LeisureSuitLarry+1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:03 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
scart kabel
Nee dat was niet de redenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:54 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Ze hadden een contract dat Nederland als enige handel mocht drijven.
quote:
Je zat wel dicht in de buurt maar nederland was het eninge land omdat de andere landen werden geweerd omdat de shogun bang was voor de toename van het christendom in japan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:14 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Paus Gregorius III (731-741) was de laatste niet-Europese paus. Uit welk land kwam hij?
De reden wist ik niet, ook geen oh ja antwoord. Dacht dat het gewoon een goede deal was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Je zat wel dicht in de buurt maar nederland was het eninge land omdat de andere landen werden geweerd omdat de shogun bang was voor de toename van het christendom in japan.
Alleen nederland mocht blijven omdat zij zonder commentaar mee werkte en japan hielp in hun strijd tegen de christenen.
Kijk eens naar de jaartallen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef kniertjeh het volgende:
Zijn naam zegt niks, ze kiezen er eentje zodra ze paus zijn. Paus Johannes paulus de tweede kwam uit polen...zou je ook niet zeggen dan.
Ik gok uit de verenigde staten trouwens...
Nee, maar close.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Huidige israel - Judea hette het dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |