Altijd handig om door te kunnen posten in een vol topic.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen lieve mensen. En bij deze tevens beterschap aan miss_bleu.
Uitsloverquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Altijd handig om door te kunnen posten in een vol topic.
Zou er bijna ook bang voor zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga hem ook even doen , maar ik verwacht dat er gezegd gaat worden dat je al een jaar of 50 niet meer voor Adolf kan kiezen.![]()
quote:
heb je een aantal zaken radicaal anders ingevuld?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:42 schreef scarefreak het volgende:
Whahaha 2de keer stemwijzer:
Christenunie
Partij voor de dieren (terwijl ik toch duidelijk tegen dierenrechten in de grondwet ben)
en nu Wilders opeens helemaal onderaan
Ja een paar..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb je een aantal zaken radicaal anders ingevuld?
Smurfen of Michiel Smit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoef de stemwijzer niet te doen. Ik ga toch voor rechts.
het kan nog erger, ik word naar de SP gestuurdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moest ook Partij voor de Dieren stemmen.
Of D66.
Geen dan gewoon geen advies..
Maorijnissen is okay.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:07 schreef buzzer het volgende:
het kan nog erger, ik word naar de SP gestuurd
quote:
Toch even de test gedaan en ik moet kennelijk ook voor de Partij van de Dieren stemmen. GroenLinks stond tweede, het Ad Bos Collectief (?) derde en de PvdA vierde. En ik was nog wel tegen de rechten van dieren in de Grondwet. Nou ja, niet tegen, maar erg overdreven vind ik het wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of D66.
Mja, dat collectief kwam bij mij ook hoog.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Toch even de test gedaan en ik moet kennelijk ook voor de Partij van de Dieren stemmen. GroenLinks stond tweede, het Ad Bos Collectief (?) derde en de PvdA vierde. En ik was nog wel tegen de rechten van dieren in de Grondwet. Nou ja, niet tegen, maar erg overdreven vind ik het wel.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of D66.
Goedzo sjefkequote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Niet echt verassend mijn uitslag.
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
Eén NL
Fortuyn
VVD
NEUH! Dat is juist het gekke.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:35 schreef Ripley het volgende:Heb je overal weet niet ingevuld, JK?
Wouter Boslimquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:36 schreef Joene het volgende:
Tering stelletje linkse figuren hier zeg.
quote:U hebt onvoldoende serieuze antwoorden op de stellingen van de StemWijzer gegeven, waardoor geen betrouwbaar advies verstrekt kan worden.
Achja, blijft nogsteeds not-done om te zeggen dat je duidelijk rechts bent...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
Beetje jammer dat iedereen wel hetzelfde denkt en dat de meeste mensen er niet vooruit durven te komen
ik zou liever zeggen dat ik rechts ben dan politiek correct meelopend links zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Achja, blijft nogsteeds not-done om te zeggen dat je duidelijk rechts bent...
quote:Fortuyn
Wilders/ Vrijheid
VVD
Speak for yourself, ik kom gewoon uit voor wat ik denk. Ik ben nu eenmaal links georienteerd - niet omdat het politiek correct zou zijn, maar omdat ik zo denkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
Beetje jammer dat iedereen wel hetzelfde denkt en dat de meeste mensen er niet vooruit durven te komen
Schiphol-rijk is duidelijk rechts orienterend.quote:
Toch he , misschien ligt het aan mijn kenissen kring hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Speak for yourself, ik kom gewoon uit voor wat ik denk. Ik ben nu eenmaal links georienteerd - niet omdat het politiek correct zou zijn, maar omdat ik zo denk
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
Speak for yourself, ik kom gewoon uit voor wat ik denk. Ik ben nu eenmaal links georienteerd - niet omdat het politiek correct zou zijn, maar omdat ik zo denk
Ja, want als ik een online stemwijzer voor mezelf in vul, dan lieg ik ook en vul ik alleen maar politiek correcte antwoorden in.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
SP hangt anders een vrij steng beleid aan op het gebied van "buitenlanders". Het is zo gechargeerd om alles daar aan op te hangen, er zijn wel meer belangrijke puntenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Toch he , misschien ligt het aan mijn kenissen kring hoor.
Iedereen die ik spreek vind dat er eigenlijk teveel buitenlanders zijn, dat ze is moeten werken enz enz.
Maar ze stemmen dan liefjes sp en groen links![]()
Dat zal het waarschijnlijk zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:48 schreef Joene het volgende:
Toch he , misschien ligt het aan mijn kenissen kring hoor.
Het zal mij werkelijk waar worst wezen hoeveel 'buitenlanders' er ergens rondlopen. Hoe sneller grenzen verdwijnen, hoe beter wat mij betreft. En de 'buitenlanders' die ik ken, werken allemaal. De enige bijstanders die ik ken, zijn originele Hollanders die zwart bij klussen.quote:Iedereen die ik spreek vind dat er eigenlijk teveel buitenlanders zijn, dat ze is moeten werken enz enz.
Wellicht vinden ze andere zaken belangrijker dan de zogenaamde integratieproblematiek.quote:Maar ze stemmen dan liefjes sp en groen links![]()
Klopt het is ook wel een afgevlakt standpuntquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
SP hangt anders een vrij steng beleid aan op het gebied van "buitenlanders". Het is zo gechargeerd om alles daar aan op te hangen, er zijn wel meer belangrijke punten
Zie je , doe es eerlijk man !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, want als ik een online stemwijzer voor mezelf in vul, dan lieg ik ook en vul ik alleen maar politiek correcte antwoorden in.
Je zou bijna denken dat het Schiphol Rechts zou gaan heten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Schiphol-rijk is duidelijk rechts orienterend.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt het is ook wel een afgevlakt standpuntmaar goed, dit zijn meer "POL" discussies
Hmm...vliegbasis twente ook, toeval?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Schiphol-rijk is duidelijk rechts orienterend.
Jups.. en toch... Als ik de kans zou krijgen om ook een expat te worden, zou ik er toch over na gaan denken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb trouwens wel een teringhekel aan al die expats, die ons land maar binnengehaald worden en waardoor de prijzen van woningen in de Amsterdamse binnenstad absurd hoog liggen. Alsof wij Nederlanders hun functies niet uit kunnen voeren.
Ik ga direct op onderzoek uit hier op kantoor. Deze vraag zullen de dames hier wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel een beter passend dilemma voor hier
Mijn beste vriendin beweert dat alle dames op haar werk stay up kousen dragen. Bij mij dragen ze allemaal panties. Hoe zit dat bij jullie?
Bij mij dragen ze pels, en harsen ze nog net hun bovenlip.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin beweert dat alle dames op haar werk stay up kousen dragen. Bij mij dragen ze allemaal panties. Hoe zit dat bij jullie?
Had ik al gemeld dat ik pasgeleden gevraagd ben voor een baan in Costa Rica?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
Jups.. en toch... Als ik de kans zou krijgen om ook een expat te worden, zou ik er toch over na gaan denken.
Ik denk dat ik met jouw aanwezigheid hier, al het passende antwoord zie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat ik pasgeleden gevraagd ben voor een baan in Costa Rica?![]()
De onderhandelingen lopen nog.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:12 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat ik met jouw aanwezigheid hier, al het passende antwoord zie?
De dames op mijn werk die ik "zie" zijn 50+ en dragen een pantalon dus geen idee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan moeten wij eens een hartig woordje gaan praten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:20 schreef Armageddon het volgende:
ff wat anders. Ik kan de directeur hier toch gewoon vragen voor een wagen of niet? Of is dat raar?
woei .quote:
Hoezo je zegt gewoonquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:20 schreef Armageddon het volgende:
ff wat anders. Ik kan de directeur hier toch gewoon vragen voor een wagen of niet? Of is dat raar?
Ik ga het nu mailen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo je zegt gewoon
Ik heb geen geld , we hebben 2 locaties waar ik regelmatig moet zijn , bij een ict baan hoort een wagen.
Kan ik er niet 1 krijgen ?
Ikzou even persoonlijk "bellen" cq langsgaan vriend.quote:
Nope die gast is veels te druk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Ikzou even persoonlijk "bellen" cq langsgaan vriend.
Precies. Op een mail kan hij makkelijker 'nee' antwoorden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef Joene het volgende:
Ikzou even persoonlijk "bellen" cq langsgaan vriend.
Mailen met het verzoek om een auto zou jeroen nee replieen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope die gast is veels te druk.
je baan opgeven om een auto ook nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:30 schreef Armageddon het volgende:
Ome Arma met Nee reply'en is nooit slim.
Niet zo bevooroordelen, K.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:28 schreef GI het volgende:
Grappig hoe iedereen die rechts is er vanuit gaat dat linkse mensen niet eerlijk zijn.
Dat zeg ik toch niet? Ik snap alleen helegaar niets van die mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:28 schreef GI het volgende:
Grappig hoe iedereen die rechts is er vanuit gaat dat linkse mensen niet eerlijk zijn.
Zo een met zo een dikke volvo leasewagenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet zo bevooroordelen, K.
Je lijkt wel een rechtse plofkop..
Ja zo een!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
Zo een met zo een dikke volvo leasewagen![]()
Ach, mijn politieke voorkeur is een beetje in het midden met rechtse bijsmaak. Waar ik het over het algemeen heel erg eens ben met de VVD heb ik daar deze keer een beetje moeite mee. Die rutte komt zo ontzettend mijn strot uit met zijn "jongen" PVDA imago. Wat mij betreft is de enige manier om een VVD goed te laten scoren door er iemand neer te zetten met dezelfde uiterlijke karaktertrekken als een Bolkenstein of een Wiegel. Zo'n jong jochie als rutte (in verhouding) klopt gewoon nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet zo bevooroordelen, K.
Je lijkt wel een rechtse plofkop..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een met zo een dikke volvo leasewagen![]()
Stimmt Rutte vind ik ook niks .quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:33 schreef GI het volgende:
[..]
Ach, mijn politieke voorkeur is een beetje in het midden met rechtse bijsmaak. Waar ik het over het algemeen heel erg eens ben met de VVD heb ik daar deze keer een beetje moeite mee. Die rutte komt zo ontzettend mijn strot uit met zijn "jongen" PVDA imago. Wat mij betreft is de enige manier om een VVD goed te laten scoren door er iemand neer te zetten met dezelfde uiterlijke karaktertrekken als een Bolkenstein of een Wiegel. Zo'n jong jochie als rutte (in verhouding) klopt gewoon niet.
Toch beter om langs te gaan..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope die gast is veels te druk.
Doe mij ook maar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja zo een!
Volvo station, huis in kinderrijke buurt, dat soort spul.
Ik vrees dat ik toch vvd ga stemmen en dan maar op Henk Kamp (de meest rechtse vvder op verdonk na)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Stomme zet van de VVD inderdaad met die Rutte. Als daar een puik persoon had gestaan had ik het nu al geweten wat ik ging stemmen. Nu weet ik het nog niet. Wilders partij en één NL pleuren toch weer in elkaar na de verkieziingen. Ik weet het niet meer!!!![]()
LOLz.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik toch vvd ga stemmen en dan maar op Henk Kamp (de meest rechtse vvder op verdonk na)
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Met het vertrek van Jan Pronk heb ik geen idee wie de meest linkse pvda-er is. Wie mijn stem krijgt moet ik dus nog even uitzoeken.
WERKEN VOOR JE GELD OLE OLE!quote:Kent u hem nog, Jan Pronk! De bankier van de derde wereld, de man die onder de B van begrotingstekort in het woordenboek staat. Zoals u vast weet is de Sinterklaas van Afrika alweer een tijdje actief bij de Verenigde Naties. Maar het kan verkeren. Zielige negerts vinden hem zonder die jaarlijkse zak strooigeld opeens een stuk minder grappig.
Ik vind Bert Koenders (onze toekomstige minister van Buitenlandse Zaken) wel een goede kandidaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Met het vertrek van Jan Pronk heb ik geen idee wie de meest linkse pvda-er is. Wie mijn stem krijgt moet ik dus nog even uitzoeken.
Ik zal me eens verdiepen in deze kandidaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind Bert Koenders (onze toekomstige minister van Buitenlandse Zaken) wel een goede kandidaat.
Of-ie echt de meeste linkse is weet ik niet.
Rechts heeft voor zover ik weet geen oplossing voor dit soort excessen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/019057.html
Stem rechts of blijven we lekker verder knuffelen?
Ja, dat stelletje debielen wordt door links niet veroordeeld. Of denk je echt dat rechts Nederland dat als enige doet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:36 schreef n00cL30n het volgende:
Doe mij ook maar.
liever verder knuffelen dan alleen maar zeiken over kinderbijslag en de rest van de problemen achterwege laten!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Halsema, dat is helemaal een gedrocht in de politiek. De partij heeft zo hier en daar nog wel goede standpunten maar door Halsema verliest die partij inhoud iedere keer dat ze haar bek opentrekt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
liever verder knuffelen dan alleen maar zeiken over kinderbijslag en de rest van de problemen achterwege laten!.
femke
.
mogguh.
ik vind halsema juist wel wat charismatisch hebben, iig niet zon koude kikker. maar goed, ik vind het moeilijk om nog te stemmen, al die toneelspelletjes enzo. mijn achteroom bakellende krijgt iig mijn stem niet...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:01 schreef GI het volgende:
[..]
Halsema, dat is helemaal een gedrocht in de politiek. De partij heeft zo hier en daar nog wel goede standpunten maar door Halsema verliest die partij inhoud iedere keer dat ze haar bek opentrekt.
Om hemzelf, of om de standpunten waar hij voor staat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mijn achteroom bakellende krijgt iig mijn stem niet...
Moet jij eens even op een willekeurige maandagmorgen bij een sociale dienst naar binnen stappen vriend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef GI het volgende:
De buitenlanders overal de schuld van geven is natuurlijk heel erg makkelijk. Bekijk het echter eens van een realistische kant. Er zijn meer "rasechte" nederlanders die misbruik maken van het subsidie/uitkering systeem dan er buitenlanders zijn die dit doen.
Dan zit ik op mijn werk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet jij eens even op een willekeurige maandagmorgen bij een sociale dienst naar binnen stappen vriend.
beidenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Om hemzelf, of om de standpunten waar hij voor staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |