Gelukkig was deze eerder.....quote:
weten we nog nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in, waarom hebben ze weer muziek?
Muziek?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Maar goed, van wie is deze muziek ?
dat weten we nog nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:36 schreef Lady-night het volgende:
wat gaan ze doen??
Owww, ik had alleen een stukje van mjin hand upquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Nostalgist het volgende:
Put your hands up !!!
mischien is de kamera man aan het oefenen voor fotograaf of ze zetten een clip in elkaarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:37 schreef Frank-NL het volgende:
Waarom altijd die manische camerabewegingen, het is gvd niet the blair witch project.
Stream 1 wordt je ook misselijk van hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef Nostalgist het volgende:
Regisseur gaat ook uit zijn bol !!!!!!!!!! Stream 3 !!!!!!!!!!
Partypooper !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Owww, ik had alleen een stukje van mjin hand up
Die heeft zich ook een paar uur de t*ring verveeld moet je maar denkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef Nostalgist het volgende:
Regisseur gaat ook uit zijn bol !!!!!!!!!! Stream 3 !!!!!!!!!!
Aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Stream 1 wordt je ook misselijk van hoor
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Die heeft zich ook een paar uur de t*ring verveeld moet je maar denken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Die heeft zich ook een paar uur de t*ring verveeld moet je maar denken![]()
![]()
![]()
![]()
De vraag is dan: Op welke paalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef Nostalgist het volgende:
Zouden ze moeten paalzitten ?
En los !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef neferhone het volgende:
ooooh de tel in beeld
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:44 schreef arneaux het volgende:
Ik denk wel dat t écht een zware opdracht word.
meer bilspleten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef BorTheWolf het volgende:
van mij mogen we beginnen hoor, waar wacht BB nou weer op ?
Virtueel wel, ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:54 schreef Vompie het volgende:
Ga net weer kijken. Heeft Tijn de Joker al "uitgedeelt?"
Beginnen? Het is al weer afgelopen hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef BorTheWolf het volgende:
van mij mogen we beginnen hoor, waar wacht BB nou weer op ?
Mja, het zakt weer in... toch geen weekopdracht?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef mazaru het volgende:
Hallo?? Zijn jullie ook allemaal in slaap gevallen??
Het schijntquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:04 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Mja, het zakt weer in... toch geen weekopdracht?![]()
die snapt de opdracht blijkbaar niet ofzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef gerxan het volgende:
mo al 10 min in dbk....
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef heksie69 het volgende:
mo schijnt vanochtend gesprek aangevraagd te hebben
Wat denk je van Tijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef Capaja het volgende:
lachuh man
dat wordt herrie in de tent, vooral in de groep van semih die weet alles beter en kan alles beter
Ik zou inderdaad ook liever een week noodrandsoen eten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef heksie69 het volgende:
fanatieke semih.. opzouten
vreselijke mensen zijn het.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef berney het volgende:
en wéér moet het worden nagelezen. snappen ze het niet in een keer ofzo?
Dan moeten ze Jroen maar voor de koffie laten zorgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn, Jeroen en Mich gaan gewoon winnen![]()
Snapte jij het in één keer, met dat hervullen en zo ? Ik niet.... Mo leest te snelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef berney het volgende:
en wéér moet het worden nagelezen. snappen ze het niet in een keer ofzo?
Dat zou flauw zijn....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef heksie69 het volgende:
zou toch leuk zijn als 2 vazen echt in gruzelementen zijn en 1 in drie stukken hahaha
Volgens mij is er zelfs onderwaterkit hoor... maar dat is wel heel erg offtopic.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef Timon223 het volgende:
Nee tijn, kit is het zeker niet, want dat moet 24 drogen voor het met water in aanraking mag komen
Is hij zo onhandig dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten ze Jroen maar voor de koffie laten zorgen![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef gerxan het volgende:
mo heeft n binnenpretje, ze bleef 10 min weg voor n envelop.... vreemd
quote:
Zal best, maar die heb ik nog nooit bij de Gamma zien liggenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs onderwaterkit hoor... maar dat is wel heel erg offtopic.
Ja, lijm dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Zal best, maar die heb ik nog nooit bij de Gamma zien liggen![]()
Never mind, het zal wel gewone lijm zijn. en anders heb jij gelijk toch?![]()
Dat is geen vergelijking, Maurice kon ook pratenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef marky het volgende:
[..]
Maurice BB1 leek ook soms wat ongecoordineerd maar was toch erg handig en had engele geduld.
En wat heeft dat ermee te makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking, Maurice kon ook praten
Dat is een vaardigheid die Jeroen ook niet heeft.quote:
Ja maar dat zegt toch niets over hoe erg gecoordineerd je bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een vaardigheid die Jeroen ook niet heeft.
Dan zal haar groep wel als eerste klaar moeten zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
Misschien heeft Mo wel geheime missie dat ze de vaas als ie gelijmd is moet laten vallen ofzo, dat ze daarmee voor iedereen luxe eten kan verdienen..
Wel als je hem daarnet had zien dansenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt toch niets over hoe erg gecoordineerd je bent.
Wat is het verschil dan met andere soorten steen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:27 schreef Timon223 het volgende:
Rood aardewerk.....
dat is echt SH*T om te lijmen, en dan ook nog waterdicht
Onzin allemaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel als je hem daarnet had zien dansen![]()
Dit absorbeerd heel ergquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan met andere soorten steen?
Rood aardewerk lijmt niet makkelijk.... neem je bijvoorbeeld marmer dat is veel makkelijker, de structuur laat zich makkelijker verlijmen... Rood aardewerk brokkeltquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan met andere soorten steen?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef yellowfirst het volgende:
Tijn: Geachte klant. Bedankt voor de aankoop van het lijmtoestel.![]()
Als ik nog even terugdenk aan de knijpers, dan denk ik van niet. Ze zullen hem vast als eerst in elkaar hebben maar dan is ie niet waterdicht ofzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik heb het idee dat de ploeg van Rik wel eens zou kunnen winnen
Oh. Thx.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:29 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Rood aardewerk lijmt niet makkelijk.... neem je bijvoorbeeld marmer dat is veel makkelijker, de structuur laat zich makkelijker verlijmen... Rood aardewerk brokkelt
Lijkt mij daarom dat het juist beter in elkaar valt die stukken...misschien dat het zelfs zonder te lijmen niet lekt... maar kan het mis hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:29 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Rood aardewerk lijmt niet makkelijk.... neem je bijvoorbeeld marmer dat is veel makkelijker, de structuur laat zich makkelijker verlijmen... Rood aardewerk brokkelt
Of voor zichzelf een vrijstelling, zal ze zich geliefd mee maken....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
Misschien heeft Mo wel geheime missie dat ze de vaas als ie gelijmd is moet laten vallen ofzo, dat ze daarmee voor iedereen luxe eten kan verdienen..
Dat was toch Sabrina die ze verkeerd in elkaar zette?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ik nog even terugdenk aan de knijpers, dan denk ik van niet. Ze zullen hem vast als eerst in elkaar hebben maar dan is ie niet waterdicht ofzo![]()
Zonder te lijmen? De stukken zouden dan wel zo perfect in elkaar moeten passen dat dmv de zwaartekracht dat ding in elkaar blijft zitten. Bovendien, als er water in gegoten word krijg je een drukverschil waardoor het alsnog zou klappen. Lijmen moet je zowieso.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Lijkt mij daarom dat het juist beter in elkaar valt die stukken...misschien dat het zelfs zonder te lijmen niet lekt... maar kan het mis hebben.
De 2 tafels zijn bezet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:31 schreef Day het volgende:
Sabrina, Semih en Marcia zitten wel op een rotplek.
Die hele groep deed het toen slordig en verkeerd, maar idd Sabje was degene die de knijpers verkeerd in elkaar zette.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was toch Sabrina die ze verkeerd in elkaar zette?
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:32 schreef gerxan het volgende:
mo haalt snachts n stukkie van de andere vazen weg haha
ja, en dat mensen die als "setje"zijn binnnengekomen niet bij elkaar in de groepjes zitten. dus één van de zusjes moet wel op rantsoen en de ander niet....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef Frank-NL het volgende:
Het enige leuke aan deze opdrachts is dat het de drie kampen tegen elkaar opzet en de evt. jaloezie die hierna uitbreekt
Ik geloof er niks van dat dat gebeurd. t Is gewoon 1 grote knuffelgroep.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en dat mensen die als "setje"zijn binnnengekomen niet bij elkaar in de groepjes zitten. dus één van de zusjes moet wel op rantsoen en de ander niet....
cool![]()
Ja lijkt me leuk en dan hij op noodrantsoen en Micheline lekker lux eten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:40 schreef marianne37 het volgende:
groepje tijn gaat gewoon winnen, wat zal semih balen dat tijn hem weer overtroeft!!
Goeie vraag, zeker bang dat die vaas anders instort.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom fluisteren ze eigenlijk?
dan gaan de mensen van de winnende groep uit solidariteit ook op rantsoen denk je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat dat gebeurd. t Is gewoon 1 grote knuffelgroep.
kleine potjes hebben grote orenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef yellowfirst het volgende:
Anders hoort een andere groep de oplossing!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef yellowfirst het volgende:
Tuurlijk heeft Jeroen daar wel wat voor gekregen, namelijk niet genomineerd kunnen worden omdat iedereen dacht dat ie weg was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
Ze hadden beter groepjes van 2 kunnen maken en Jeroen vrijuit laten gaan. Hij heeft helemaaal niets gekregen voor dat 2 dagen bij dat bed liggen terwijl de zusjes een vrije ronden krijgen.
Ja, puur omdat het niet kón.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Jeroen daar wel wat voor gekregen, namelijk niet genomineerd kunnen worden omdat iedereen dacht dat ie weg was.
Ja hoor, hij is toen niet genomineerd, en anders had die voor zeker op de bank gezeten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
Ze hadden beter groepjes van 2 kunnen maken en Jeroen vrijuit laten gaan. Hij heeft helemaaal niets gekregen voor dat 2 dagen bij dat bed liggen terwijl de zusjes een vrije ronden krijgen.
Ja maar toch is het ergens een voordeel van niks geweest, want hij zit nu toch weer op de bank. En ik vrees dat dat zo blijft tot het einde of tot dat hij er echt uit wordt gestemd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, hij is toen niet genomineerd, en anders had die voor zeker op de bank gezeten.
My point.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar toch is het ergens een voordeel van niks geweest, want hij zit nu toch weer op de bank. En ik vrees dat dat zo blijft tot het einde of tot dat hij er echt uit wordt gestemd.
andere mogen niet meegenietenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef yellowfirst het volgende:
Ik denk dat hij niet meer steeds op de bank komt te zitten, na zijn aanvaring met Marlies van gisteren. Volgens mij heeft ie zich daarmee eindelijk eens laten zien..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar toch is het ergens een voordeel van niks geweest, want hij zit nu toch weer op de bank. En ik vrees dat dat zo blijft tot het einde of tot dat hij er echt uit wordt gestemd.
Ik denk eerder dat dit een test is.... Hummie heeft een vaas laten vallen en wil weten of het mogelijk is om hem weer heel te maken...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:16 schreef tonja het volgende:
Zou BB die opdracht eerst uitgetest hebben om te kijken of het haalbaar is?
Die heb ik nog niet zien lijmen, proberen hem eerst zo in elkaar te zetten volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:19 schreef Bartoli het volgende:
de groep van semih heeft toch voorsprong op de groep tijn zo te zien. al zijn ze bij sem wel anders begonnen dan bij tijn
Lijkt me ook het handigst. Eerst zeker weten dat het goed zit. Volgens mij krijg je de gelijmde stukjes niet zo makkelijk uit elkaar. Groepje van Rik gebruikt dezelfde methode.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:21 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet zien lijmen, proberen hem eerst zo in elkaar te zetten volgens mij.
Ze maakt idd nooit fatsoenlijke zinnen. Maar het is ook wel lastig als je zo langzaam praat, omdat je halverwege je zin allang bent vergeten wat je wilde zeggen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:24 schreef gekding het volgende:
Ik wordt niet goed van micheline, de uitspraken die ze doet over die stukken kruik.
"hee tijn denk je als ie goed is, als ie goed is aan de binnen, goed is. zou die dan aan de buiten.................. dat ie dan aan de buitenkant dan ook goed is"
Wat is dat nou voor zin. en de manier hoe ze zeurderig praat ik wordt er gek van.
Maar snel betekent niet meteen goed..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:28 schreef Kinga het volgende:
rik en co gaan goed.
Ik zat precies hetzelfde te denken!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij hebben rik enzo wel de redelijk makkelijkste doos gepakt..veel grote stukken, weinig kleine, bij semih liggen echt super veel kleine stukjes...
Volgens mij liggen achter de tafel ook nog stukken. hij stond daar in iedergeval te kijken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij hebben rik enzo wel de redelijk makkelijkste doos gepakt..veel grote stukken, weinig kleine, bij semih liggen echt super veel kleine stukjes...
Rik moet er voor zorgen dat het allemaal rap gebeurd, want tijdens zijn verkleedescapades vannacht wil hij geen 'pottenkijkers' (hoe toepasselijk...) in de buurt hebben. 's Nachts doorwerken door een team kost hem mogelijk 5 mille...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:28 schreef Kinga het volgende:
rik en co gaan goed.
Dat moet haast wel! en dat allemaal zo sloom en ja hoor aan het einde van haar zin gaat de klemtoon omhoog. Zo weet ze zelf wanneer het einde van haar zin bereikt is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:37 schreef Woepsje het volgende:
Zouden Jeroen en TIjn nou niet helemaal gek worden van dat gezemel van MIcheline.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:19 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit een test is.... Hummie heeft een vaas laten vallen en wil weten of het mogelijk is om hem weer heel te maken...
Praten is ook heel moelijk!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:41 schreef gekding het volgende:
[..]
Dat moet haast wel! en dat allemaal zo sloom en ja hoor aan het einde van haar zin gaat de klemtoon omhoog. Zo weet ze zelf wanneer het einde van haar zin bereikt is.
Maar...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar snel betekent niet meteen goed..![]()
quote:Wanneer is er een winnaar?
De ploeg die als eerste de vaas zo in elkaar heeft gelijmd en de waterproef met succes doorstaat is de winnaar.
Het gaat ook wel om snelheid, maar het moet goed zijn... dat wilde ik ermee zeggen. Als je niet goed lijmt is de vaas niet waterdicht.quote:
Iemand nog gezien wie de eerste doos heeft gepakt? Zou wel toevallig zijn als dat Monique was en dat ze daarmee de makkelijkste doos van alledrie hebben. Ze had toch zon binnenpretje?? Misschien weet ze al dat ze gaan winnen. (want staat allemaal al vast in het scriopt van Hummie)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
Het zelfde als wij. alleen zij zelf is er aan gewend aan dat gezeur....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:19 schreef Kinga het volgende:
Hoe zou Micheline zichzelf horen?
HOU JE BEK TIJNquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:26 schreef Kinga het volgende:
Tijn, stfu. Wat een pessimist. Die is de laatste week echt niet te genieten.
Hebben ze nog niet genoeg vaas voor geplaktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef Woepsje het volgende:
Pffffffff begint die Micheline weer over het eten te zeiken. Valt me mee dat Tijn of Jeroen die vaas niet over haar kop heen zetten.
Ze maken er eerst een scherpe punt aan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef Woepsje het volgende:
Pffffffff begint die Micheline weer over het eten te zeiken. Valt me mee dat Tijn of Jeroen die vaas niet over haar kop heen zetten.
Viel me ook op.... Dat gaat nog wel knallen op een keer.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef Day het volgende:
En Tijn en Mich maar klagen en klagen. Jeroen is nog positief.
uitzichtloos verliefd misschien ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:26 schreef Kinga het volgende:
Tijn, stfu. Wat een pessimist. Die is de laatste week echt niet te genieten.
Hij krijgt oordopjes voor zichzelf en Jeroen...hummie ziet in dat de opdracht anders helemaal geen kans van slagen heeft voor die 2.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef tjeez3 het volgende:
tijn dbk
Ik denk het ook niet, maar hoop het wel! Ik kan niet meer tegen dat huilmuilquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef Kinga het volgende:
Nu ben ik eens benieuwd, zal Tijn zijn joker inzetten? Denk het niet, die waagt die gok wel.
klopt.... Semih heeft zelfs stukjes van een vierkante centimeter....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:46 schreef T-lex het volgende:
Valt me wel op dat de stukken uit de doos van het dames team (Rik, Marlies en Mo) een stuk groter lijken dan bij de andere 2 teams.![]()
waar zieje dat? ik heb 2x micheline en 2x de gangquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
klopt.... Semih heeft zelfs stukjes van een vierkante centimeter....![]()
Tja... de weekopdracht zal toch gewonnen moeten worden door Mo of Sab, dus zal Hummie er alles aan doen om groepje Tijn te laten verliezen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk wel dat Tijn zijn joker inzet.....Maar de weekopdracht kan ie dan wel vergeten..... Micheline zal eerst gaan janken.....
zal wel voor Tijn zijn..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:58 schreef tonja het volgende:
Waarom telt die klok af?
eerst nog even zijn toneelstukje opvoerenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef Kinga het volgende:
Ok, hij heeft de joker gepakt, dan gaat ie hem inzetten ook...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Okidokie Tijn, doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het !!!!! Micheline op de bank, PLEASE !!!!!
hij weet t al lang... ff toneestukkie opvoeren, beetje zielig lopen doen blablaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Okidokie Tijn, doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het !!!!! Micheline op de bank, PLEASE !!!!!
quote:
Het is met ruime marge de grootste en smerigste hypocriet die daar rondlooptquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef Kinga het volgende:
Voelt ie zich weer vertieft. Raus met die Tijn. Zieligerd.
het koste hem maar 29000 euroquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Tijn: "Het was in eerste instantie niet mijn bedoeling om de joker te gebruiken"
Ja duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |