neut zou ik morgenochtend niet doen wel ff gewoon normaal je shaggie en misschien een wieckse, hangt van de tijd af.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
Jah, nerveus, normaal ratel ik een end weg.
ik hoop dat je ratelt als een Maxim morgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
ooh, doequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef yvonne het volgende:
Ik kan slechts morgen zeggen: ff wachten, eerst een shaggie draaien
we kunnen het allemaal terugluisteren...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:25 schreef Prego het volgende:
[..]
ooh, doe
suces iig, jammer dat ik geen NL-se radio aankan op het werk
Wat denk jezelf, verzetsheldin van me?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:34 schreef yvonne het volgende:
Wie gaat eik de vragen stellen?
Die man die me vandaag belde of Sjors?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik een neut van tevoren nemen?
Ik wacht de vragen wel af en ga wel ratelen, net als vanmiddag, en ja ik zal braaf zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Gewoon jezelf blijven. Je hebt maar kort de tijd, het is voorbij dat je het weet, bedenk wat je wil zeggen en wat je vanmiddag hebt afgesproken en denk om je buikademhaling![]()
Alleen heeft Sjors dan allang opgehangenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moest vandaag een presentatie houden. Vreselijk nerveus, dacht dat ik de 5 minuten nog niet eens zou halen.
Maar toen ik eenmaal op dreef was bleef ik 25 minuten lullen!
Zo zal het bij Sjors ook wel gaan! [afbeelding]
lolquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen heeft Sjors dan allang opgehangen![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen heeft Sjors dan allang opgehangen![]()
heb je nog last van diaree? zo nee? dan mag dat wel weer eens komen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
Verwacht er nou niet teveel van - yvonne is even aan de foon terwijl in de studio een gesprek met iemand anders wordt gevoerd, de hele optocht duurt een minuut of 8.
yvonne stort daarna 250 euro op mijn rekening en hebben we dat ook weer gehad
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je nog last van diaree? zo nee? dan mag dat wel weer eens komen.![]()
omdat je gemeen doetquote:
Neehee - ik probeer even de realiteit neer te zetten. Het lijkt nu alsof het een enorm gesprek wordt met yvonne terwijl ze even ter illustratie in de uitzending zit om over het enthousiasme en de animo rond haar WO 1 - forum te spreken. Da's niet langer dan 1,5 -2 minuutjes in een gesprek met iemand anders dat zo'n 8-10 minuten duurt.quote:
oh zo. nou dan blijf ik ook bij mijn woorden voor yvonne. en trek ik mijn woorden jegens jou in.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Neehee - ik probeer even de realiteit neer te zetten. Het lijkt nu alsof het een enorm gesprek wordt met yvonne terwijl ze even ter illustratie in de uitzending zit om over het enthousiasme en de animo rond haar WO 1 - forum te spreken. Da's niet langer dan 1,5 -2 minuutjes in een gesprek met iemand anders dat zo'n 8-10 minuten duurt.
Ik wil geen teleurstellingen, snap je.
Ik denk dat ze het hartstikke leuk doet hoor, als ze gewoon net zo enthousiast is als ze normaal is en niet alles wil vertellen, dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh zo. nou dan blijf ik ook bij mijn woorden voor yvonne. en trek ik mijn woorden jegens jou in.
Praat gewoon over je jeugdherinneringen uit die tijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat gewoon over je jeugdherinneringen uit die tijd.
Of zing een lied van Bram Vermeulenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat gewoon over je jeugdherinneringen uit die tijd.
mooi dat je het zegt. ik was vergeten te melden dat yvonne van te voren 'kietel me' of 'een doodgewone jongen' moet luisteren. of 'verdun' natuurlijk.quote:
Nou, ik klap zo dicht dat we na 2 minuten al klaar zijn hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
Verwacht er nou niet teveel van - yvonne is even aan de foon terwijl in de studio een gesprek met iemand anders wordt gevoerd, de hele optocht duurt een minuut of 8.
yvonne stort daarna 250 euro op mijn rekening en hebben we dat ook weer gehad
Heb ik al eens eerder gedaan voor de Wereldomroep en dat is ook op radio1 uitgezonden, hel netjes en rustigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit gaat leuk wordennnnnnnnnnn
Yvonne die netjes gaat praten zonder shaggie in haar mond en biertje in haar hand
dat was mijn eerste kennismaking met jouw stem. ik dacht nog, daar spreekt een dame.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik al eens eerder gedaan voor de Wereldomroep en dat is ook op radio1 uitgezonden, hel netjes en rustig
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, ik klap zo dicht dat we na 2 minuten al klaar zijn hoor
Pffffffffffffft, ik ratel wel zoveel dat ze me moeten afkappenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het commentaar op de redactie
"Jongens geen pyschiatrische patienten/labiele-bejaarde-vrouwen/tokkies-met-gruizelstem produceren"![]()
Neuh, maar zonder mij is het een zootje, dat snap je toch welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
En jij bent de enige die daar werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |