quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een met zo een dikke volvo leasewagen![]()
Stimmt Rutte vind ik ook niks .quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:33 schreef GI het volgende:
[..]
Ach, mijn politieke voorkeur is een beetje in het midden met rechtse bijsmaak. Waar ik het over het algemeen heel erg eens ben met de VVD heb ik daar deze keer een beetje moeite mee. Die rutte komt zo ontzettend mijn strot uit met zijn "jongen" PVDA imago. Wat mij betreft is de enige manier om een VVD goed te laten scoren door er iemand neer te zetten met dezelfde uiterlijke karaktertrekken als een Bolkenstein of een Wiegel. Zo'n jong jochie als rutte (in verhouding) klopt gewoon niet.
Toch beter om langs te gaan..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope die gast is veels te druk.
Doe mij ook maar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja zo een!
Volvo station, huis in kinderrijke buurt, dat soort spul.
Ik vrees dat ik toch vvd ga stemmen en dan maar op Henk Kamp (de meest rechtse vvder op verdonk na)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Stomme zet van de VVD inderdaad met die Rutte. Als daar een puik persoon had gestaan had ik het nu al geweten wat ik ging stemmen. Nu weet ik het nog niet. Wilders partij en één NL pleuren toch weer in elkaar na de verkieziingen. Ik weet het niet meer!!!![]()
LOLz.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik toch vvd ga stemmen en dan maar op Henk Kamp (de meest rechtse vvder op verdonk na)
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Met het vertrek van Jan Pronk heb ik geen idee wie de meest linkse pvda-er is. Wie mijn stem krijgt moet ik dus nog even uitzoeken.
WERKEN VOOR JE GELD OLE OLE!quote:Kent u hem nog, Jan Pronk! De bankier van de derde wereld, de man die onder de B van begrotingstekort in het woordenboek staat. Zoals u vast weet is de Sinterklaas van Afrika alweer een tijdje actief bij de Verenigde Naties. Maar het kan verkeren. Zielige negerts vinden hem zonder die jaarlijkse zak strooigeld opeens een stuk minder grappig.
Ik vind Bert Koenders (onze toekomstige minister van Buitenlandse Zaken) wel een goede kandidaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Met het vertrek van Jan Pronk heb ik geen idee wie de meest linkse pvda-er is. Wie mijn stem krijgt moet ik dus nog even uitzoeken.
Ik zal me eens verdiepen in deze kandidaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind Bert Koenders (onze toekomstige minister van Buitenlandse Zaken) wel een goede kandidaat.
Of-ie echt de meeste linkse is weet ik niet.
Rechts heeft voor zover ik weet geen oplossing voor dit soort excessen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/019057.html
Stem rechts of blijven we lekker verder knuffelen?
Ja, dat stelletje debielen wordt door links niet veroordeeld. Of denk je echt dat rechts Nederland dat als enige doet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:36 schreef n00cL30n het volgende:
Doe mij ook maar.
liever verder knuffelen dan alleen maar zeiken over kinderbijslag en de rest van de problemen achterwege laten!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Halsema, dat is helemaal een gedrocht in de politiek. De partij heeft zo hier en daar nog wel goede standpunten maar door Halsema verliest die partij inhoud iedere keer dat ze haar bek opentrekt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
liever verder knuffelen dan alleen maar zeiken over kinderbijslag en de rest van de problemen achterwege laten!.
femke
.
mogguh.
ik vind halsema juist wel wat charismatisch hebben, iig niet zon koude kikker. maar goed, ik vind het moeilijk om nog te stemmen, al die toneelspelletjes enzo. mijn achteroom bakellende krijgt iig mijn stem niet...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:01 schreef GI het volgende:
[..]
Halsema, dat is helemaal een gedrocht in de politiek. De partij heeft zo hier en daar nog wel goede standpunten maar door Halsema verliest die partij inhoud iedere keer dat ze haar bek opentrekt.
Om hemzelf, of om de standpunten waar hij voor staat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mijn achteroom bakellende krijgt iig mijn stem niet...
Moet jij eens even op een willekeurige maandagmorgen bij een sociale dienst naar binnen stappen vriend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef GI het volgende:
De buitenlanders overal de schuld van geven is natuurlijk heel erg makkelijk. Bekijk het echter eens van een realistische kant. Er zijn meer "rasechte" nederlanders die misbruik maken van het subsidie/uitkering systeem dan er buitenlanders zijn die dit doen.
Dan zit ik op mijn werk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet jij eens even op een willekeurige maandagmorgen bij een sociale dienst naar binnen stappen vriend.
beidenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Om hemzelf, of om de standpunten waar hij voor staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |