Behaalde resultaten van uw favoriete sportploeg in het verleden kunnen u met een teletijdmachine een hoop geld opleveren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:57 schreef broer het volgende:
Altijd naar de toekomst.
Over het verleden kan ik nu ook leren. Over de toekomst niet.
Ik heb geen favoriete sportploeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:59 schreef bolivian het volgende:
Behaalde resultaten van uw favoriete sportploeg in het verleden kunnen u met een teletijdmachine een hoop geld opleveren.
'Vermoorden'?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou naar het verleden gaan en de pijlstaartrog doden die een half uur later Steve Irwin zou moeten vermoorden.
Hehehe. heb je daar persoonlijk gewin bij dan? of wil je de wereld gewoon verbeteren>quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Naar het begin van de "carriere" van Kim Holland gaan en haar even goed overtuigendat ze beter Jehova kan blijven
Wil de wereld behoeden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehehe. heb je daar persoonlijk gewin bij dan? of wil je de wereld gewoon verbeteren>
Hmm, volgens mij als je terug gaat in de tijd naar jezelf, zie je jezelf dan sex hebben met 2 vrouwen. kun je er een kwartetje van maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wil de wereld behoeden.
Voor eigen gewin zou ik teruggaan naar het moment dat ik een trio had met 2 vrouwen zodat ik hem weer over kan doen
Ook een goed plan inderdaad. Heb ik in een film ergens gezien.... weet alleen niet welke.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:43 schreef Dreetje74 het volgende:
eerst de lotto uitslag bekijken van deze week,..en daarna ff gauw terug naar vorige week,..en als de sodemieters een lotto formuliertje invullen![]()
Nee joh, Aan wie hebben we denk je de meeste vrije dagen te danken,...kerst, pasen, pinksterenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:47 schreef Laton het volgende:
geboorte van jezus en em dan direct onthoofden.
ooh da's een goed idee, ff in mijn achterhoofd houdenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:07 schreef got.rice het volgende:
naar gisteren omdat ik mn tentamen heb verneukt![]()
De tijdreis-paradoxquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Terug naar zaterdag 25 maart 2006, voorkomen dat ik me registreer bij Fok!. Dan kan ik nu ook niet in dit topic reageren en teruggaan in de tijd om te voorkomen dat ik me registreer bij Fok! waardoor ik me dus wel heb geregistreerd bij Fok!. Daardoor lees ik dit topic toch en reageer ik dat ik terugga in de tijd om m'n registratie te voorkomen waardoor ik me nooit heb geregistreerd en ik nooit heb gereageerd in dit topic ....![]()
even een kopje koffie zetten ...
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:49 schreef CasB het volgende:
Niet naar het verleden, als je daar iets in wijzigt, wijzigt ook alles wat erna gebeurd.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:17 schreef longinus het volgende:
Ik zou de pil uitvinden voordat Eva uitgevonden werdt..
Of 4 minuten terug in de tijd gaanquote:
Hoe? Met heul grote stenen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou naar Egypte willen in de tijd dat de piramides gebouwd werden om te kijken hoe en waarom ze dat deden.
hmm dan moet jij wel heel erg oud zijn nuquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:15 schreef dborhem het volgende:
Ik weet het niet,maar ik denk toch dat ik zou willen voorkomen dat wo2 uit zou breken,waar ik daarvoor ook terecht zou komen.
Dan kon ik ervoor zorgen dat mijn familie niet uit maar 3 personen zou bestaan.![]()
Nou nee,ik ben pas 38,maar ik bedoel dat ik nu heel graag een hele groep opa's oma's tantes en ooms had willen hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:09 schreef Frederiqueske het volgende:
hmm dan moet jij wel heel erg oud zijn nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |