Huh? Dat red je toch makkelijk in een dagje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:48 schreef Gurb het volgende:
de afgelopen jaren heb ik het niet gered om in één dag alle zalen even goed te bekijken, sommige zalen alleen vluchtig doorgelopen
Ik en mijn vrienden zijn altijd erg geinteresseerd in hoe dingen in elkaar zitten, en kijken altijd overal erg uitgebreid, en knopen het liefst overal en nergens een gesprek aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Dat red je toch makkelijk in een dagje?
Je bent niet de enige, maar dan red ik het nog in een dagjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden zijn altijd erg geinteresseerd in hoe dingen in elkaar zitten, en kijken altijd overal erg uitgebreid, en knopen het liefst overal en nergens een gesprek aan
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
Aangepast.
Volgens mij wordt dit jaar mijn 4e keer.
Ja, slecht weer lijkt wel altijd gegarandeerd bij de Motorshow...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:48 schreef ruudjuh31 het volgende:
het wordt dit jaar mijn tweede keer, ik ga weer met mijn zwager, hoopelijk dit jaar wel goed weer en niet een sneeuwstorm onderweg naar Essen
Volgens mij ook mijn 4e keerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij wordt dit jaar mijn 4e keer.
Voor mij ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, slecht weer lijkt wel altijd gegarandeerd bij de Motorshow...
't is voor mij maar 3 kwartier rijden ongeveer![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:16 schreef Gurb het volgende:
voor mij 3 x 3 kwartier, wij gingen toen op zaterdags, de dag na die sneeuwvrijdag, dat heel nederland vast stond.
Zagen we her en der nog auto's langs de kant van de weg staan, die ze nog moesten wegslepen.
En in duitsland idd maar 2, en soms zelfs maar 1 baan vrij, en hele stukken achter een strooi / borstelwagen gereden
damn mooie foto'squote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:10 schreef Jimmeh het volgende:
Mijn foto's van vorig jaar:
http://home.versatel.nl/jwfloor/essen/
Nee he, jij ook in PTA tegenwoordig???quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Schop, ga dit jaar waarschijnlijk ook weer eens een kijkje nemen: ben 11 jaar geleden ook geweest. Waat ik nog weet te herinneren van toen: De Simtek van Verstappen die daar stond met een lekkende bakWas toen meer geinterseerd in de F1 auto's.
Ach ja je moet wat hequote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee he, jij ook in PTA tegenwoordig???
quote:Eind deze maand zal Volkswagen op de tuningshow in Essen de Passat R36 onthullen. En opeens lijkt dat stoffige imago een beetje te verdwijnen, de populaire leasebak krijgt namelijk een 3,6-liter V6 met 300 pk!
De R36 sedan gaat daardoor in 5,6 seconden naar de 100 km/u, de variant doet het in 5,8 seconden. De Passat krijgt een DSG-versnellingsbak en maakt gebruik van 4MOTION vierwielaandrijving. De topsnelheid is elektronisch begrensd op 250 km/u.
De R36 heeft een nieuwe voorbumper met chromen grille en grotere luchtinlaten gekregen, verder zijn er verchroomde sierlijsten, sideskirts, Bi-Xenon lampen, een achterspoiler en twee dikke uitlaatpijpen. Het maatje sloffen komt in 18-inch. Het interieur is overigens zeer behoudend (geen leer), al vallen de kuipstoelen en het R-logo wel op.
De Passat R36 kom het tweede kwartaal van 2007 op de Duitse markt, wanneer de uber-Passat naar Nederland komt is nog niet duidelijk
quote:Wat is dat toch met supercars en politiewagens? Is het cool om dat als tuner in je assortiment te hebben? Doe eens een keer origineel en pak een brandweerwagen ofzo, die moeten toch ook snel ter plekke zijn! Anyway, deze keer is het Brabus die de CLS Rocket in pliesiekleuren steekt.
Eind deze maand zal op de Essen Motor Show de CLS Politie Rocket staan. Vorig jaar stond er trouwens ook een politiewagen, dat was de TechArt Porsche 911.
De Rocket is een op de Mercedes CLS serie gebaseerde productiewagen van Brabus en volgens eigen zeggen “the world’s fastest sedan“. De Brabus CLS heeft een 730 pk sterke 6,3 Liter twaalfcilinder Biturbo doet de sprint van 0 naar 100 in 4.0 seconden (bron: tune-it-safe.de, via autoweek.nl).
Da's volgens mij donderdagquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? is dat niet voor de pers dan?
Nee vast niet.
Hoop het nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? is dat niet voor de pers dan?
Nee vast niet.
Edit: Soms mogen Hollanders gewoon meedoen, soms ook niet.quote:SEI DABEI AUF DER MOTORSHOW ESSEN 06
VOM 01. - 10.12.06 UND BESUCHE UNS AM AEZ STAND HALLE 2.0, STAND 218
ES WARTEN TOLLE PREISE BEIM DOTZ GEWINNSPIEL AUF DICH!
SCHAU AUF UNSERE NEUE HOMEPAGE www.DOTZ-WHEELS.COM
DEIN DOTZ TEAM
Top, zal er donderdag ff omdenken !quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:38 schreef Impry het volgende:
Zo, ben net terug van dagje Essen, moet zeggen dat het er weer prima uitzag allemaal. Heel wat mooie auto's gezien, wel jammer dat er best een aantal tuners waren waarvan ik auto's herkende die er vorig jaar ook stonden. Het was helemaal niet zo druk als dat ik verwacht had zo op de eerste bezoekersdag, dus dat ging ook lekker.
Ik kon voor ¤ 12,- naar binnen, dan liet ik wel een schoolpasje zien zodat je een studentenkaart krijgt. Maar ik kreeg een kinder-toegangskaartje, voor t/m 16 jr en zo kreeg iedereen dat bij ons in de groep. (terwijl er gasten van 26 bij zitten) dus denk dat niet alle kaartjes al aangeleverd waren en ze op deze manier het maar oplosten. Was dus weer een meevaller
Toen we weer naar buiten gingen waren we nog richting de Suzuki Jimny-stelage gelopen bij ingang Ost, daar kun je dus meerijden met die auto's. Dat was echt zo super vet!![]()
Niet normaal wat die wagentjes allemaal kunnen, o.a. een helling van 78%! Moet je dus zeker doen als je er in de buurt bent, bijna geen wachtrij, het is helemaal gratis. Je moet alleen ff zo'n vrijwarings-formuliertje invullen. Hier een fotootje van die toren:
[afbeelding]
http://www.essen-motorshow.de/index.php?lang=en&content=02300000
Dus dat is echt een aanrader!Bij Ingang Ost!
De kerstmarkt was ook weer gezellig en de terugreis is verder ook spoedig verlopen, op naar volgend jaar!
om 10.00 gaat het al los hoor, en ik ben echt wel de hele tijd nodig om alles een beetje te zien...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Tering.
Ik denk dat ik rond een uur of 10 vertrek.
Hmm, ik niet per se. Maar ik ben er in een uur ongeveer, dus 11 uur is ook een mooie tijd.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
om 10.00 gaat het al los hoor, en ik ben echt wel de hele tijd nodig om alles een beetje te zien...
en heb je dan nog wel een fatsoenlijke parkeerplek?
vorig jaar heb ik vlakbij ingang oost gestaan, op zon fabrieksterrein was het haast zou ik zeggen, en dat was prima, maar er stond toen ook al aardig wat...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ik niet per se. Maar ik ben er in een uur ongeveer, dus 11 uur is ook een mooie tijd.
Die fatsoenlijke parkeerplaats bepaal je zelf. Ik ga niet de borden van [P] Motorshow volgen.
Ik rij naar het ding toe, dan kun je eronder, in hetzelfde gebouw parkeren dus.
En aangezien die parkeerplaats megagroot is en de meeste mensen dat niet weten heb je een fatsoenlijke parkeerplek ja.
De eerste keer dat ik er kwam en dus wel de bordjes [P] volgde moest ik met van die gare pendelbussen mee.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:51 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik vlakbij ingang oost gestaan, op zon fabrieksterrein was het haast zou ik zeggen, en dat was prima, maar er stond toen ook al aardig wat...
en daar wil ik nu eigenlijk wel weer staan
nou vorig jaar was ik heel blij dat die bus erwas, want wat was het er kolere koud zeg...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er kwam en dus wel de bordjes [P] volgde moest ik met van die gare pendelbussen mee.
En dat is niet tof, met allemaal mensen die bumpers bij zich hadden enzo.
Ja, dat is bij Ingang Oost inderdaad, rijdt ook wel een bus op en neer, maar is paar minuutjes lopen. Daar heb je ook die Suzuki Jimny-toren staan.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:51 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik vlakbij ingang oost gestaan, op zon fabrieksterrein was het haast zou ik zeggen, en dat was prima, maar er stond toen ook al aardig wat...
en daar wil ik nu eigenlijk wel weer staan
klopt, mede reden waarom ik er dit jaar weer wil staanquote:Op woensdag 6 december 2006 16:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, dat is bij Ingang Oost inderdaad, rijdt ook wel een bus op en neer, maar is paar minuutjes lopen. Daar heb je ook die Suzuki Jimny-toren staan.
Had je vorig jaar ook meegereden daar?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
klopt, mede reden waarom ik er dit jaar weer wil staan![]()
mede reden = bus + dit jaar Suzuki challenge...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Had je vorig jaar ook meegereden daar?
Hij staat echt recht tegenover de ingang, dus niet echt op het parkeerplein, maar net aan de overkant van de straat.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef CybPraetorian het volgende:
vorig jaar stond er naar mijn weten niet veel op dat terrein, en als er wel wat stond, dan weet ik niet meer wat dat was...
Honda: idd ook niet gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
De motorshow zelf vond ik trouwens tegenvallen. Het wordt elk jaar minder, zo lijkt.
Ik heb Honda, Mercedes, Renault, BMW, D&W, Brabus, AMG, enzovoorts gemist.
Jammer...
M5quote:Op donderdag 7 december 2006 21:32 schreef Jimmeh het volgende:
Een M3? Kan toch nog wel een heel stukkie harder dan 190-200
Nope!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:06 schreef Impry het volgende:
Had je nog meegereden met zo'n Jimny ijsmeis?
2 !!quote:
terugweg flink in de file gestaan, rond uurtje of 4. Niet super erg, alle tijd van de wereld.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Files. Muahhaa. Nergens last van gehad..
Sowieso het feit dat ze 's ochtends om half elf een bumper kopen waarmee ze de rest van de dag nog mee rond moeten lopenquote:Op zondag 10 december 2006 01:11 schreef Tha_Mars het volgende:Natuurlijk ook leuk hoe mensen hun net gekochte bumper op de grond laten filkkeren.
Jaquote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
Ik niet, we stonden wel geparkeerd op dezelfde parkeerplaats... Was dat gratis dan?
Ja, was het ookquote:Op zondag 10 december 2006 16:41 schreef Jaguarized het volgende:
Kut, toch wat leuks gemist.Zag er behoorlijk vet uit met die steile helling.
en jij dacht dat die mok voor paps was?quote:
Ik dacht dat ie voor je pa was.quote:Op maandag 11 december 2006 19:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
en jij dacht dat die mok voor paps was?![]()
als je de foto's bedoelde: ja hij vond ze mooi![]()
ik ben de Porsche gek, hij niet...quote:Op maandag 11 december 2006 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie voor je pa was.
Die heb ik ook gemist...quote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kon er met een statief nog redelijk goed bij. Alleen jammer dat zoveel auto's zo dicht op elkaar stonden. Ook heb ik die Audi R8 niet gezien.
Ja ik was er donderdag met CybPraetorian, toen was alleen de eerste hal bij ingang Oost druk, daarna viel het wel mee.quote:Op maandag 11 december 2006 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist...Ook niet meer aan gedacht toen we daar op de Audi stand waren... Maar je bent vast doordeweeks geweest? Dan is het minder druk, de laatste zondag is het drukste. Altijd lachen, die mensen die om 11:00 's morgens al met een hele bodykit + cheapass basskisten gaan slepen
kijk Jaggie, daarom wilde ik doordeweek heen, maar daar waren we het beide wel over eensquote:Op maandag 11 december 2006 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ik was er donderdag met CybPraetorian, toen was alleen de eerste hal bij ingang Oost druk, daarna viel het wel mee.Echt hilarisch is dat idd, mensen die de grootste troep kopen....
Al die koplampen ook.
Ja, daar heb ik een hele tijd bij staan kijken! Mooi ding!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef CybPraetorian het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06502/IMG_4487.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
De H&R Mission 400 Porsche (400+ km per uur, 1055 pk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |