Doe maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef erkel het volgende:
Als Trickydick niet komt met een vraag, heb ik er nog wel eentje...
doe maar weer wegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:06 schreef erkel het volgende:
In het kader van de de enige en echte Nederlandse voetbalklassieker van dit weekend zal ik een vraag stellen over Feyenoord en Ajax.
Noem naast Charisteas nog 3 spelers die ooit voor beide clubs een competitiewedstrijd gespeeld hebben
Nog overbodige vraag van vannacht
;t is dat je het zelf zegt...quote:
Geschiedenisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef erkel het volgende:
Ja mag ook wel een keer, elke keer als ik hier kom val ik weer binnen in een literatuur, geschiedenis vraag![]()
Timmer niet, maar Cruyff was al genoemd, dus punt voor jouquote:
scholtenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef WooZ het volgende:
zon blonde/witharige volgens mij ook
Arnold Scholten ja...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef WooZ het volgende:
zon blonde/witharige volgens mij ook
Puntjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, zoiets. Ik reken het goed. De ander had een vacht en die met drinken was van ijzerdraad..
[afbeelding]
Ze gingen niet voor het drinken, maar voor de zachte vacht.
Zo gaat het hier nou eenmaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef MarkPeterse het volgende:
ik vind het eigenlijk niet terecht dat je dus gewoon 30 spelers mag opnoemen en als er drie goede bijzitten, krijg je het punt.
ik heb 3 goede in 1 post en en allemaal zelf bedacht, dat zou toch ook moeten tellen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |