moet er gewoon uit, om het even hoe![]()
En dan ook nog later de rest opstoken tegen de "gevaarlijke" joker van Marliesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kun je nou voor 29000 laten opnaaien en vlak daarna zeggen "ik heb het voor m'n broertje gekocht"
en nu kan tijn er maandag nog niet uit...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan ook nog later de rest opstoken tegen de "gevaarlijke" joker van Marlies![]()
ja, ik ben ook boos daaroverquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan ook nog later de rest opstoken tegen de "gevaarlijke" joker van Marlies![]()
een betere zet had hij niet kunnen doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
die Tijn zou in de wei moeten lopen en gras moeten lusten![]()
![]()
wat een hypocriete ass. "die verkoop ik aan ons Rik... ga toch weg angsthaas. zeker bang dat je het niet winnen kon van Semih![]()
Van wie dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn zit volgende week zónder joker op de bank
Wie er ook uit gaat. Hij heeft nu minimaal al wel 2 stemmen.
vergeet Egbert en Semih en Micheline er ook niet bij te betrekken want die hebben daar zelf net zo hard aan meegewerktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach die Micheline had nooit gewonnen. Het is nog zonde van zijn joker ook als hij inschat dat hij Semih niet kan hebben dan gaat dat later ook niet lukkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef natronic het volgende:
[..]
een betere zet had hij niet kunnen doen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Morwen het volgende:
Pieppiephallo moet er gewoon uit, om het even hoe![]()
Die hadden niet zelf een joker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:20 schreef natronic het volgende:
[..]
vergeet Egbert en Semih en Micheline er ook niet bij te betrekken want die hebben daar zelf net zo hard aan meegewerkt
Heerlijke emo tv dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik ben ook boos daarover![]()
een wolf in schaapskleren die Tijn....
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef natronic het volgende:
[..]
om er zo gauw mogelijk uit geflikkerd te worden bedoel je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef natronic het volgende:
[..]
Zeker weten. Misschien nog wel meer...What goes around, comes around.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
het ging toch over het opstoken??????????????quote:
Dat is nou het spel dat BB heet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om er zo gauw mogelijk uit geflikkerd te worden bedoel je?
en ik gun hem met liefde een week rantsoen.![]()
dat hij micheline de joker geeft boeit me niet. maar dat hij zegt m niet te gebruiken, de rest ophitst de andere joker weg te halen en dan wel stiekem zelf de joker in te zetten vind ik héééé'l laag...
Nogmaals van wie dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zeker weten. Misschien nog wel meer...What goes around, comes around.....
Eenschquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat hij micheline de joker geeft boeit me niet. maar dat hij zegt m niet te gebruiken, de rest ophitst de andere joker weg te halen en dan wel stiekem zelf de joker in te zetten vind ik héééé'l laag...
Hij zal er alleen niet snel uitgaan, tenzij hij er met Rik of 1 van de zusjes zit maar die kans schat ik klein in.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
wat hij dan moeten doen volgens jou? van... ik koop een kratje bier maar drink hem niet opquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn heeft dat idd in het begin gezegd, maar Sem en Mich hebben ook altijd geroepen niet op Tijn te stemmen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Leuk wat BB met je doet.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:23 schreef saa het volgende:
Tijn overleeft die bank wel!!
Hij had dat ding niet voor niks, dus prima zet!
Semih heeft ook heel veel voor die joker geboden toen, hij had hem maar wat graag willen hebben.
Fijn nu heeft z'n vriendinnetje 'm, mogen ze lekker saampjes op de bank.
Nu nog even doorbijten met dat gezeur, geroddel en gejank van Mich de hele week en maandag zijn we er dan hopelijk van verlost!!! senk joe Tijn!!!![]()
![]()
Dat is de nieuwe mode he, heupbroekies lekker wijd en niet passend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt misselijk van al de mensen die hun bilnaad showen daar...
Dat huilen komt nog wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Ze doet nu wel sterk en verstandig en stoer, maar van binnen HUILT ze bittere tranen![]()
![]()
![]()
![]()
Het is meer dat schijnheilige showtje dat hij opvoert eromheen dat me irriteerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef natronic het volgende:
[..]
wat hij dan moeten doen volgens jou? van... ik koop een kratje bier maar drink hem niet op
Nee precies zo'n kratje moet je delenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef natronic het volgende:
[..]
wat hij dan moeten doen volgens jou? van... ik koop een kratje bier maar drink hem niet op
Andersom was het precies zo gegaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:25 schreef T-lex het volgende:
Semih straks weer over de zeik omdat Tijn z'n vriendinnetje van die dure cadeautjes loopt te geven.![]()
En die mich is echt een ondankbaar stuk vreten...kan nog geen lachje af.![]()
Gelukkig heb ik de streams op mute, kan dat even niet hebben nuquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Ze doet nu wel sterk en verstandig en stoer, maar van binnen HUILT ze bittere tranen![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker weten !!!!! Kan Semih haar weer gaan afbekken.quote:
Het valt zowaar nog mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de streams op mute, kan dat even niet hebben nu![]()
Hij had moeten doen wat hij al weken beweerd. De joker aan z'n broertje verkopen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef natronic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef Morwen het volgende:
Oeh, misschien ploft Micheline nog wel tijdens deze opdracht en gooit ze die vaas naar Tijn![]()
![]()
maar waarschijnlijk zo lek als een zeefquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Zoooooooo Rik is echt al ver !!
dat heet tactiekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het blijft behelpen met de bewoners van dit jaar......Micheline en Semih, straks; dan gaat de mute knop aan. Maar gelukkig duurt dat nog even......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Het valt zowaar nog mee.![]()
Het echte gezeur zal wel later komen helaas voor ons.
Voorlopig heb ik meer last van dat zijige brabantse accent van Tijn
Kan wel ver zijn, maar gaat erom dat ie waterdicht moet zijn he?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Zoooooooo Rik is echt al ver !!
Marlies geeft het ook al aan, ja....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef natronic het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk zo lek als een zeef
tja maar als Rik er niks van wil weten, moet hij hem wel gebruikenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Hij had moeten doen wat hij al weken beweerd. De joker aan z'n broertje verkopen.
Met die reden heeft hij zich nl. al weken verdedigd.
Hopelijk gaat dat Mich ook irriterenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Rik Wil Hem Niet !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Hij had moeten doen wat hij al weken beweerd. De joker aan z'n broertje verkopen.
Zo is datquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
3X LS, van wie dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hehe jij wil ruzie in de tentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat Mich ook irriteren![]()
Tja maar wat Tijn zegt en wat Tijn doet is altijd een verschil.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Beter een zachte G dan een slappe lulquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben ik absoluut met je eens, maar ik heb meerdere gesprekken gezien waarin Rik aangaf die joker niet te willen hebben. Dan kun je hem wel niet inzetten maar waarom zou je. Dan sta je, óf weer genomineerd binnen no-time, óf je vliegt er uit zonder ooit iets met dat ding gedaan te hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Gefaalde tactiek waarschijnlijk. Hij bleef maar roep dat die joker hem niks deed, dat hij deed vermoeden dat ie niet in zou gaan zetten....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze gaan veels te hard, die vaas zit niet goed in elkaar vermoed ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:31 schreef Bartoli het volgende:
rik, mo en heks gaan dit winnen heb ik zo het idee
Zijn broertje wou hem niet, dus dat was geen optie meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Het zal ook niet hè, met die inferieure apparatuur in het BBhuis.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef Kinga het volgende:
lijmpistool kapot.
Er kan er maar één uit. Dus altijd 2 van Semih/Micheline/Marcia.quote:
Rik heeft niet gezegd dat hij 'm niet wilde. Hij zei: als jij 'm wil gebruiken, neem ik je dat niet kwalijk.quote:
Juist niet dom. Nu is de kans 50 % (op papier) dat 1 van zijn stemmer (Mies/Sem) eruit gaat volgende week, dus heeft hij nog maar 1 stem tegen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef berney het volgende:
Erg domme zet van Tijn, ik had die joker niet ingezet met zo'n volle bank er op gegokt.
Wanneer heeft ze dat gezegd ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er kan er maar één uit. Dus altijd 2 van Semih/Micheline/Marcia.
Marcia zei ook dat ze op Tijn zou gaan stemmen als ze de volgende week mag blijven.
tuurlijk..... Je huis staat in de fik en je gebruikt de brandtrap niet omdat je er op gokt dat de brandweer op tijd komtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef berney het volgende:
Erg domme zet van Tijn, ik had die joker niet ingezet met zo'n volle bank er op gegokt.
Nope Jeroen zal geen Tijn stemmen en grote kans dat Mies/Sem eruit gaat.quote:
volgens mij heeft hij er ook een opgesnovenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft iemand bijgehouden hoeveel lijmpatronen Rik nog heeft ?
Ik denk dat het tussen Marcia en Micheline zal gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:37 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope Jeroen zal geen Tijn stemmen en grote kans dat Mies/Sem eruit gaat.
Lol er word hier voornamelijk geklaagd dat Micheline juist te goed te horen isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:38 schreef BBoon het volgende:
Okay dan mijn vraag in het goeie topic ( zat net in de verkeerde )
Hebben jullie ook geen geluid bij de streams ???
Opletten Day, Tijn zei net nog tegen Micheline dat Rik hem niet wilde hebben, daar stond Monique bij. dussssssssquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef Day het volgende:
[..]
Rik heeft niet gezegd dat hij 'm niet wilde. Hij zei: als jij 'm wil gebruiken, neem ik je dat niet kwalijk.
Dat is wat anders dan: Ik wil 'm niet!
verkeerd topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:38 schreef BBoon het volgende:
Ik hoor haar gelukkig niet maar de andere helaas ook nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol er word hier voornamelijk geklaagd dat Micheline juist te goed te horen is![]()
Overal geluid, hier....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:38 schreef BBoon het volgende:
Welke 2 stemmen dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:39 schreef gerxan het volgende:
en met 2 stemmen zit je volgende week op de bank... vrees t ergste voor tijn
dombo!
we zullen het zien.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:39 schreef gerxan het volgende:
en met 2 stemmen zit je volgende week op de bank... vrees t ergste voor tijn
dombo!
Ik let op, Borquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:39 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Opletten Day, Tijn zei net nog tegen Micheline dat Rik hem niet wilde hebben, daar stond Monique bij. dussssssss
Semih/Mich en Marlies lijkt me niet onwaarschijnlijkquote:
BBstreamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:41 schreef BBoon het volgende:
[..]
Welke zit jij ...ik heb hanff en die geeft niets
nou die van mij welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Het lijmpistool wil niet meer pompen......geeft Monique aan.
idd! maar hopelijk zien de bewoners ook dat ie het ene zegt en het andere doet. tis voor mijn gevoel al het zoveelste incident met Tijn dat ie niet oprecht is. Je kan er gewoon niet van op aan. en dat zal dan wel BB heten, ik kan er niet zo aan wennen. Hoe kan je nou tijden met zo iemand in een huis zitten. (nu snap ik waarom die 15.000 euro weg moest)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar daar komt pudding uit.....quote:
Misschien toen niet, maar later dus wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik let op, Bor
Ik heb het nu over het gesprek dat Tijn zondag gehad heeft met Marcia en Rik. En daarin zei heeft Rik nooit gezegd dat hij de joker niet wilde.
Hij vroeg het net nog voor dat hij hem weg gaf, en Rik wou hem nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik let op, Bor
Ik heb het nu over het gesprek dat Tijn zondag gehad heeft met Marcia en Rik. En daarin zei heeft Rik nooit gezegd dat hij de joker niet wilde.
plakt ook lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, maar daar komt pudding uit.....![]()
Ja halloquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:43 schreef natronic het volgende:
[..]
Hij vroeg het net nog voor dat hij hem weg gaf, en Rik wou hem niet
Daar is Rik op teruggekomen....hij wou hem gewoon echt niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik let op, Bor
Met uitharden kun je ook een eind komen..... Het is alleen de vraag of ze de goede vorm hebben....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:43 schreef heksie69 het volgende:
die kruik van Tijn ziet er ook niet echt stabiel uit
Die zitten er zulke dikke klodders tussen te douwen dat die wel haast leeg moet zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Het lijmpistool wil niet meer pompen......geeft Monique aan.
voordat hij hem kreeg mocht hij eerst nog onderhandelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hallo
Hij komt met dat ding in zijn poten duidelijk om hem aan iemand te geven. En dan zal Rik zeggen dat hij hem liever wil. Lijkt me niet he![]()
OK, dan heb ik dan niet meegekregen (kom net online)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:43 schreef natronic het volgende:
[..]
Hij vroeg het net nog voor dat hij hem weg gaf, en Rik wou hem niet
Je zet je text iig neer of het een actuele feit is en dat is het dus niet Day, daarom moet je beter opletten en gewoon feiten neer plaatsen en geen onzin verkopen met "ja ik heb het over toen en toen" dat zijn geen actuele feiten meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik let op, Bor
Mee eenschquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
OK, dan heb ik dan niet meegekregen (kom net online)
Maar toch vindt ik hem geen man van z'n woord. En dat vind ik wel met meer dingen bij Tijn.
Al vind ik het niet erg dat Mich nu op de bank zit.
waar hebben we het dan over. Wat mij betreft mag dat zeurstemmetj er uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
Maar toch vindt ik hem geen man van z'n woord. En dat vind ik wel met meer dingen bij Tijn.
Dat zijn wel de eerst originele ideen. Hij was het vast van plan om het ding niet te gebruiken. Hij heeft gewoon een veel te grote mond gehad aan het begin.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je zet je text iig neer of het een actuele feit is en dat is het dus niet Day, daarom moet je beter opletten en gewoon feiten neer plaatsen en geen onzin verkopen met "ja ik heb het over toen en toen" dat zijn geen actuele feiten meer.
Op ieder persoonlijkheid is wel wat aan te merken,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
Onzin is het niet, Bor, want RIk heeft het wel degelijk gezegd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je zet je text iig neer of het een actuele feit is en dat is het dus niet Day, daarom moet je beter opletten en gewoon feiten neer plaatsen en geen onzin verkopen met "ja ik heb het over toen en toen" dat zijn geen actuele feiten meer.
Gisteravond met Monique erbij wel hij zei toen ik hoef dat kut ding niet, omdat hij dan iemand op de bank zou moeten zetten, hij wenste Tijn er veel plezier mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik let op, Bor
Ok, dan zijn we er dus uit.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
ik noem het sociaal doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:50 schreef pullup het volgende:
En nu gaat Tijn weer slijmen
Tis het spel he, wat je in het begin niet kon voorzien , dan mag je daar later toch op terug komen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zijn wel de eerst originele ideen. Hij was het vast van plan om het ding niet te gebruiken. Hij heeft gewoon een veel te grote mond gehad aan het begin.
Doe datquote:
het zou mooier zij als niemand wist wie wie nomineertquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze allemaal zo moeilijk doen over dat nomineren. iedereen nomineert elkaar toch Tijn ook Mich en dan gaan ze allemaal verhaal halen
Hij heeft gewoon niet veel energie, waarom denk je dat sporters geen sex mogen hebben vóór een belangrijke wedstrijd....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:52 schreef Lady-night het volgende:
Tijn is niet erg actief, bewaart hij zeker weer voor de nacht
als mich eruit gaat van sem en marliesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Semih/Mich en Marlies lijkt me niet onwaarschijnlijk
dat wordt helaas niet door iedereen zo ervaren, maar ik ben het iig met je eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:52 schreef Capaja het volgende:
en micheline slijmt vrolijk mee !
ik ben benieuwd wat ze straks in bed weer te fluisteren heeft
DIE woorden zal ze nooit in tijn zijn gezicht zeggen
heb je gezien hoe blij ze was bij tijn in de groep te zitten ?
heb je dan ook gehoord hoe ze tijn finaal af fakkelde vanavcht tegenover semih ?
O nee tijn was de sneaky one he ?
ja ik ben tijn fan en nee, geen michelinefan
En als Sem eruit gaat van Mich en Marlies iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:53 schreef gerxan het volgende:
[..]
als mich eruit gaat van sem en marlies
pffffffff ik zou er niet aan moeten denken (is 23 uur ook goed ?)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Onzin is het niet, Bor, want RIk heeft het wel degelijk gezegd.
Actueel was het niet meer, nee. Maar ik kijk niet 24x7 naar de streams.
Of Rik heeft door teveel te klodderen de contactpuntjes vernield.... De rest hoor ik niet klagen....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zijn die lijmpistooltjes in de 5 Euro-bak bij de Karwei nog betrouwbaarder.
Hoezo Marlies ? Omdat je dr ziet mee lullen met sem en mies ? Dat mens heeft geen eigen menig een kreeg dat gister maar even goed te horen van Jeroen echhht waaaar, wat bizzzzzaaaaaaaaaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:53 schreef gerxan het volgende:
[..]
als mich eruit gaat van sem en marlies
tijn sociaal?? dat is hij maar met 1 persoon in het huis. loopt de hele dag achter monique aan. en dan micheline verwijten dat ze geen gesprekken hebben...nee hehe.!quote:
agree...en ze kan het ook nog goed gebruikenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef schatje het volgende:
Eigenlijk is Sabrina mijn favoriet. Ik gun het haar het meeste om te winnen.
Ze zijn allebei sneaky, in mijn ogen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:54 schreef natronic het volgende:
[..]
dat wordt helaas niet door iedereen zo ervaren, maar ik ben het iig met je eens
Waar strijd is, zijn geen overwinnaars. Rik wordt de lachende winnaar..... De zusjes zijn te omstreden. Rik is de eerlijkste , de wijste en het meest zichzelf....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:54 schreef Lady-night het volgende:
Het is ook wel een drammer, ik vond hem eest echt de leukste en dacht echt dat is de winnaar, maar met de dag ga ik me meer ergeren. Net zoals Sem gezegd heeft in het begin ik nomineer jou niet, heeft hij dat ook tegen Sem gezegd. Maar als je zolang bij elkaar zit ontstaan er vanzelf ergernissen.
wij snappen t, hij is zoiezo de lulquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
En als Sem eruit gaat van Mich en Marlies idd
Ach ja dat kanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:54 schreef schatje het volgende:
Ik ben ook geen fan van Tijn maar hij kan terugkomen op een eerder genomen beslissing? Het is een spel notabene.
ach weer zo'n jaloers chickiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
tijn sociaal?? dat is hij maar met 1 persoon in het huis. loopt de hele dag achter monique aan. en dan micheline verwijten dat ze geen gesprekken hebben...nee hehe.!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn allebei sneaky, in mijn ogen.
TIjn zit ook vaak genoeg over Mich te zeiken. "Ze zegt nog geen hallo tegen me, sinds dat voorval met Semih"
Maar ondertussen wel zelf vergeten dat hij eigenlijk alleen maar oog heeft voor Monique. Pas op zondagavond heeft Tijn interesse voor de rest, want dan moet er weer genomineerd worden.
Niemand zegt hier dat Micheline in dat respect beter is dan Tijn, maar er lopen hier een aantal rond die Tijn op een god-like voetstuk plaatsen, alsof hij altijd de zachtaardige Tijn is die alleen maar goeds in zich heeft, en DAT beeld klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:52 schreef Capaja het volgende:
en micheline slijmt vrolijk mee !
ik ben benieuwd wat ze straks in bed weer te fluisteren heeft
DIE woorden zal ze nooit in tijn zijn gezicht zeggen
heb je gezien hoe blij ze was bij tijn in de groep te zitten ?
heb je dan ook gehoord hoe ze tijn finaal af fakkelde vanavcht tegenover semih ?
O nee tijn was de sneaky one he ?
ja ik ben tijn fan en nee, geen michelinefan
Tzou goed kunnen met haar langte....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef schatje het volgende:
Heeft Marlies nu een maat 45 laarzen aan?
Hoe kom je aan maat 45 ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef schatje het volgende:
Heeft Marlies nu een maat 45 laarzen aan?
Dat heeft ze toch zelf gezegd? Nou ja, op zich ook wel logisch ja. Maar toch wel een beetje bizaaaar hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe kom je aan maat 45 ?
Maar het zou toch wel kunnen met 1.93 ?
daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Als een van de twee weg moet krijgt Tijn denk ik slechts een stem van een van de twee. Marlies en Marcia gaan door tot dat Jeroen er uit is en, ik denk dat Jeroen en Tijn nu samen gaan stemmen om meer kans te hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:57 schreef gerxan het volgende:
[..]
wij snappen t, hij is zoiezo de lul
Ik hoop het ook, alhoewel Sa zou ik het ook nog wel gunnenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Waar strijd is, zijn geen overwinnaars. Rik wordt de lachende winnaar..... De zusjes zijn te omstreden. Rik is de eerlijkste , de wijste en het meest zichzelf....
Net als Joost
Dat kan maar ik schat zo in dat Marlies nog een klein appeltje met Tijn te schillen gaat hebben na dat jokergedoe.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:01 schreef natronic het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Als een van de twee weg moet krijgt Tijn denk ik slechts een stem van een van de twee. Marlies en Marcia gaan door tot dat Jeroen er uit is en, ik denk dat Jeroen en Tijn nu samen gaan stemmen om meer kans te hebben
Jaloers waarop? Op dat centenbakkie dat als een kwijlende hond achter een getrouwde vrouw blijft aanlopen?quote:
Team Semih is al een tijdje niet in beeld gebracht....... Wil wel eens weten, hoe ver hij is....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:02 schreef Day het volgende:
Ze gaan overigens wel hard me die vazen zeg.
Ik heb 2 uur niet gekeken en er staan al 2 bijna afgemaakte vazen.
Als je naar de stukken kijkt, heeft het team van Rik wel de beste doos gepakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Team Semih is al een tijdje niet in beeld gebracht....... Wil wel eens weten, hoe ver hij is....![]()
De eerlijkste?????? Het is gewoon een roddelaar hoor. Als hij met zijn vriendin Marlies aan de gang gaat dan is hij helemaal in zijn nopjes dan voelt hij zich op en top one of the girls. Hij is sneaky en soms gemeen. Hij vind zichzelf ook vast wel de diva in het huis.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Waar strijd is, zijn geen overwinnaars. Rik wordt de lachende winnaar..... De zusjes zijn te omstreden. Rik is de eerlijkste , de wijste en het meest zichzelf....
Net als Joost
Hear ! Hear ! I second that !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:03 schreef Day het volgende:
[..]
Jaloers waarop? Op dat centenbakkie dat als een kwijlende hond achter een getrouwde vrouw blijft aanlopen?
Please![]()
precies. Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat Micheline in dat respect beter is dan Tijn, maar er lopen hier een aantal rond die Tijn op een god-like voetstuk plaatsen, alsof hij altijd de zachtaardige Tijn is die alleen maar goeds in zich heeft, en DAT beeld klopt gewoon niet.![]()
Marleis?? Durft ze echt niet, ze zal een poging wagen misscien, maar zodra ze wat tegengas krijgt druipt ze af helaas..lijkt me op zich wel leuk dat ze nu eens laat zien wie ze isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan maar ik schat zo in dat Marlies nog een klein appeltje met Tijn te schillen gaat hebben na dat jokergedoe.
Op E10 na dan, he?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef Day het volgende:
[..]
Als je naar de stukken kijkt, heeft het team van Rik wel de beste doos gepakt.
Dat klopt. Maar Semih kennende, is hij meer een pietje precies....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef Day het volgende:
[..]
Als je naar de stukken kijkt, heeft het team van Rik wel de beste doos gepakt.
loopt ze zelf ook risico mee.... Jeroen en Tijn stemmen Marlies en die zit dan ook op de bank en dat overleeft zij denk ik nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan maar ik schat zo in dat Marlies nog een klein appeltje met Tijn te schillen gaat hebben na dat jokergedoe.
Ze hoeft hem alleen maar te nomineren hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:06 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Marleis?? Durft ze echt niet, ze zal een poging wagen misscien, maar zodra ze wat tegengas krijgt druipt ze af helaas..lijkt me op zich wel leuk dat ze nu eens laat zien wie ze is
er zijn meerder door de mand gevallenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef gerxan het volgende:
maak nu maar eens n favo poll, tijn stond altijd 1
moraalridder tijn valt door de pot..... uh mand
En zeggen dat ze het minst heeft met Tijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hoeft hem alleen maar te nomineren hoor![]()
Het zou mij niet verbazen als de volgende keer iest van 4 of vijf op de bank zitten waar Jeroen, Semih, Tijn en Marcia weer deel van uit maken. Dan zal Marcia moeten vertrekken en daarna wordt het spannend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:01 schreef natronic het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Als een van de twee weg moet krijgt Tijn denk ik slechts een stem van een van de twee. Marlies en Marcia gaan door tot dat Jeroen er uit is en, ik denk dat Jeroen en Tijn nu samen gaan stemmen om meer kans te hebben
Preciesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En zeggen dat ze het minst heeft met Tijn
Had ze nu ook al kunnen doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hoeft hem alleen maar te nomineren hoor![]()
of marlies komt op de bank ipv Tijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:09 schreef marky het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als de volgende keer iest van 4 of vijf op de bank zitten waar Jeroen, Semih, Tijn en Marcia weer deel van uit maken. Dan zal Marcia moeten vertrekken en daarna wordt het spannend.
met een beetje pech pakt de lijm niet op een natte ondergrond...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Je kan we als eerste klaar zijn, maar als er een lekage inzit heb je een probleem denk ik. Hoe ga je dat ding leeg gooien om de boel te repareren ?
Marlies vindt Tijn eigenlijk best wel leuk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:06 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Marleis?? Durft ze echt niet, ze zal een poging wagen misscien, maar zodra ze wat tegengas krijgt druipt ze af helaas..lijkt me op zich wel leuk dat ze nu eens laat zien wie ze is
en kan je weer lijm smeren als dat ding nat is..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Je kan we als eerste klaar zijn, maar als er een lekage inzit heb je een probleem denk ik. Hoe ga je dat ding leeg gooien om de boel te repareren ?
Gaat wel lukken, hoor, er lijkt genoeg lijm te zijn, om gaten te dichten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef tonja het volgende:
Ik hoop wel dat de opdracht gehaald wordt. Mijn sadistische kant verheugt zich al op het gadeslaan van jaloerse hongerige bewoners, die het eten uit de mond van de eventuele gelukkigen kijken.
Klopt: "Weet je wat het beste is, stuk gooien en opnieuw beginnen" Misselijk mannetje met zijn sarcastische humor.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:12 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk daar was sem weer met zijn steek onder de gordel
gewoon die vaas omkeren? of gewoon leeg laten lopen :pquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Is niet sadistisch, is menselijk..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef tonja het volgende:
Ik hoop wel dat de opdracht gehaald wordt. Mijn sadistische kant verheugt zich al op het gadeslaan van jaloerse hongerige bewoners, die het eten uit de mond van de eventuele gelukkigen kijken.
ik ken hem helaas niet anders meer.... jammer hij leek mij in het begin wel een aardige gozer maar het blijkt slechts een egocentrisch strevertje te zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:12 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk daar was sem weer met zijn steek onder de gordel
mee eens...alleen nu ben je jaloers als je dit vind lees ik net ??!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Marlies vindt Tijn eigenlijk best wel leuk.
Zij en Tijn hebben ook de meeste overeenkomsten, qua interesses.
Jammer dat Tijn dat niet ziet en achter een mislukte binnenhuisarchitecte aanloopt, die alléén maar héél pouplair wil zijn.
Ik doelde meer op dat marcia zei. "ohw dan zitten we samen op de bank mies"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt: "Weet je wat het beste is, stuk gooien en opnieuw beginnen" Misselijk mannetje met zijn sarcastische humor.....
Marlies is veel te wazig voor Tijn. En niet direct in haar benadering. Tijn zal ook rekening moeten houden met Mo en Sab. Mo en Sab zitten meer aan de kant van Jeroen dan aan de kant van de 3M. Vraag me af wat er met rik gebeurd als hij de 3M om zich heen ziet vertrekken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Marlies vindt Tijn eigenlijk best wel leuk.
Zij en Tijn hebben ook de meeste overeenkomsten, qua interesses.
Jammer dat Tijn dat niet ziet en achter een mislukte binnenhuisarchitecte aanloopt, die alléén maar héél pouplair wil zijn.
minder plakken mischien????quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:17 schreef marky het volgende:
[..]
Marlies is veel te wazig voor Tijn. En niet direct in haar benadering. Tijn zal ook rekening moeten houden met Mo en Sab. Mo en Sab zitten meer aan de kant van Jeroen dan aan de kant van de 3M. Vraag me af wat er met rik gebeurd als hij de 3M om zich heen ziet vertrekken.
Ware woorden! Ik heb me ook helemaal in hem vergist..... Jammer hoor, maar ja, daar komt ie nog wel een keer achter....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:15 schreef natronic het volgende:
[..]
ik ken hem helaas niet anders meer.... jammer hij leek mij in het begin wel een aardige gozer maar het blijkt slechts een egocentrisch strevertje te zijn
Een soort van maar dat pistooltje laat hen in de steek, komt zeker weer uit die flutwinkelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
Zijn ze nog aan t knutselen?
In mijn geval niet hoor..... Als man vind ik het alléén stom van Tijn, dat ie niet meer open staat voor Marlies.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:16 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
mee eens...alleen nu ben je jaloers als je dit vind lees ik net ??!
Moet eigenlijk de groep van Rik winnen. Dan ergeren niet alleen de overige bewoners zich eraan, maar ook de streamers.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef tonja het volgende:
Heb jij geen streams ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
Zijn ze nog aan t knutselen?
haha..oke dan. als vrouw zou ik het ook wel goed kunnen vinden met dr..maar dat is het dan ook he.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoor..... Als man vind ik het alléén stom van Tijn, dat ie niet meer open staat voor Marlies.
Marlies is iemand waarmee ik het erg goed zou kunnen vinden in het huis....![]()
Joh; Boeiuh wat anderen daarvan vinden.....Het is toch Jouw meningquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:24 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha..oke dan. als vrouw zou ik het ook wel goed kunnen vinden met dr..maar dat is het dan ook he.
ik snapte alleen niet dat als ik wat zeg ik dan jaloers moet zijn..kan toch mn mening zijn
Een weinig verrassende opmerking hoor. Als je dat al niet zo mag zeggenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat marcia zei. "ohw dan zitten we samen op de bank mies"
Waarom Sem zei met z'n bekende steekjes "ohhhhhw wat verrasend"
Heeft groep Rik al gedaan....In het begin was het nog luchtdicht, maar nu keert het tij.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef marky het volgende:
Als ze nou slim zijn, dan proberen ze waar ze twijfelen of het dicht is, gewoon even er doorheen te blazen. Waar lucht doorgaat gaat ook water door.
Dat is wel een slim ideequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ze klaar zijn met de vaas zou je er op één of andere manier licht in moeten zien te maken, alvorens er water in te doen, dan kan je waarschijnlijk ook al heel goed de lekken zien.
Het gaat er vooral om hoe je iets zegt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Een weinig verrassende opmerking hoor. Als je dat al niet zo mag zeggen
Janine zal nu wel balen dat ze eruit is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:39 schreef golfer het volgende:
Hebben ze al een beetje lopen snuiven aan die lijm om high te worden?![]()
Heeft BB weer van die B-produkten aangeschaft voor de weekopdracht?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef pullup het volgende:
En Rik en Marlies hebben nu ook al problemen met een patroon
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:45 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Heeft BB weer van die B-produkten aangeschaft voor de weekopdracht?
Wel wat, niet veel.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:45 schreef Lady-night het volgende:
Heeft die Mo nou eigenlijk al wat gedaan??
Ze heeft erge hoofdpijn, ze is er misselijk van.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Wat heeft Mo ? Is ze emotioneel ?
Ze heeft geen aandacht. Volgens mij heeft ze een persoonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Wat heeft Mo ? Is ze emotioneel ?
klinkt als een migraine aanvalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ze heeft erge hoofdpijn, ze is er misselijk van.
Lag in bed met Tijn en er werd redelijk zwaar geademd, wat dat ook mag betekenenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef Djep het volgende:
wat was er vannacht dan met mo?
ja, maar het schijnt de beperkte voorraad lijm en het weigeren van patronen te zijn die hier wel eens een stokje voor kunnen stekenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef riri het volgende:
gewoon als de vaas straks helemaal opgebouwd is dan helemaal die randen nog eens volkitten met lijm
ze heeft verteld dat ze wakker werd met het idee dat Tijn haar nodig had en is daarom bij hem gaan liggen, tijn voelde zich inderdaad rot en wilde haar niet meer laten gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Lag in bed met Tijn en er werd redelijk zwaar geademd, wat dat ook mag betekenen
Nooit erge hoofdpijn gehad???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef Lady-night het volgende:
O zie Mo op stream 1 ze krijgt zo een hartaanval zo te zien
Als het Migraine is dan helpt paracetamol niet, en ik kan daar (helaas) over meepraten)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef Lady-night het volgende:
he BB paramolletjes
Lag in bed met Tijn én Rik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Lag in bed met Tijn en er werd redelijk zwaar geademd, wat dat ook mag betekenen
Gaat Jeroen eruit dan volgens jou?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef Lady-night het volgende:
Rik gaat Mo volgende week nomineren
Saar heeft alles stukjes utigezocht en op kleur gelegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef Lady-night het volgende:
saar doet ook al niks
Is dat nou niet gewoon het spel???... hij speelt het goed... (of wellicht ook weer niet)...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verder hé zonder werkend lijmpistool.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef Lady-night het volgende:
Depristelletje daar bij Rik aan tafel
Daar zal ze ook wel moe van zijn geworden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef heksie69 het volgende:
[..]
Saar heeft alles stukjes utigezocht en op kleur gelegt
Ik denk dat die lijmpistolen niet zo goed tegen uren aan laten staan kunnen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef saa het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verder hé zonder werkend lijmpistool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |