Jesters mongeaulquote:
IR!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat leuk. OO voor niet-OO mensen.
*meldt*
Ik vind Bert Koenders echt heel vervelend. Echt in de categorie "Camiel Eurlings" vervelend. Maar goed, eigenlijk vind ik iedereen vervelend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind Bert Koenders (onze toekomstige minister van Buitenlandse Zaken) wel een goede kandidaat.
Of-ie echt de meeste linkse is weet ik niet.
Hallo Ripley.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
IR!![]()
Beetje outcast oldbies zeg maar
Het wordt wel leuk denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo Ripley..
Dat met die kenianen en de veldkampjes, wordt dat wat? Volgens halen ze dat nooit.
Maar hoe komen jullie aan kenianen? En veldrijden lijkt me toch iets makkelijker dan 200 km schaatsen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het wordt wel leuk denk ikWe hebben hetzelfde gedaan in belgie met zimbabwezen en veldrijden
Zijn vader is ook leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar hoe komen jullie aan kenianen? En veldrijden lijkt me toch iets makkelijker dan 200 km schaatsen.
Maar goed, ik ga natuurlijk wel kijken, want Bart is cool.
HEB IK DAT OOIT GEZEGD? WAAR DAN?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar I.R., jij vindt iedereen vervelend toch?
Nou eh ! normaal he.quote:
Idealen. Ha. Iedereen (als in: veel mensen) gaat dus toch voor het grote geld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
HEB IK DAT OOIT GEZEGD? WAAR DAN?
Nee, als je polticologie studeert vind je al snel iedereen heel stom. Gelukkig kwam ik niet binnen met idealen, maar mensen met wie ik begon en die 4,5 jaar geleden allerlei wereldverbeterende plannen hadden zijn nu allemaal van hun idealen beroofd en gaan dan maar veel geld verdienen.
En ik ga naar college..
quote:Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.
LOLZ....quote:
quote:UW UITSLAG: stembeter
Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.
Veel succes!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga de files checken.
Jij bent een linkse rakker. Stem maar GroenLinks, SP of Pvda. Het maakt je allemaal geen flikker uit, zolang het maar rood of groen is. Je ideaalbeeld is een Nederland waar alle ondernemingen genationaliseerd zijn en waar dertig man zich doodwerken voor de rest van het land. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen, zolang het maar het linkse gedachtengoed is.
Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |