je heb de private badge gevondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:10 schreef IJsmuts het volgende:
heb trouwens dat hotmail live mail bete gebeuren, das zo kutkan je op een of andere manier gewoon weer terug naar de oude vertrouwde lay-out?
ik de gunner goldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
je heb de private badge gevonden
Ik de General of the Armyquote:
Flight 9/11 vond k ook beter maar World Trade Center vond ik ook indrukwekkendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren naar World Trade Center geweest in de bios, toch wel een teleurstellende film. Flight 93 vond ik een veel betere 9/11 film.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Onze Gemeente gaat 1 Januari 2007 samenvoegen met een andere Gemeente en daarvoor moest ik afgelopen zomer reflecteren. Heb vandaag te horen gekregen dat ik ongeveer dezelfde functies blijf doen (iets uitgebreider) en een schaal omhoog ga
Onze Gemeente gaat 1 Januari 2007 samenvoegen met een andere Gemeente en daarvoor moest ik afgelopen zomer reflecteren. Heb vandaag te horen gekregen dat ik ongeveer dezelfde functies blijf doen (iets uitgebreider) en een schaal omhoog ga
wat een rare vogel ben je ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:38 schreef -chiel- het volgende:
Eens even kijken of ik ook zo'n plaatje krijg
edit; ja gelukt![]()
ja was erg leuk! maar lag niet aan IO volgens mij, maar er waren er een boel!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
Was IO nog succes gisteren eigenlijk?
omdat ze wisten dat het io wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja was erg leuk! maar lag niet aan IO volgens mij, maar er waren er een boel!
dan ben ik dr ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
van 't weekend kan ik weer puntenhoeren
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:57 schreef RudyCarell het volgende:
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet
![]()
is goed hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dan ben ik dr ookga ik je lekker pakken
![]()
nu ga ik die arme raffie helpen server vullen![]()
Op vrijdag zou hij helemaal niet op IO moeten staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:11 schreef IJsmuts het volgende:
is er een admin die de server ff op vanilla sharqi of oman kan zetten? kan ik ff chopperen!!
tijdens IO vullen is echt kut
nee, vullen op karkand is leuk...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:11 schreef IJsmuts het volgende:
is er een admin die de server ff op vanilla sharqi of oman kan zetten? kan ik ff chopperen!!
tijdens IO vullen is echt kut
leuker dan zatar wetlandsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee, vullen op karkand is leuk...![]()
wie zegt hier karkand dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee, vullen op karkand is leuk...![]()
oei oei ursel, wat klink je verbitterdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:46 schreef ursel het volgende:
Bij de discussie werd juist geopperd dat het moeilijk was te adminnen om telkens maar 2 dagen vanilla/IO te doen. Maar als men zelf wil is het wel zo gedaan..
nou, ik begin nu echt te roggellen, dus dat is op zich wel goed, wat spelen betreft, raffie en ik zitten al uren samen te vullen, schier niet echt opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:34 schreef egg-bird het volgende:
stelletje spammerds!!!
Gaat t al weer wat beter mutske??? met spelen en je general health:P
Neuuh.. dat niet, vind het gewoon grappig dat een idee verworpen wordt en vervolgens als het zelf uitkomt wel kan..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oei oei ursel, wat klink je verbitterd
maar ik ben hier dan ook alleen om grappig te doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Neuuh.. dat niet, vind het gewoon grappig dat een idee verworpen wordt en vervolgens als het zelf uitkomt wel kan..![]()
Gezien de hoeveelheid dat ik speel klaag ik verder ook niet..![]()
ik moet weer tot 10 uur werken dus ben vanavond laat pas weer aanwezig...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, ik begin nu echt te roggellen, dus dat is op zich wel goed, wat spelen betreft, raffie en ik zitten al uren samen te vullen, schier niet echt op![]()
Nog 1 spelerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, ik begin nu echt te roggellen, dus dat is op zich wel goed, wat spelen betreft, raffie en ik zitten al uren samen te vullen, schier niet echt op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |