Nee, da's ook niet kenmerkend voor een macrobioot. In de praktijk komt het er op neer dat de macrobioot producten van biologisch/dynamische kwaliteit koopt, maar dat is niet het kenmerk dat ik zoek. Ook niet macrobioten kopen bij een natuurvoedingswinkel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:57 schreef vipergts het volgende:
Alleen natuur voeding biologisch dus
Neuh..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Kenmerken?? langhaar, kraakpand en lid van greenpeace?
Gezond? Ze zien er altijd net zo vaal uit als de verpakking van de producten in de natuurvoedingswinkel...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:10 schreef vipergts het volgende:
Ook de de rest van zijn leven leid hij zo gezond mogelijk
Bingo macondo +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef macondo het volgende:
Oh, ze eten vegetarisch natuurlijk.
Het heeft er een beetje van, maar een macrobioot heeft wel gewoon lederen schoenen hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:15 schreef vipergts het volgende:
ik dacht dat dat veganisten waren
Ik vroeg naar het kenmerk van een macrobioot, géén definitie. En trouwens waar was jou uitgebreide en uiteraard juiste antwoord?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje magere definitie van een macrobioot vind ik. Het is nogal wat meer
Jeejquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:29 schreef macondo het volgende:
Marlboro was en is van Phillip Morris.. Lucky Strike was destijds van de grote concurrent American Tobacco.
Camel is goed!
Yurithemaster +1
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:35 schreef Etcetera het volgende:
van het veroveren van de zilvervloot van de spanjaarden
En nu staat het er welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar is zo'n liedje over.
Zijn daden werden groot, zijn daden werden groot, die heeft gewonnen de zilver vloot...
Oid.
-edit-
Toen ik dit postte stond dat boven me er nog niet.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:41 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Uit het zweet van je vingers?
Iets te veel CSI gekeken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
'swappen' ,saliva
Heeft Berkery hier al een punt voor gehad? (Topic 341)quote:
Wilde gokquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik maar denken dat het moeilijk was
LeisureSuitLarry +1
Er is er eentje foutquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef Homdeck het volgende:
peru
brazilie
chili
colombia
argentinie
???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |