Ssst, dat hoeft niet heel fok te wetenquote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja schat; je kookt toch wel vaker voor me![]()
Bravebart kooktquote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja schat; je kookt toch wel vaker voor me![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ssst, dat hoeft niet heel fok te weten![]()
quote:Samson En Gert - Ik Ben Verliefd Lyrics
refrein S+G+K:ik ben verliefd
iedereen mag het weten
ik ben verliefd
daarom zing ik zo luid
ik ben
verliefd
ik heb het altijd verzwegen
ik ben verliefd
maar nu moet het eruit
S: ze mogen allemaal
weten
dat ik zo hou van Bobien
ik zal haar nooit
vergeten
dat zal je wel zien
G: ik laat het
overal horen
Marlène is nummer één
zonder haar voel
ik mij zo verloren
weet ik niet waarheen
refrein
S: ik geef haar vergeet - mij - nietjes
en ‘k wil met haar mee op reis
we zingen dan mooie
liedjes
op weg naar Pladijs
G: mijn liefde zal
nooit verdwijnen
nog in geen 10.000 jaar
dus waarom
zou ik dat dan verzwijgen
ik hou zo van haar
G:
weet je als wij verliefd zijn dan zingen wij allebei
S: in
de bus, in de trein, in de tuin, in de wei
S+G: verliefd
zijn maakt ons zo blij
refrein 3x
Wel, echte mannen kunnen kokenquote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bravebart kooktMannen koken nooit
![]()
Ja dat krijg je van leren hequote:Op maandag 6 november 2006 21:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
![]()
Sorry; beetje in een melige bui![]()
Dan mag je het wel 's wat vaker doen held... Lautje is voorlopig onze enige echte keukenprinses.quote:
Nah, nu niet eens aan de studie; beetje stomme verhalen tikke over heli'squote:
Ja maar de keren dat ik kook ben jij er ongeveer nooitquote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dan mag je het wel 's wat vaker doen held... Lautje is voorlopig onze enige echte keukenprinses.
[..]
Nah, nu niet eens aan de studie; beetje stomme verhalen tikke over heli's![]()
Duhquote:
Hahaquote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah tof. Mijn macaronie van net getuigt van mijn mannelijkheid.
Doe je dat ook als je vriendin een beurt wil?quote:Op maandag 6 november 2006 21:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb twee huisgenoten die koken en boodschappen doen. Een echte man kan delegeren![]()
Ik heb deze week afwasvrij he, dat we dat niet vergetenquote:Op maandag 6 november 2006 21:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb twee huisgenoten die koken en boodschappen doen. Een echte man kan delegeren![]()
Dat hangt van haar aantrekkelijkheid afquote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je vriendin een beurt wil?
quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Autoreply het volgende:
Prima; tenzij mensen daar ernstige bezwaren tegen hebben.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ik met BraveBart wat ga eten; hebben meer mensen zin om mee te gaan?
quote:
Ik heb heul erg geen echte uitnodiging gehadquote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ouwe taart![]()
(Je wordt uitgenodigd om te komen eten. En dan nog klagen![]()
)
Nee, die uitnodiging komt ie morgen persoonlijk brengenquote:Op maandag 6 november 2006 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb heul erg geen echte uitnodiging gehad. Tuurlijk zijn jullie bij mij wel allemaal welkom.
Ik kan lekker koken![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, die uitnodiging komt ie morgen persoonlijk brengen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb heul erg geen echte uitnodiging gehad. Tuurlijk zijn jullie bij mij wel allemaal welkom.
Ik kan lekker koken![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk; het is geen duidelijke uitnodiging, maar toch.quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Autoreply het volgende:
Prima; tenzij mensen daar ernstige bezwaren tegen hebben.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ik met BraveBart wat ga eten; hebben meer mensen zin om mee te gaan?
Sure dude; ik vrees dat morgen were zo'n geweldige tot-10-uur-op-de-facu-dag wordtquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, die uitnodiging komt ie morgen persoonlijk brengen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk is eerlijk; het is geen duidelijke uitnodiging, maar toch.
[..]
Sure dude; ik vrees dat morgen were zo'n geweldige tot-10-uur-op-de-facu-dag wordt![]()
Ow das klotequote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Sure dude; ik vrees dat morgen were zo'n geweldige tot-10-uur-op-de-facu-dag wordt![]()
En mijn reden is dat ik niet zou weten waarom ik niet komquote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
en mijn reden is dat SeaOfLove komt
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
en mijn reden is dat SeaOfLove komt
![]()
![]()
Waar ga je wonenquote:
Oooh reden om niet te komen heb ik genoegquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En mijn reden is dat ik niet zou weten waarom ik niet kom![]()
Oja dat natuurlijk ookquote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooh reden om niet te komen heb ik genoegDelft is de hoofdreden
Maarja SOL is betere reden om wel te komen
![]()
En nu hebben jullie allemaal een reden om WEL te komen want IK kom![]()
He uuh, niks mis met studenten jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
studenten...ben benieuwd naar de meet
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
He uuh, niks mis met studenten ja![]()
![]()
Gewoon komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef oshiro het volgende:
Ik doe even TVP-en, want het schijnt dat ik ook zeker weten kom
Woon er niet maar zat er vaak op school en kom er nog regelmatig und so. En er is bier.
SOL heeft een slaapplek aangeboden maar ik weet nog niet precies wat ik ga doen
Hoe gaaf; nog een motorcrosserquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef oshiro het volgende:
Ik doe even TVP-en, want het schijnt dat ik ook zeker weten kom
Woon er niet maar zat er vaak op school en kom er nog regelmatig und so. En er is bier.
SOL heeft een slaapplek aangeboden maar ik weet nog niet precies wat ik ga doen
2 minuutjes lopen achter het station. In een lief chateautje.quote:
kom je ook vrijdag naar de meet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:57 schreef warrel het volgende:
[..]
2 minuutjes lopen achter het station. In een lief chateautje.![]()
![]()
Ik zou graag komen, maar dan kan ik niet.. Heb ook heel geen centjes voor drank aangezien ik nog een bed met toebehoren moet kopen én nog een rijexamen moet halen omdat ik 'm vandaag verprutste (quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom je ook vrijdag naar de meet?
Oh wat zonde van je rij-examenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik zou graag komen, maar dan kan ik niet.. Heb ook heel geen centjes voor drank aangezien ik nog een bed met toebehoren moet kopen én nog een rijexamen moet halen omdat ik 'm vandaag verprutste ()..
Komt helemaal goed, als ik er eenmaal woon ga ik er vast niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh wat zonde van je rij-examen.
Jammer dat je niet komt ook...wie weet een andere keer![]()
Ow relaxtquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:57 schreef warrel het volgende:
[..]
2 minuutjes lopen achter het station. In een lief chateautje.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |