quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:07 schreef Neleos het volgende:
Otapan
wat kinderachtig zeg, en doe dit even niet als ik druk bezig ben een vraag te makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:09 schreef macondo het volgende:
+1 Neleos
dat is eenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:15 schreef Grim. het volgende:
Greyhound(Amerikaans busbedrijf toch?)
vragensteller beslistquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
wat kinderachtig zeg, en doe dit even niet als ik druk bezig ben een vraag te maken
Ik vind dat jij uberhaupt geen recht meer hebt om mee te doen hier. En dan nog proberen een punt te claimen voor een fout antwoord...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
wat kinderachtig zeg, en doe dit even niet als ik druk bezig ben een vraag te maken
Maar zo is het altijd al gegaan vanaf topic 1...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:52 schreef macondo het volgende:
Vragensteller beslist. Als ik had gezegd "bijna goed Sitethief", dan gaat iemand anders er met de punten vandoor die er misschien minder recht op heeft..
Vraag aub, Sitethief
Je gaf me wel eerst een punt, bedacht je en toen trok je hem in om een spelfoutje, of omdat ik het was.Terwijl je in het verleden niet moeilijk gedaan hebt om een spelfout..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind dat jij uberhaupt geen recht meer hebt om mee te doen hier. En dan nog proberen een punt te claimen voor een fout antwoord...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |