Wellicht dat ze niet om kunnen gaan met hun nieuwe status plus de bijbehorende druk?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Idd, maar er zijn toch niet veel spelers vertrokken vorig jaar of zo? Alleen maar bijgekomen volgens mij. En met Sorin heb je toch ook een aardige verdediger/middenvelder in huis.
Dat wel ja, maar met deze selectie is een 15e plaats gewoon onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat het eerder een eenmalige opvlieging is geweest. Het blijft op dit moment gewoon een middenmoter/subtopper in de Bundesliga.
Barbarez, Boulahrouz en Van Buyten zijn weg. Stuk voor stuk belangrijke spelers. Met name Van Buyten, dat was de leider van het elftal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Idd, maar er zijn toch niet veel spelers vertrokken vorig jaar of zo? Alleen maar bijgekomen volgens mij. En met Sorin heb je toch ook een aardige verdediger/middenvelder in huis.
Precies zeg ik al lang. Dat zijn geen toppers.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:19 schreef mitt het volgende:
En zo goed zijn de Jong en Mathijsen niet.
en Kompany viel ook tegen, die is nu ook maanden out.
Maar ja, hij werd tenminste niet meer door het elftal heengeslingerd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:28 schreef twi het volgende:
De Jong was gewoon nog lang niet klaar met leren bij Ajax, en nu wordt van alles van hem verwacht als "grote aankoop van het grote Ajax", zo in het kielzog van de komst van VDV. Slechtste beslissing die hij ooit heeft kunnen maken.
Nee hij slingerd helemaal niet meerquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:30 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maar ja, hij werd tenminste niet meer door het elftal heengeslingerd.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij slingerd helemaal niet meer
Tegenwoordig gaat financieel belang voor sportprestaties. Dit heeft weg van een verkapte saneringsronde.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Barbarez, Boulahrouz en Van Buyten zijn weg. Stuk voor stuk belangrijke spelers. Met name Van Buyten, dat was de leider van het elftal.
Mwah... Barbarez was wel op leeftijd en ze dachten die wel te kunnen missen. Van Buyten kan naar Bayern, dat is de top, die houd je dan niet tegen.quote:Op zondag 12 november 2006 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat financieel belang voor sportprestaties. Dit heeft weg van een verkapte saneringsronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |