abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:54:46 #26
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42768045
Mwana, balen zeg. Ik hoop dat je gewoon lekker snel van je verlof kunt gaan genieten en dan daarna rustig bekijken wat je wilt gaan doen.
pi_42768143
Ik ga idd ff lekker ongegeneerd balen deze dagen! Dat zal ze leren!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:00:12 #28
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_42768195
Baaldagen moeten er ook zijn hoor, jammer dan!
pi_42768336
Meiden ff advies gevraagd....

Ik heb soms 's avonds zo een ontzettende pijn in 1 kant van mijn bil (soms hele bil). Ik kom dan bijna niet meer van de bank af en als ik eenmaal een gangetje heb dan gaat het weer. Gisteravond in bed kon ik niet eens eruit zonder me vast te houden aan mijn vriend, de steken en pijn is enorm....
Het omdraaien doet ook zo zeer. Herkenbaar voor iemand? Sorry dat ik klaag, maar de pijn is echt erg gewoon....
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2006 @ 13:10:41 #30
81992 Githa
pi_42768465
Heel herkenbaar Stiekemurd, overdag werkt in beweging blijven het beste, dus niet te lang zitten.
s'nachts blijft dat natuurlijk een probleem, maar een kussen tussen je knieen geeft wel iets verlichting en rustig aan opstarten als je opstaat, al zal dat met Benthe niet erg makkelijk zijn.

Ik kan me nog herinneren dat ik tijdens de zwangerschap soms bijna kruipend richting wc moest, omdat ik er gewoon niet op kon staan, maar de terug weg kon ik dan al wel hinkend, puur omdat ik danal wat meer beweging had gehad.

Sterkte stiekemurd
pi_42768502
Is dat de beruchte ischias? Ik heb er zelf geen ervaring mee. Nou ja, wel steken als ik in bed mij om moest draaien, maar niet echt in mijn bil, meer in mijn bekken.
Eva
pi_42768591
Maar Githa, is er dan niks tegen te doen?

Ik word er zo chaggo van..... Ben vanmorgen even langs werk gegaan (voor de koffie) met Benthe, ff enveloppen omgeruild, naar de Appie Heijn (daar was het extreem druk) en ik voel gewoon dat ik last ga krijgen.... Dus ik natuurlijk met een hanggezicht aan tafel......
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2006 @ 13:17:47 #33
81992 Githa
pi_42768679
Misschien dat een van de andere dames er wel iets op gevonden heeft, chiropractor of iets maar bij mij iig niet, sorry
Blijven bewegen en rustig aan opstarten was hier het advies.

* Githa geeft stiekemurd een knuffel
pi_42768730
Weer terug van de echo! Geweldig weer!
Prachtig kind van ons!
Het lijkt allemaal goed met de baby. Ligt keurig op schema.
Hele mooie beelden gezien, ook bijv van het voetje...zo lief!!!!
Het weegt 350 grammetjes....
Wij hebben gevraagd of hij niet wou zeggen wat het wordt... dus dat blijft een verrassing!

Ik zal kijken of ik vandaag nog even een plaatje kan inscannen!
Nu eerst even de a.s opa en oma de foto's laten zien!

Komen we net uit het ziekenhuis, loopt er op een heel druk kruispunt een jong hondje, moederziel alleen, helemaal in de war.... Dus die meegenomen in de auto, hij was duidelijk verdwaald/weggelopen. Naar de dierenarts gebracht.
Net kreeg ik een telefoontje van de eigenaresse. die was zo blij dat haar hondje er weer was. Hij was die ochtend aangereden en van schrik was hij er vandoor gegaan.... Inmiddels zijn ze weer met elkaar herenigd.
Dus ook nog een goeie daad verricht vandaag!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:23:51 #35
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_42768866
Karin, wat fijn voor je dat alles goed was met jullie beebje. Lief he die voetjes, kan ik ook van smelten.

Inderdaad, wat een goede daad heb je verricht. Ik hoop ook nog steeds dat mijn poes die 7 weken geleden is weggelopen nog terug komt of door iemand bij een dierenarts/asiel wordt afgeleverd, mis hem heel erg.

Stiekemurd, ik heb geen ervaring met de pijn die jij omschrijft dus kan je helaas niet helpen. Sterkte ermee in ieder geval, hoop dat je er wat voor vindt.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:40:04 #36
103793 kozakken
Living the life
pi_42769341
Stiekemurd, miss osteopaat. Heeft hier met mijn zwangerschapsischias wel goed geholpen.
sterkte ermee! (is echt naar he )
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:17:38 #37
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42770545
Stiekemurd, waar zit die pijn precies? Waar is het beginpunt zeg maar en tot hoever loopt het door?
Lijkt me niet onverstandig om eens contact op te nemen met de fysio of chiropractor. Als het links of rechts van je bil begint dan kan het idd zwangerschapsischeas zijn. Maar het kunnen ook gewoon bekkenklachten zijn. Beide dingen kan iets aan gedaan worden. Blijf er iig niet mee zitten, want doordat je niet weet hoe of wat kun je het onbewust zelf erger maken. Misschien is je houding verkeerd of kun je met bepaalde oefeningen zelf het een en ander stabiel houden. Maar daar moet je even na laten kijken.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_42770840
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef Stiekemurd het volgende:
Meiden ff advies gevraagd....

Ik heb soms 's avonds zo een ontzettende pijn in 1 kant van mijn bil (soms hele bil). Ik kom dan bijna niet meer van de bank af en als ik eenmaal een gangetje heb dan gaat het weer. Gisteravond in bed kon ik niet eens eruit zonder me vast te houden aan mijn vriend, de steken en pijn is enorm....
Het omdraaien doet ook zo zeer. Herkenbaar voor iemand? Sorry dat ik klaag, maar de pijn is echt erg gewoon....
Het klinkt mij toch in de oren als bekkenpijn (misschien raar, maar dat heb ik dus ook in m'n bil en lies, en dat is toch bekkenpijn). Het is inderdaad heel erg pijnlijk, vooral met omdraaien in bed, overeind komen en ik heb het ook erg als ik een eind gelopen heb. Dan kom ik gewoon bijna niet meer vooruit zonder érge pijn te hebben.
Ik ben hiervoor gisteren naar de chiropractor geweest en dat heeft érg geholpen, het doet nu echt een stuk minder pijn gelukkig. Misschien ook een idee voor jou dus?

Ik vind het trouwens geen klagen hoor, het is echt een rotgevoel.

Sweaty, ik ben bijna nooit meer misselijk hoor, maar het kwam doordat ik na het pilletje Floradix een half uur niet mag eten. Dat was blijkbaar echt te lang, want toen moest ik overgeven. Dat doe ik dus niet meer, ik eet gewoon m'n ontbijt en dan komt dat pilletje een tijdje erna wel.

Overigens bleek dat ik na de Hb-meting bij de verloskundige op donderdag (twee weken terug donderdag), de maandag erop bij het bloedprikken alweer een bijna normaal Hb had! 7,1 wel teverstaan. Die Floradix heeft dus écht snel geholpen. Ik had wel het idee dat het nog steeds niet echt in orde was, ben nog steeds doodmoe na de trap oplopen met een kind etc., maar goed, het zal wel kloppen. Ik blijf wel Floradix slikken, voor je het weet is het anders weer zo laag misschien.
pi_42771210
Daar issie dan!

En nog eentje om het af te leren

Mooi he!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42771373
Mooi Karin!!

ik ga je ff mailen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2006 @ 15:35:28 #41
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42772988
Ooooh Karin wat een prachtige echofotoos
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_42773294
Hoe is het met jou slaapmeisje? Gewoon even nieuwsgierig
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:55:11 #43
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_42773622
ow wat mooi karin.

nu weet ik even niet meer wie het had over bekkenpijn of iets over dat het bij de bil begint.
ik kan je aanraden om even naar de huisarts te gaan en te vertellen wat je hbt dan word je vanzelf doorgestuurd.
ik kan 's nachts niet eens zitten als ik eenmaal sta dan ben ik een robot die zo stijf is en draaien in bed dat doet zo veel pijn.

sorry dit is popples
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_42773699
Wat een mooie echo Karin! Lijkt een beetje op degene die ik van Emma had (deze keer helaas niet zo'n duidelijke foto gekregen). Heel erg duidelijk!

Prowl, dat was Stiekemurd
pi_42773879
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:57 schreef Suzanna het volgende:

Prowl, dat was Stiekemurd
haha zwangerschapdementie
mama van 3 kids!
pi_42773970
En nog op het verkeerde account reageren ook!! Foei Popples! maar goed, je hebt weer een retegoed excuus... ZWANGER!!!! (heerlijk he)
pi_42774307
Kan je die pijn in je liezen een beetje vergelijken met spierpijn ? Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...vooral te voelen aan eind van de dag (die begint tegenwoordig rond een uur of 15.00.. ).
Blijft dat gevoel de hele zwangerschap of is het na een bepaalde periode weg of komt het na een bepaalde periode weer terug
pi_42774592
Beaker, hoe is het afgelopen??
pi_42774723
Karin, wat een mooie duidelijke echo.

Sinds het weekend last van mijn maag, vreselijke steken en krampen zo nu en dan, ontzettend misselijk en af en toe maagzuur. Dat heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad, wat een hel.
Vanochtend een half uur gedaan over 1 sneetje brood, het valt gewoon zwaar op mijn maag.

Gister de hele middag geshopt, ik had er een hele moeie buik van gekregen. Gek gevoel is dat, als je buik moe is.
pi_42775201
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:06 schreef Suzanna het volgende:
En nog op het verkeerde account reageren ook!! Foei Popples! maar goed, je hebt weer een retegoed excuus... ZWANGER!!!! (heerlijk he)
haha nou als ik heel eerlijk ben heb ik last van vergeetachtigheid en dat is echt zo. helaas.
en dat met het account tja het is wat als je samen op 1 pc moet zitten. nog even dan kan ik weer op mijn eigen.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')