Ik vroeg het me ook af, maar op de site bij de FAQ staat:quote:
# ??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, maar op de site bij de FAQ staat:
"4. Do I have to download the meshes from the sites?
No, all the meshes included (only some exceptions - but those are shown).
5. Your contents doesn't appear in my game!!!
Ooops.. That's my fault. Please, contact me, and I'm going to correct. (don't forget to remove the #!) "
.
Misschien CEP, inteenimator, insiminator.. dat soort hacks zou ik eruit halen als ik jou was. Ook andere hacks kunnen conflicten opleveren, zoals toenertijd 'Pee standing' of 'more fun reading books', omdat dit meer genesteld zit in de behaviours van het spel. Dit uitzoeken is echter een megakriem, maar grote kans dat het deze objecten zijn. Op modthesims2 staat ergens een handleiding hoe je kan uitzoeken welk van je downloads je spel mogelijk verpesten, maar dit uitzoeken is echt een k*tklus, maar zo heb je wel meteen je foute downloads eruit..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom zouden custom items dan effect hebben op animaties van mijn Sims? Lijkt me sterk dat ze conflicten aangezien vrijwel al mijn downloads zijn gebaseerd op objecten van vorige uitbreidingspakketten. Daarnaast heb ik voorheen nooit problemen gehad met downloads.
Jij hebt ook Pets toch al? Ik denk dat ze haar site misschien nog niet heeft geupdate zodat alles ook past in Pets?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:49 schreef Miepje01 het volgende:
Die slaapkamer van http://desiresims.extra.hu/ , staat niet in mijn spel..
Ja seasons.. Ziet er op het foldertje erg leuk uit.. Zal van de week het foldertje even scannenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef Elvi het volgende:
Ik wacht denk ik nog even met kopen tot er een pacth is, of op zn minst Insiminator en CEP zijn ge-update![]()
En wat word het nieuwe uitbreidingspakket? Seasons?![]()
Nee ik heb Pets nog niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij hebt ook Pets toch al? Ik denk dat ze haar site misschien nog niet heeft geupdate zodat alles ook past in Pets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |