Okay, ik denk dat Peaceman nog slaapt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:16 schreef Z het volgende:
Dat is volgens mij goed Diaan, stel maar eeb vraag.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:56 schreef bukgeit het volgende:
Ringleader Of The Tormentors - Morrissey
Aaargh, ik F5 weer net te laat!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:56 schreef bukgeit het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:56 schreef bukgeit het volgende:
Diaan73 +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is volgens mij Steve Reynolds....
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:11 schreef Z het volgende:
Tocotronic?
Die Mens-Machine rekent dat allemaal zelf uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:22 schreef Z het volgende:
Waar haal je die briljante statistieken vandaan?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:56 schreef peaceman het volgende:
bekende kop...
quote:rose to prominence with
in the late '80s and early '90s, but with his own group,
, he would step out from the shadow of that legendary alt-country group and his former partner,
.
quote:(born in 1953) is an American rock, blues, and funk guitarist and songwriter. He is the son of rhythm and blues musician, bandleader, and impresario
. One source gives his birth name as
Jr., but since his father used his own birth name of John Veliotes when he ran for the California Assembly in the 1960s,
's family name at birth was probably Veliotes.
quote:may not be a household name, but his "Strawberry Letter 23" is in the record collections of millions of households. The Brothers Johnson's cover of "Strawberry Letter 23" has sold over a million copies, peaking at number one R&B and number five pop on Billboard's charts in summer 1977. It was on their LP Right on Time, which went platinum, selling over a million copies, holding the number one R&B spot for three weeks and making it to number 13 pop in spring 1977
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Shuggy?
quote:De voormalig-zanger
staat niet op het podium tijdens de geplande reünietour van de band. "We hebben het besproken en ik heb besloten niet deel te nemen"
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:37 schreef Neleos het volgende:
Peter Gabriel
quote:Genesis-revival zonder Peter Gabriel
Uitgegeven: 20 oktober 2006 13:44
AMSTERDAM - De voormalig Genisis-zanger Peter Gabriel staat niet op het podium tijdens de geplande reünietour van de band. "We hebben het besproken en ik heb besloten niet deel te nemen", zei Gabriel tegen BBC News.
De 56-jarige Gabriel richtte de band op in de jaren zestig met gitarist Mike Rutherford en toetsenist Tony Banks. In 1975 ging Gabriel aan zijn solocarrière werken.
Phil Collins, die in 1970 als drummer bij de band kwam en Gabriel vijf jaar later opvolgde, kondigde eerder deze week aan dat hij zeker aanwezig zal zijn tijdens de reünie. "Ik ben erg blij voor ze", zei Gabriel, die aan nieuw materiaal werkt. Rutherford en Banks hebben ook toegezegd aan de tour deel te nemen. Precieze details over de inhoud van de tour worden de komende weken bekend gemaakt.
Album
Genesis heeft tussen de jaren zeventig en tachtig meer dan 130 miljoen albums verkocht. De band werd commerciëler toen Collins in 1975 verantwoordelijk werd voor de zang. In de jaren tachtig scoorde de band hits met nummers als 'I can't dance' en 'Invisible touch'. In 1996 werd Collins opgevolgd door zanger Ray Wilson. Daarna bracht Genisis in 1997 nog één album uit, 'Calling all stations'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |