He grappig zal mijn broertje even tippen die had het ook over fiches.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:58 schreef Frutsel het volgende:
fiches zijn daar nu vrijdag in de aanbieding... 300 stuks voor 14,99 ofzo
Intertoys toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:59 schreef Joene het volgende:
[..]
He grappig zal mijn broertje even tippen die had het ook over fiches.
Mogguhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:02 schreef scarefreak het volgende:
Mogguhvandaag de hele dag schuren, verven en klussen in mijn nieuwe woning
![]()
Oe ook ff naar kijken, ik heb nu al een setje, maar dan kom je vaak te kort meequote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:58 schreef Frutsel het volgende:
fiches zijn daar nu vrijdag in de aanbieding... 300 stuks voor 14,99 ofzo
Interesse gaan wekken danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:05 schreef n00cL30n het volgende:
Mennn.. Alleen balen dat pokeren niet de interesse van mijn vrienden geniet. :s
heb zelf ook nog niets, ik haal er ook twee vrijdag...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:05 schreef Joene het volgende:
Ik heb zelf Niks nogmaar zou wel leuk zijn om te hebben , gelijk 2 setjes 600 fishes is wel genoeg om te spelen met een man of wat.
Maar aanbieding geldt dus alleen vrijdag, en ja 300 is wel weinigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Oe ook ff naar kijken, ik heb nu al een setje, maar dan kom je vaak te kort mee
Haal een xbox360. Ik doe niets anders dan poker online.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:05 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb geen vrienden dus dat is makkelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:05 schreef n00cL30n het volgende:
Je moet wat minder neuken Vriend.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik wilde me echt ziek melden vanochtend. Koppijn en keelpijn enzo. Gelukkig niet gedaan want mijn collega had zich al ziek gemeld zie ik nu net.
ik insemineerde ook niet dat je je anaal liet nemenquote:
heej Armaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Haal een xbox360. Ik doe niets anders dan poker online.
Ow goeiemorgen!
Tja.. die houden meer van (heel erg goed) gitaar spelen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Interesse gaan wekken dan![]()
[..]
heb zelf ook nog niets, ik haal er ook twee vrijdag...Maximaal ook twee per klant
[..]
Maar aanbieding geldt dus alleen vrijdag, en ja 300 is wel weinig![]()
Mmmmm.. is misschien ook wel een optie!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Haal een xbox360. Ik doe niets anders dan poker online.
Ow goeiemorgen!
Neej, dan had er wel geneukt worden gestaan.quote:
die gedachtengang heb ik al vier dagen... tot op heden nog altijd weer op me werk gezetenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik wilde me echt ziek melden vanochtend. Koppijn en keelpijn enzo. Gelukkig niet gedaan want mijn collega had zich al ziek gemeld zie ik nu net.
Psies..dat bedoel ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik insemineerde ook niet dat je je anaal liet nemen![]()
Koel!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heej Arma![]()
Jij ook al poker? Hmm..
ik ruik een Oldbie Poker avondje in de lucht![]()
Ik slaap op de bankquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we best een keer doen. Bij mij thuis in Den Haag?
In de parel van Noord Holland?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:16 schreef Joene het volgende:
Ik zeg Cafe , Chips en bier en we hebben een leuke avond
Euh.. uitnodiging?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we best een keer doen. Bij mij thuis in Den Haag?
Ja eh dat weet ik nog niet nu heur , ben niet thuis nu he !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg zaterdag 18 november! Ken dan iedereen?
Kusje op je voorhoofd dan maar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:22 schreef miss_bleu het volgende:
goedemorgen van een giga snothoofd
mogguhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:22 schreef miss_bleu het volgende:
goedemorgen van een giga snothoofd
Zelfde antwoord als Joene!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg zaterdag 18 november! Ken dan iedereen?
Ook in dit geval, hetzelfde als Joene.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd dan maar.
Mogguh + Beterschap bleu.
Holdem idd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:31 schreef Frutsel het volgende:
welke pokervorm speel je eigenlijk? Texas Holdem doe ik meestal...
Hey hoi!quote:
Speelt er iemand ook om 'echt' geld op internet?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:35 schreef Joene het volgende:
Check / FOLDik speel meestal vrij defensief.
Niet te veel weggeven he?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:35 schreef Joene het volgende:
Check / FOLDik speel meestal vrij defensief.
Neuh.... Zodra het echt geld wordt, heb ik vaak niet zo heel veel geluk meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Speelt er iemand ook om 'echt' geld op internet?
Mjah....denk dat je dan gauw defensiever speelt dan bijv met muntjes/nepcash
SOMS, op partypoker , je kan trouwens daar 50$ gratis krijgen als je je registreerd via pokerunlimited.nlquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Speelt er iemand ook om 'echt' geld op internet?
Mjah....denk dat je dan gauw defensiever speelt dan bijv met muntjes/nepcash
Ik wil geen strippoker oldbie avond mensen.quote:
Gelukkig dan maar weer!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wil geen strippoker oldbie avond mensen.
Ik gun jullie de blik op mijn slungel niet
Jaquote:
Whahahaaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar weer!
mompelt iets over minderwaardigheidscomplexje
Misschien wil ik toch strippokerenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Mijn vader werkt in de horeca dus die heeft mij en mijn zusje allerlei kaartspellen geleerd: poker, klaverjassen, toepen, hartenjagen...
Op vakantie speelden wij vroeger poker meet de hele familie
Wees gerust, Stefan Postma komt nie...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wil geen strippoker oldbie avond mensen.
Ik gun jullie de blik op mijn slungel niet
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Mijn vader werkt in de horeca dus die heeft mij en mijn zusje allerlei kaartspellen geleerd: poker, klaverjassen, toepen, hartenjagen...
Op vakantie speelden wij vroeger poker meet de hele familie
Tis wel den haag je weet maar nooit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wees gerust, Stefan Postma komt nie...
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis wel den haag je weet maar nooit.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis wel den haag je weet maar nooit.
Hendig sjiek woord hequote:
Sjeweets!quote:
Pielemans is ook zo een toffequote:
Ik kreeg ooit een politiebericht toegestuurd over een potloodventer en daar hadden ze het over "pielemandokie"quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een politiebericht toegestuurd over een potloodventer en daar hadden ze het over "pielemandokie"
Psies... LoLz... dat is wat ik ook had.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:49 schreef Joene het volgende:
ik moest ook lachen mijn collega keek vreemd
Ik zeg nah , niks ik las wat flauws.
Dat dusquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:49 schreef Joene het volgende:
ik moest ook lachen mijn collega keek vreemd
Ik zeg nah , niks ik las wat flauws.
Knoert klinkt gelijk of het heel wat is, he?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:07 schreef Armageddon het volgende:
*roert koggie met knoert*
*kijkt verontwaardigd*quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knoert klinkt gelijk of het heel wat is, he?
Ik zou niet weten of dat klopt bij jou, armaquote:
Ik zit niet echt te wachten op een blauw oogquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
*slaat Ripley met knoert in het gezicht*
schwans..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Synoniem van piemel: falus (zelfst. naamw.)
Synoniem van piemel: jongeheer (zelfst. naamw.)
Synoniem van piemel: knaap (zelfst. naamw.)
Synoniem van piemel: knoert (zelfst. naamw.)
Synoniem van piemel: lul (zelfst. naamw.)
Synoniem van piemel: penis (zelfst. naamw.)
Synoniem van piemel: pik (zelfst. naamw.)
Synoniem van piemel: plasser (zelfst. naamw.)
Synoniem van piemel: slurf (zelfst. naamw.)
ghehehe
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zo enorme neger rampetampert heb.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of dat klopt bij jou, arma
Bij Joene kennelijk iig niet
Als je d'r maar wat leuks mee doet, Joenequote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zo enorme neger rampetampert heb.![]()
Whahaha , of zij natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je d'r maar wat leuks mee doet, Joene
Ik had gister nog iemand op MSN die er blijkbaar een deuk in de ego van heeft opgelopenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zo enorme neger rampetampert heb.![]()
Tsjah , dat ken hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had gister nog iemand op MSN die er blijkbaar een deuk in de ego van heeft opgelopen
Zolang je vriendin er blij mee is, lijkt het me ook geen issue toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsjah , dat ken he
Het boeit me echt geen fuck.
Hehehehe , ik zei fuck.![]()
Mmmm.. met 25 al...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:07 schreef Joene het volgende:
Nou ik vind dat de mijne inmiddels na 25 jaar wel ouwe heer is.
Psies!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zolang je vriendin er blij mee is, lijkt het me ook geen issue toch?
ik hoor geen klachtenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zolang je vriendin er blij mee is, lijkt het me ook geen issue toch?
Als hij dan maar goed versteend.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:57 schreef Tally het volgende:
Mij boeit het ook niets..
Als ze er maar wat mee kunnen
quote:Kijk eens, zonder handen!
Ach dat moet niet zo moeilijk zijn tochquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dat moet niet zo moeilijk zijn toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |