quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef Stiekemurd het volgende:Meiden ff advies gevraagd....
Ik heb soms 's avonds zo een ontzettende pijn in 1 kant van mijn bil (soms hele bil). Ik kom dan bijna niet meer van de bank af en als ik eenmaal een gangetje heb dan gaat het weer. Gisteravond in bed kon ik niet eens eruit zonder me vast te houden aan mijn vriend, de steken en pijn is enorm....
Het omdraaien doet ook zo zeer. Herkenbaar voor iemand? Sorry dat ik klaag, maar de pijn is echt erg gewoon....
Het klinkt mij toch in de oren als bekkenpijn (misschien raar, maar dat heb ik dus ook in m'n bil en lies, en dat is toch bekkenpijn). Het is inderdaad heel erg pijnlijk, vooral met omdraaien in bed, overeind komen en ik heb het ook erg als ik een eind gelopen heb. Dan kom ik gewoon bijna niet meer vooruit zonder érge pijn te hebben.
Ik ben hiervoor gisteren naar de chiropractor geweest en dat heeft érg geholpen, het doet nu echt een stuk minder pijn gelukkig. Misschien ook een idee voor jou dus?
Ik vind het trouwens geen klagen hoor, het is echt een rotgevoel.
Sweaty, ik ben bijna nooit meer misselijk hoor, maar het kwam doordat ik na het pilletje Floradix een half uur niet mag eten. Dat was blijkbaar echt te lang, want toen moest ik overgeven. Dat doe ik dus niet meer, ik eet gewoon m'n ontbijt en dan komt dat pilletje een tijdje erna wel.
Overigens bleek dat ik na de Hb-meting bij de verloskundige op donderdag (twee weken terug donderdag), de maandag erop bij het bloedprikken alweer een bijna normaal Hb had! 7,1 wel teverstaan. Die Floradix heeft dus écht snel geholpen. Ik had wel het idee dat het nog steeds niet echt in orde was, ben nog steeds doodmoe na de trap oplopen met een kind etc., maar goed, het zal wel kloppen. Ik blijf wel Floradix slikken, voor je het weet is het anders weer zo laag misschien.