is idd taboe, en dat vind ik niet raar ook. het zijn gevoelens waar alleen vrouwen op 'horen' te geilen, moreel en evolutionair gezien. als je dan als man die gevoelens niet hebt en zo'n filmpje ziet is dat lachwekkend en uberzielig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, je kan de Arena 4 weken vullen met mannen die dit doen of graag zouden doen maar het is geloof ik nogal een taboe.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
is idd taboe, en dat vind ik niet raar ook. het zijn gevoelens waar alleen vrouwen op 'horen' te geilen, moreel en evolutionair gezien. als je dan als man die gevoelens niet hebt en zo'n filmpje ziet is dat lachwekkend en uberzielig.
hoe weet je dat nou weer?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, je kan de Arena 4 weken vullen met mannen die dit doen of graag zouden doen
Vrouwen geilen evolutionair gezien op anale penetratie???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
is idd taboe, en dat vind ik niet raar ook. het zijn gevoelens waar alleen vrouwen op 'horen' te geilen, moreel en evolutionair gezien. als je dan als man die gevoelens niet hebt en zo'n filmpje ziet is dat lachwekkend en uberzielig.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrouwen geilen evolutionair gezien op anale penetratie???
Vooral dat stukje tussen haakjesquote:Kwam in het nieuws door een filmpje waarin hij anale sex bedrijft met zijn vriendin. ( Zij zat achter)
gaat bij een man moeilijk in een andere plek hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrouwen geilen evolutionair gezien op anale penetratie???
Toch een raar verhaal van je hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:05 schreef BigFire het volgende:
[..]
gaat bij een man moeilijk in een andere plek he![]()
Ja dat afzetten valt natuurlijk tegen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:14 schreef twi het volgende:
Dus daarom baalt 'ie zo van dat gebroken been?
Idd een vrij bekrompen idee dat dat automatisch betekent dat de heer in kwestie homo zou zijn, reeds eerder uitgedragen in dit topic door lichten als Borkydude. ("Anaal is zeker niet hetero").quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:02 schreef Stpan het volgende:
Goed dat deze discussie ook nog eens over of je homosexueel bent als je je door je vriendin door een voorbinddildo laat nemen.
Sjah, ik heb het wel te doen met Postma, dat zo'n video uitkomt is al dramatisch, en dan ook nog eens met een redelijke taboeactie (toevallig dat dat nou net uitlekt).
Ach, die angst is wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd een vrij bekrompen idee dat dat automatisch betekent dat de heer in kwestie homo zou zijn, reeds eerder uitgedragen in dit topic door lichten als Borkydude. ("Anaal is zeker niet hetero").
Angstquote:
Wat was er dan? Niet gezien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:18 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond de reportage op rtl4 wel misselijmakend. De grootste commentaren hebben op de vrouw die het op internet gooit, terwijl je er zelf een enorm item over makt met het filmpje notabene op de achtergrond
Normaal gezien niet, maar Borkydude is ook nog keeper snap je?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Angst
Alsof zijn vriendin hem bij de minste twijfel achter de deur staat op te wachten met een Tarzan DeLuxe![]()
idd. , heel dubbel en heel fout.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:18 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond de reportage op rtl4 wel misselijmakend. De grootste commentaren hebben op de vrouw die het op internet gooit, terwijl je er zelf een enorm item over makt met het filmpje notabene op de achtergrond
Ze hadden er een heel item over in 4 in het land of hoe dat ook maar heet. Met uiteindelijk het commentaar dat het een kutstreek van die vrouw was dat ze het op internet had gezet.quote:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5169/46a192c4/index.htmlquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:23 schreef maril het volgende:
T filmpje is al niet meer te ziemn, altans op de link van OP , is nu een filmpje met Borat.
Idd. Eigenlijk zou zij met een enorm portret op de achtergrond te zien moeten zijn. Dat mensen weten wie er bij die ranzige kont hoorde.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef milagro het volgende:
[..]
idd. , heel dubbel en heel fout.
ik kan me nu werkelijk geen seconde druk maken om die man's slaapkamergedrag, boeien, als hij dat lekker vindt, vooral doen, maar die smerige pleuris ex van hem, wat een hoerenstreek is dat, zeg, daar word ik nu misselijk van
Geile teef, straks denken al die heteros dat alle homos zich laten naaien,tsssssssssssss.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd wie er aan de lul vastzit![]()
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5169/46a192c4/index.html
ik denk dat iedereen het nog steeds vreemd zou vinden als het om een onbekend persoon ging, maar niemand kijkt dat soort filmpjes als het niet om een bekend iemand gaatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk niet
Het blijft dan voor de meeste nog steeds even afkeurend, je als man anaal laten nemen door je vriendin is nog niet iets wat in deze matschappelijk geaccepteerd wordtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk niet
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was (quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef milagro het volgende:
[..]
idd. , heel dubbel en heel fout.
ik kan me nu werkelijk geen seconde druk maken om die man's slaapkamergedrag, boeien, als hij dat lekker vindt, vooral doen, maar die smerige pleuris ex van hem, wat een hoerenstreek is dat, zeg, daar word ik nu misselijk van
Als hij er überhaupt al van op de hoogte was dat die bitch van 'm dit gefilmd hadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was () had ik bij het geeindigen van die relatie toch echt wel die tape gewist.
ja, en dan had zij er nog 4 liggen ergens, slimme zet van je danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was () had ik bij het geeindigen van die relatie toch echt wel die tape gewist.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moest er wel heel er om lachen!
En wat betreft dat mokkel: heel slim gedaan. Pieken vangen en toch nog een keer het filmpje verkopen!![]()
En ja Stefan is wel hard gepwnt!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
En wat betreft dat mokkel: heel slim gedaan. Pieken vangen en toch nog een keer het filmpje verkopen!![]()
A: Ik weet niet wie die video heeft verspreid, ik meen in de reactie te begrijpen zijn ex vrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het blijft dan voor de meeste nog steeds even afkeurend, je als man anaal laten nemen door je vriendin is nog niet iets wat in deze matschappelijk geaccepteerd wordt
Er valt weinig te trainen voor Postma denk ik, hij heeft zn been gebrokenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ow en wat wel niet te denken van die training vanochtend??? Iemand er toevallig geweest?
lamaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gek hè?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen
Hehehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hé, jij had een tijdje terug toch een veel leukere avatar om naar te kijken?
Dat was ik helemaal vergeten. Nou ja, in het revalidatiecentrum zullen ze ook vast wel eens GS kijken toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef Robjuhhh het volgende:
Is idd afwachten of het inderdaad Postma is, hier op die roddelsites wordt gauw al wat gespeculeerd.
En je kunt zingen wat je wilt, hij is toch de rest van het seizoen uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |