Als ik geil ben ga ik een lekker wijf neuken.Dan laat ik me niet door een wijf in mn kont naaien terwijl ik mn eigen klaarruk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:57 schreef Omnifacer het volgende:
Ik verpest niks, ik wijs types als jij er alleen op dat jullie kortzichtig en bekrompen zijn. Of doe jij nooit iets bijzonders, in een geile bui?
Mensen in hun waarde laten is helaas niet meer van deze tijd. Triest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als ik geil ben ga ik een lekker wijf neuken.Dan laat ik me niet door een wijf in mn kont naaien terwijl ik mn eigen klaarruk.
Moraalridders![]()
Cantona![]()
![]()
![]()
Mijn excuusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen in hun waarde laten is helaas niet meer van deze tijd. Triest..
Was niet alleen tegen jou bedoeld hoor...quote:
Ok dan ga ik met een gerust hart slapen dromen over de 0-3(je weet wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was niet alleen tegen jou bedoeld hoor...
Ja. Over komkommers mag ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:22 schreef Belastingdienst het volgende:
Is dit het topic waar mensen kunnen opbiechten dat zo af en toe wel eens een wortel in hun kont steken?![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
Heeft Ado tenminste 1 sterspeler in de selectie zitten...
Omdat hij zich in zn kont laat naaien einde carriere? Lijkt me wat overdreven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:44 schreef Tharalom het volgende:
Wat een schijtwijf die ex... Dag carriere...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Hij wil weg uit NL. Hij is nu in onderhandeling met Rode Ster Belgrado![]()
Hoewel hij nu rond schijnt te zijn met een buitenlandse club.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
Says nuff me thinksquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:05 schreef Scandalous het volgende:
Iemand word in de kont geneukt en dan pas post ik in VBL
same here ...mijn eerste post in VBL.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:05 schreef Scandalous het volgende:
Iemand word in de kont geneukt en dan pas post ik in VBL
nieuwe hobby er bij ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:08 schreef SHE het volgende:
[..]
same here ...mijn eerste post in VBL.
Typisch.
Het filmpje is ook niet grappig bedoelt, necrofielen genieten ook van sexquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind de reacties erop eigenlijk grappiger dan het filmpje zelf. Die gozer durft tenminste te genieten van sex en wij lachen erom vanachter onze computertjes![]()
Nog grappiger is, dat menigeen hier 1 grote anaal fobie heeft, zich niet realiserend dat de meest geniale orgasmes bij een man toch echt middels prostaat stimulatie ontstaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind de reacties erop eigenlijk grappiger dan het filmpje zelf. Die gozer durft tenminste te genieten van sex en wij lachen erom vanachter onze computertjes![]()
.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Nog grappiger is, dat menigeen hier 1 grote anaal fobie heeft, zich niet realiserend dat de meest geniale orgasmes bij een man toch echt middels prostaat stimulatie ontstaan.
Maar goed, ik dwaal af.
Ha, ja daarom grinnik ik ook om de panische reacties van de jongens hier. Terwijl die voetballert mooi orgasmes krijgt waar hun te bang voor zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Nog grappiger is, dat menigeen hier 1 grote anaal fobie heeft, zich niet realiserend dat de meest geniale orgasmes bij een man toch echt middels prostaat stimulatie ontstaan.
Maar goed, ik dwaal af.
Ik denk toch eerst dat je het lekker moet vinden om iets in je anus te hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, ik dwaal af.
En wat voor vrouwenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
Godsamme, van Postma naar orgasmes middels prostaatsimulatie.
Vrouwen.
In de gevangenis zijn ze er ook niet vies van andersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk toch eerst dat je het lekker moet vinden om iets in je anus te hebben.
In de kontgeneukt worden is bij het overgrote deel van de mannen gewoon not done.
Laten we dat maar een gebrek aan iets beters noemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In de gevangenis zijn ze er ook niet vies van anders
Nee, dat is echt een fabel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk toch eerst dat je het lekker moet vinden om iets in je anus te hebben.
In de kontgeneukt worden is bij het overgrote deel van de mannen gewoon not done.
Nou ja beter.... zo erg is dat niet voor ze, vanwege die prostaat enzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Laten we dat maar een gebrek aan iets beters noemen.![]()
Op orgasmes ja, maar iets in mijn anus vind ik persoonlijk een flinke afknapper dus anale stimulatie is echt niet aan mij besteed. Ik voel me daar iets te mannelijk voor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een fabel.
Je moet je alleen er wel voor openstellen en afstappen van die belachelijke associatie met homo's.
Serieus, als een vrouw je prostaat een beetje fijn weet te stimuleren, dan krijg je orgasmes waar het wit in je ogen van wegtrekt.
En laten we eerlijk zijn,...een beetje man zit daar echt wel op te wachten.
en hopelijk zal ik me dit nooit realiseren!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, ik dwaal af.
wat is er mis met een gat in je matras en daar een plakje ham in leggen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In de gevangenis zijn ze er ook niet vies van anders
euhm, soms moet ik flink poepen... en dan doet mijn tedere aarsje al pijn.... ik hoef daar niks in te hebben hoor!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een fabel.
Je moet je alleen er wel voor openstellen en afstappen van die belachelijke associatie met homo's.
Serieus, als een vrouw je prostaat een beetje fijn weet te stimuleren, dan krijg je orgasmes waar het wit in je ogen van wegtrekt.
En laten we eerlijk zijn,...een beetje man zit daar echt wel op te wachten.
Het was toch brood met water.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er mis met een gat in je matras en daar een plakje ham in leggen?![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er mis met een gat in je matras en daar een plakje ham in leggen?![]()
eensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Op orgasmes ja, maar iets in mijn anus vind ik persoonlijk een flinke afknapper dus anale stimulatie is echt niet aan mij besteed. Ik voel me daar iets te mannelijk voor.
klinkt best wel ervaren anders sasootje! wat doen jullie daar in je grot?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het was toch brood met water.![]()
En nee ik spreek niet uit ervaring.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |