Sorryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef boem-dikkie het volgende:
je hebt niet eens mijn smiley gebruikt in je topicheb ik zo mijn best op gedaan!
Ik ben zo nu en dan een beetje onzekerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:02 schreef L.Mo het volgende:
Dat je dat na al die jaren nog moet vragen![]()
![]()
eerst stemmenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou laat maar zien dan Pony-Lover.![]()
je mag het hier niet over jouw piemel hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:08 schreef SuperwormJim het volgende:
te klein om te posten .... waarschijnlijk iets van 3 pixels of zo ....![]()
Jij beoordeelt het menselijk lichaam op het aantal pixels? Mên!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:08 schreef SuperwormJim het volgende:
te klein om te posten .... waarschijnlijk iets van 3 pixels of zo ....![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Jij beoordeelt het menselijk lichaam op het aantal pixels? Mên!.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
JIj hebt "geen mening" hierover?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:11 schreef the_witch het volgende:
Er is geen optie voor "geen mening" ???
nee, je moet kiezenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:11 schreef the_witch het volgende:
Er is geen optie voor "geen mening" ???
Dat is natuutlijk ook het geheime doel van dit topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef remlof het volgende:
ze staan al in de rij om je te pijpen P-L!
ja ..... wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
En uit die klootzakken komt óók al weinig levensvatbaarheid, wat dit topic al helemaal tot een goede oefening maakt voor 22 november.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef vloeistofje het volgende:
Goed topic. Het is toch een soort voorbereiding op 22 november, waarin je oopk kunt stemmen op bepaalde hoedanigheden klootzakken.
ik probeer altijd actueel te zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef vloeistofje het volgende:
Goed topic. Het is toch een soort voorbereiding op 22 november, waarin je oopk kunt stemmen op bepaalde hoedanigheden klootzakken.
Niks hoor. Mijn vriendin heet ook 1.jpg. Het is de mode.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ja ..... wat is daar mis mee?
Die grap is al gemaakt, maar jij brengt 'm zóveel leuker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:20 schreef talin77 het volgende:
wacht ff met posten dan ga ik een loep zoeken en mn oma's bril zoeken, et zal wel weer een pixxel zoek plaatje worden!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:20 schreef talin77 het volgende:
wacht ff met posten dan ga ik een loep zoeken en mn oma's bril zoeken, et zal wel weer een pixxel zoek plaatje worden!
als er genoeg stemmen binnen zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:35 schreef remlof het volgende:
wanneer ga je pics posten P-L?
Tussen alle treurige troep op dit forum moet soms ook een goed topic zittenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:49 schreef -Wolf- het volgende:
P-L is weer terug met kwaliteitsbagger..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat een paard in de gang.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, erect natuurlijk![]()
en waarom trek je verdomme nog niet aan mij haar![]()
*trekt aan NanKing's haarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, erect natuurlijk![]()
en waarom trek je verdomme nog niet aan mij haar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |