Echt hequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Wat een uberlelijk logo hebben ze eigenlijk.![]()
De enige echt goede speler van HSV.quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef defranseslag het volgende:
VdVaart is een prutser.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:38 schreef defranseslag het volgende:
Sanogo en Guerrero zijn echt wel topspitsen![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Wat een uberlelijk logo hebben ze eigenlijk.![]()
Maak van of maar een en. Beide hebben een W als logoquote:Op maandag 4 december 2006 19:48 schreef defranseslag het volgende:
Werder Bremen of Wolfsburg heeft toch alleen een 'W' als logo?
Geweldig
Ik vind het eigenlijk te veel. Maar dat zou wel komen omdat ik een zwak heb voor Van der Vaart.quote:Op maandag 4 december 2006 20:37 schreef RayMania het volgende:
Sjongejonge, ook geen matige straf zeg. Eigen schuld zullen we maar zeggen.
Zo erg was het nu ook weer niet, maar goed.quote:Op maandag 4 december 2006 20:37 schreef RayMania het volgende:
Sjongejonge, ook geen matige straf zeg. Eigen schuld zullen we maar zeggen.
Inderdaadquote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef Kadoc het volgende:
HSV gaat gewoon degraderen
Ik zag ze wel met bordjes zitten met zoveel % Atouba enzovoort.quote:Op zondag 10 december 2006 15:37 schreef zjroentje het volgende:
Had het publiek nu ook excuses gemaakt aan Atouba?!
Nee in dat jaar is HSV opgerichtquote:Op maandag 11 december 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zag ze wel met bordjes zitten met zoveel % Atouba enzovoort.
Maar dat zal wel het petitie ondertekenende deel van de AOL-Arena zijn.
Net als dat bord dat daar in 't stadion hangt (de AOL-Arenaquote:Op maandag 11 december 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zag ze wel met bordjes zitten met zoveel % Atouba enzovoort.
Maar dat zal wel het petitie ondertekenende deel van de AOL-Arena zijn.
En het ontbreekt ze toch echt maar aan één ding: een goeie spits.quote:
Abel en Ljuboja waren gehuurd, maar daar willen ze dus ook niet mee verder. Ljuboja snap ik, speelt steeds minder. Abel had ik op zich nog wel verwacht dat ze die wilden overnemen van Schalke.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar het zich laat aanzien een grote schoonmaak bij HSV. De Jong, Abel, Ljuboja, Wächter, Klingbeil, Hampel en Mahdavikia mogen weg. De Jong zou zelfs transfervrij mogen vertrekken omdat Stevens geen toekomst voor hem ziet in Hamburg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |