Join the club!quote:
Te bizar voor woorden!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:30 schreef Armageddon het volgende:
Ah gevonden![]()
![]()
http://www.totallycrap.com/videos/video_stefan_postma_sexvideo/NL
same here!quote:
Wat JK zegt.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ken stefan postma niet, maar hij wordt stevig onder handen genomen![]()
Je hebt inmiddels weer een erectie dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ken stefan postma niet, maar hij wordt stevig onder handen genomen![]()
Dit was niet een van mijn voorkeuren, helaasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels weer een erectie dus?
Ach ja, het is dan ook al geen dinsdagochtend meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:01 schreef Ripley het volgende:
Dit was niet een van mijn voorkeuren, helaas
Volgende dinsdag verwacht ik een foto in pak he, JKquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, het is dan ook al geen dinsdagochtend meer.
Ik heb dit weekend geen tijd een pak te kopen, R.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef Ripley het volgende:
Volgende dinsdag verwacht ik een foto in pak he, JK
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend geen tijd een pak te kopen, R..
Dat klinkt ook best leuk inderdaadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik "moet" zeilen op het Wad..
Met noest sjekkie in de baard uiteraard.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef Ripley het volgende:
Dat klinkt ook best leuk inderdaad
Ik zie je al helemaal met rode konen op een zeilboot staan
ZOALS? NOU!!!!!?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:52 schreef Joene het volgende:
Whehehehe Garpige dingen hoor ik in file.
Dat van die voeballuhr dus !quote:
Hoe zou die nu ontvangen worden in d ekleedkamer door zijn ploeggenoten?quote:
Je hebt niks met filmpjes?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef Ripley het volgende:
Hoe zou die nu ontvangen worden in d ekleedkamer door zijn ploeggenoten?
Wel sneu altijd, dit soort dingen
ik denk dat hij niet echt een leven heeft meer maarja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe zou die nu ontvangen worden in d ekleedkamer door zijn ploeggenoten?
Wel sneu altijd, dit soort dingen
Dat jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, van dat vermoedelijke filmpje!
Stefan Postma van Adoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:07 schreef scarefreak het volgende:
bah filmpje ja
welke voetballer is het nou eigenlijk?
Dat filmpje stond hier gister al heur !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:14 schreef Frutsel het volgende:
Hmmm..fijn wakker worden... kom je met je slaperige harses op het werk
krijg je door je collega een filmpje voorgeschoteld waarin Stefan Postma, goalie van ADO, even door zijn vrouw met een voorbind dildo wordt uitgewoond...![]()
Tis maar wat je lekker vind Stefan
Hmm... dat heb ik dan finaal over het hoofd gekekenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat filmpje stond hier gister al heur !
Goeie zaak frustel !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... dat heb ik dan finaal over het hoofd gekeken![]()
Exactquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus nie...![]()
Maar ja.. eiguh schuld, moet ik maar teruglezen![]()
Mwah , ben om half 8 begonnen dus ik schat zelf in 16 uur maar zal wel iets uitlopen dus wrs idd half 5 of of 5 uur.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en ik heb koppijn, maar ja, das dagelijks aan het worden![]()
tot vijf uur vandaag Joene?
Morgen nog even , en volgende week maar 3 dagenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:49 schreef Frutsel het volgende:
mjah, ik ook half vijf... en dan gelukkig weekend![]()
Lekkere korte week dus volgende weekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen nog even , en volgende week maar 3 dagen
Do/VRIJ vrij genomen , do naar de sauna , vrijdag een nieuw pak kopen
Ja heerlijke korte week.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekkere korte week dus volgende week
vrijdag een nieuw pak kopen, centjes vliegen de deur uit
![]()
nu vrijdag maar naar de intertoys...voor pokerfiches...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |