Dat ligt aan de vragen stellerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef MarkPeterse het volgende:
ik vind dat 1 antwoord het antwoord op alle vragen moet bevatten, zeker als het een opsomming is
Even ter verdediging van Jayhawk, volgens mij is deze vraag moeilijk te googlen....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef Jayhawk het volgende:
Cruz
Dat werkt niet. Jij suggereert dus dat een derde persoon de antwoorden van Wooz en mij moet samenvatten, en de punten krijgt. Ehh neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef MarkPeterse het volgende:
nee maar als er dus al twee goede zijn, mag je dus 2 foute en 1 goede noemen en krijg je met de huidige normering de punten.
ik vind dat 1 antwoord het antwoord op alle vragen moet bevatten, zeker als het een opsomming is
dank je voor je vertrouwenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Jayhawk, volgens mij is deze vraag moeilijk te googlen....
zie pagina 1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Palau het volgende:
Maconod punt naar Jay toch?
nee mark peterse was eerderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Palau het volgende:
Maconod punt naar Jay toch?
Dat is niet waar, google maar eens op spits bijnaam de tuinman en je hebt em meteen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Jayhawk, volgens mij is deze vraag moeilijk te googlen....
Hij weet (nog) niet beter. Je hebt het vertrouwen te vaak beschaamd, maar dat weet je zelf ook.quote:
Probeer eens "eredivisie spits tuinman" hier?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Eredivisie stond niet in de vraag , maar zie mijn reply erop ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Probeer eens "eredivisie spits tuinman" hier?
Dan moet de vraagsteller dit aangeven. Die bepaaltquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef MarkPeterse het volgende:
nee maar als er dus al twee goede zijn, mag je dus 2 foute en 1 goede noemen en krijg je met de huidige normering de punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |