Jeroen ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:03 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wie had hem op de bank moeten zetten dan ?
En dat zou dus SCHIJNHEILIG zijn, omdat Sem en Mies tegen Tijn hebben gezegd dat ze de joker eruit willen. Ze hebben geen andere reden tegen HEM gezegd dan dat het om de joker gaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:02 schreef Bartoli het volgende:
Tsja stel dat Marcia eruit gaat wordt die volgende week weer door Sem en Mies op de bank gezet. Kortom dat maakt toch geen flikker uit. Uitstel van executie
Ja t zal gezellig worden in Den Haag.quote:
Ja maar, iedereen is schijnheilig in dat huis. Anders win je niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
En dat zou dus SCHIJNHEILIG zijn, omdat Sem en Mies tegen Tijn hebben gezegd dat ze de joker eruit willen. Ze hebben geen andere reden tegen HEM gezegd dan dat het om de joker gaat.
dat is wat ze tegen hem zeggen ja. Maar het schijnheilige is dat ze tijn achter zijn rug om met de grond gelijk makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
En dat zou dus SCHIJNHEILIG zijn, omdat Sem en Mies tegen Tijn hebben gezegd dat ze de joker eruit willen. Ze hebben geen andere reden tegen HEM gezegd dan dat het om de joker gaat.
sem zei ook we moeten niet terug kijken naar het verleden,maar de situatie is nu veranderd (ik hoorde daaruit dat de band veranderd is na de ruzie) maar dat kan ook goed datgene zijn wat ik wilde horenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Lekker bovenop elkaar zitten en veel lichamelijk kontakt krijg je d'r van.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:03 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn en Mo hebben echt een rare hobby
Waarom neem je het Tijn dan kwalijk in je TT ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja maar, iedereen is schijnheilig in dat huis. Anders win je niet.
onder het mom we knijpen elkaar ff lekker uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker bovenop elkaar zitten en veel lichamelijk kontakt krijg je d'r van.
Lekker toch
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is wat ze tegen hem zeggen ja. Maar het schijnheilige is dat ze tijn achter zijn rug om met de grond gelijk maken
Maak je niet zo druk, voor mij part had erin gestaan Tijn is de koning.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Waarom neem je het Tijn dan kwalijk in je TT ?
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:08 schreef Coraatje het volgende:
onder het mom we knijpen elkaar ff lekker uit
de zusjes ook? ik denk niet dat die weten wat dat isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja maar, iedereen is schijnheilig in dat huis. Anders win je niet.
En samen tandenpoetsenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:09 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Liefde is... elkaars meeeters uitknijpen![]()
Einde discusssie ? vredespijp dan maar ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, voor mij part had erin gestaan Tijn is de koning.
Nou Monique is zéker schijnheilig. Sabrina en Jeroen zouden inderdaad de enige kunnen zijn die het niet zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
de zusjes ook? ik denk niet dat die weten wat dat is
Ooh maar dan is het toch oké als Sem dat zelf al zei??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
sem zei ook we moeten niet terug kijken naar het verleden,maar de situatie is nu veranderd (ik hoorde daaruit dat de band veranderd is na de ruzie) maar dat kan ook goed datgene zijn wat ik wilde horen
Doe mij een Dommelsch.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Einde discusssie ? vredespijp dan maar ?![]()
Je kunt ook in de DBK een lulverhaal ophangen. Dat doen ze tenminste niet. Dat ze niet meteen al te confronterend willen zijn vind ik niet zo raar. En Tijn weet natuurlijk ook wel dat het echt niet alléén de joker is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is wat ze tegen hem zeggen ja. Maar het schijnheilige is dat ze tijn achter zijn rug om met de grond gelijk maken
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:10 schreef saa het volgende:
[..]
Ooh maar dan is het toch oké als Sem dat zelf al zei??
Dan moeten ze ook maar accepteren dat Tijn zich ook niet aan zijn woord houdt! Voor hem is de situatie immers ook veranderd en als hij later terug kan kijken en lezen krijgt hij er spijt van als hij 'm nu niet in zou zetten tegen dat jankgezicht.
Maar hoe noem je dat dan Gert ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook in de DBK een lulverhaal ophangen. Dat doen ze tenminste niet. Dat ze niet meteen al te confronterend willen zijn vind ik niet zo raar. En Tijn weet natuurlijk ook wel dat het echt niet alléén de joker is.
Een achterbaks jankgezicht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Maar hoe noem je dat dan Gert ?
ik ben ook niet degen die zegt dat het niet terecht is hoor dat tijn hem gebruikt,integendeel ik vind als andere van gedachtenmogen veranderen mag hij dat ook, ik weet alleen niet of het wijs is want dan heb je marcia semih micheline jeroen op de bank,wie zegt dat het ned publiek juist sem of mich eruit stemt als dat niet gebeurd zit tijn volgende week weer op de bank en dan ongewapendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:10 schreef saa het volgende:
[..]
Ooh maar dan is het toch oké als Sem dat zelf al zei??
Dan moeten ze ook maar accepteren dat Tijn zich ook niet aan zijn woord houdt! Voor hem is de situatie immers ook veranderd en als hij later terug kan kijken en lezen krijgt hij er spijt van als hij 'm nu niet in zou zetten tegen dat jankgezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |