Die ga ik echt niet gebruiken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef venomsnake het volgende:
heb er een avatar van gemaakt, voor de liefhebber:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
Die gaat echt een kuttijd tegemoetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef venomsnake het volgende:
heb er een avatar van gemaakt, voor de liefhebber:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Laten we het er maar ophouden dat wij Postma iets beter kennen en dat dit hem 100% is! Is ook bevestigd door mensen vanuit zijn 'vriendenkring'. Filmpje is al vrij oud en is nu uitgelekt. Nu die toch is uitgelekt wordt het door hen bevestigd. Smerigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammer dat ie 16kb is...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef venomsnake het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Goede morgen....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Gebruik je het toch als webicon.
Het past wel bij je nick.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Goede morgen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PRICELESS..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het past wel bij je nick.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tuurlijk wel leven gaat gewoon verder hoor zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:23 schreef Almere-Dude het volgende:
Diie zal binnenkort wel voor de trein springen, je kan je toch nergens meer vertonen.
Nee, dat heeft dat rotwijf gedaan. Er zijn genoeg meneren -en iets zegt mij dat deze zich het meest zullen roeren in de spreekkoren- die dit lekker vinden (of zouden vinden), en daar is mi niets mis mee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:27 schreef Borkydude het volgende:
Die vent maakt keepers te schandeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is heel veel mis mee. Voor je het weet staan alle keepers te boek als homo en krijg ik ook spreekkoren naar me kop.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat heeft dat rotwijf gedaan. Er zijn genoeg meneren -en iets zegt mij dat deze zich het meest zullen roeren in de spreekkoren- die dit lekker vinden (of zouden vinden), en daar is mi niets mis mee.
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Vriendje van Postma! Hij is een vriendje van Postma!
Dat begrijp ik als je in je hol genomen wordt met een zwarte voorbinddildo door een vieze dikke pad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Artikel uit 2005
KINKY KEEPER HAD ENOUGH
By Martin Rogers
ASTON Villa keeper Stefan Postma is ready to quit the Premiership and move to Spain - after embarrassing details of his kinky sex life were exposed.
Postma was in line for a move to Ipswich, but is now likely to go overseas to avoid further humiliation.
The Dutch keeper's former girlfriend revealed last weekend the bizarre sexual antics the pair enjoyed during their three-year relationship. And Postma knows he would become the target of taunting from opposition fans if he remained in England.
Postma's agent Pietr Buter said: "This would not happen in Holland, but in England it is different. Stefan had a girlfriend who was not the right choice but we hope it is all behind us now.
"It was upsetting for him and everyone close to him, but as a footballer you are public property and you just have to move on. There is a club in Spain who are serious about signing him but there are some things to be sorted out."
Postma was signed by former Villa boss Graham Taylor three years ago, joining the club in for £1.5million from Dutch side De Graafschap.
Agossiemepossie toch!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is heel veel mis mee. Voor je het weet staan alle keepers te boek als homo en krijg ik ook spreekkoren naar me kop.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Vriendje van Postma! Hij is een vriendje van Postma!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:47 schreef Crush65 het volgende:
Hotelkamer: € 100
Digitale camera: € 200
Voorbind-Dildo: € 60
Zure, lelijke ex die het filmpje achteraf op internet pleurt en je voetbal-carriere naar God helpt:
Priceless!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef Bayswater het volgende:
Het wordt weer gezellig op de tribunes, allemaal even inhaken:
Van voor, naar achter, van links naar rechts, van voor, naar achter ....
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef FUFR het volgende:
ach, als die gast dat fijn vindt....
ik zie het probleem niet.
IK weet wel wat ik met sylvie wil doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat die geit van 'm het heeft opgenomen en nu op internet verspreid...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat dacht je van dat triotje van Sol Campbell, Will Young en nog een voetballerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat die geit van 'm het heeft opgenomen en nu op internet verspreid...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niks van waar, gewoon een of ander gerucht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En wat dacht je van dat triotje van Sol Campbell, Will Young en nog een voetballerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze deden een telefoon in Campbell's aars en lieten hem trillend afgaan hoorde ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk eerder van voor, van achter, van achter, van achterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef Bayswater het volgende:
Het wordt weer gezellig op de tribunes, allemaal even inhaken:
Van voor, naar achter, van links naar rechts, van voor, naar achter ....
Ado voor GS'ersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:31 schreef Borkydude het volgende:
Wtf is Adeau?
maar nu is het te laatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik als je in je hol genomen wordt met een zwarte voorbinddildo door een vieze dikke pad.
Verkeerde keuze in geslacht van Stefan.
Ik denk dat Sylvie haar Tirolerpakje wel bewaard heeftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:57 schreef Puur het volgende:
Stop die kruk maar in je reet...
WTF?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:57 schreef Puur het volgende:
Doet me denken aan die keer dat (ik geloof) Ton van Dalen op TV bekend maakte dat Menno Willems betrapt was terwijl hij een schaap aan het nemen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop