Ach, houd je bekquote:
Psies. Dat gelul om die joker.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:13 schreef BorTheWolf het volgende:
pfffffff mies je lult.
Je hebt hem genominnerd om dat je hem zat bent.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, houd je bek![]()
Pieppiephallo moet er gewoon uit, om het even hoe![]()
En dan ook nog later de rest opstoken tegen de "gevaarlijke" joker van Marliesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kun je nou voor 29000 laten opnaaien en vlak daarna zeggen "ik heb het voor m'n broertje gekocht"
en nu kan tijn er maandag nog niet uit...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan ook nog later de rest opstoken tegen de "gevaarlijke" joker van Marlies![]()
ja, ik ben ook boos daaroverquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan ook nog later de rest opstoken tegen de "gevaarlijke" joker van Marlies![]()
een betere zet had hij niet kunnen doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
die Tijn zou in de wei moeten lopen en gras moeten lusten![]()
![]()
wat een hypocriete ass. "die verkoop ik aan ons Rik... ga toch weg angsthaas. zeker bang dat je het niet winnen kon van Semih![]()
Van wie dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn zit volgende week zónder joker op de bank
Wie er ook uit gaat. Hij heeft nu minimaal al wel 2 stemmen.
vergeet Egbert en Semih en Micheline er ook niet bij te betrekken want die hebben daar zelf net zo hard aan meegewerktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach die Micheline had nooit gewonnen. Het is nog zonde van zijn joker ook als hij inschat dat hij Semih niet kan hebben dan gaat dat later ook niet lukkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef natronic het volgende:
[..]
een betere zet had hij niet kunnen doen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Morwen het volgende:
Pieppiephallo moet er gewoon uit, om het even hoe![]()
Die hadden niet zelf een joker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:20 schreef natronic het volgende:
[..]
vergeet Egbert en Semih en Micheline er ook niet bij te betrekken want die hebben daar zelf net zo hard aan meegewerkt
Heerlijke emo tv dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik ben ook boos daarover![]()
een wolf in schaapskleren die Tijn....
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef natronic het volgende:
[..]
om er zo gauw mogelijk uit geflikkerd te worden bedoel je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef natronic het volgende:
[..]
Zeker weten. Misschien nog wel meer...What goes around, comes around.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn zit volgende week zónder joker op de bank
Wie er ook uit gaat. Hij heeft nu minimaal al wel 2 stemmen.
het ging toch over het opstoken??????????????quote:
Dat is nou het spel dat BB heet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om er zo gauw mogelijk uit geflikkerd te worden bedoel je?
en ik gun hem met liefde een week rantsoen.![]()
dat hij micheline de joker geeft boeit me niet. maar dat hij zegt m niet te gebruiken, de rest ophitst de andere joker weg te halen en dan wel stiekem zelf de joker in te zetten vind ik héééé'l laag...
Nogmaals van wie dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zeker weten. Misschien nog wel meer...What goes around, comes around.....
Eenschquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat hij micheline de joker geeft boeit me niet. maar dat hij zegt m niet te gebruiken, de rest ophitst de andere joker weg te halen en dan wel stiekem zelf de joker in te zetten vind ik héééé'l laag...
Hij zal er alleen niet snel uitgaan, tenzij hij er met Rik of 1 van de zusjes zit maar die kans schat ik klein in.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
wat hij dan moeten doen volgens jou? van... ik koop een kratje bier maar drink hem niet opquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn heeft dat idd in het begin gezegd, maar Sem en Mich hebben ook altijd geroepen niet op Tijn te stemmen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Leuk wat BB met je doet.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:23 schreef saa het volgende:
Tijn overleeft die bank wel!!
Hij had dat ding niet voor niks, dus prima zet!
Semih heeft ook heel veel voor die joker geboden toen, hij had hem maar wat graag willen hebben.
Fijn nu heeft z'n vriendinnetje 'm, mogen ze lekker saampjes op de bank.
Nu nog even doorbijten met dat gezeur, geroddel en gejank van Mich de hele week en maandag zijn we er dan hopelijk van verlost!!! senk joe Tijn!!!![]()
![]()
Dat is de nieuwe mode he, heupbroekies lekker wijd en niet passend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt misselijk van al de mensen die hun bilnaad showen daar...
Dat huilen komt nog wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Ze doet nu wel sterk en verstandig en stoer, maar van binnen HUILT ze bittere tranen![]()
![]()
![]()
![]()
Het is meer dat schijnheilige showtje dat hij opvoert eromheen dat me irriteerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef natronic het volgende:
[..]
wat hij dan moeten doen volgens jou? van... ik koop een kratje bier maar drink hem niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |